想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1138


381#
發表於 11-3-13 15:48 |只看該作者
好似話成功率係一次比一次高㗎 ! 好快我哋就有結果㗎喇,越嚟越緊張啊 ...
原帖由 MimiKwan 於 11-3-13 10:12 發表

我上星期5上晝打破卵針.星期六上晝11點幾放精.
有肚脹,嗰d只係因為d藥刺激同o唔ok係無關係. 我第1次時的症狀又係咁.咪一樣又係failed.
我係連續2次做iui.第3次因為撞正xmas同cny所以delay到今次先做.
所以連續做iui ...


子爵府

積分: 10611


382#
發表於 11-3-13 15:50 |只看該作者
hello, 各位好,我係今個月開始第一次做iui,有d野唔太明白,希望大家指教下,謝謝!

D7 (3/3) - D12 (8/3) 打針
D13 (9/3) - 打破卵針
D15 (11/3) - 放精 (放之前e生check過話應該已排卵)

之後日子要塞15日藥,期間要打2支針,請問嗰2支係乜嘢針呀?
咁放精後係咪唔好同c6dodo直至驗孕?
另外呢幾日因為好奇用紅D都見到有100%深粗,係咪因為打針及塞藥嘅關係影響到呢?

唔好意思,太多問題了! 請見諒,謝謝!


大宅

積分: 1367


383#
發表於 11-3-14 11:15 |只看該作者
唔緊要啦.... 哈哈 ~~

係呀, 我有睇到呀, 因人而以, 寒底的我應該冇問題, 不過, 上星期六我喉嚨痛呀, 又唔飲得住, 激氣呀 .....
原帖由 的士太 於 11-3-11 16:56 發表
嘩哈哈哈哈, 唔好意思, 我個人實在太失魂了

不過如果妳之前未飲過, 妳唔好日日飲啊, 因為我見好似有啲版友話飲完反而無排卵啊 ~ 我飲係因為我知自己潺仔強, 同埋上一個月試過第一次照太細粒, 飲咗3日再照大好多, 所 ...


大宅

積分: 1367


384#
發表於 11-3-14 11:20 |只看該作者
大家咁話.... 一切順順利利 ~~
原帖由 chu.c9 於 11-3-11 18:51 發表

嘻嘻,忍口呀,你分分鐘都要戒口10個月架 XD


大宅

積分: 1367


385#
發表於 11-3-14 11:21 |只看該作者
我都係打75iu呀.... 點樣大反應呀 ???
原帖由 chu.c9 於 11-3-11 18:55 發表

我就係其中一個飲 >


大宅

積分: 1367


386#
發表於 11-3-14 11:23 |只看該作者
蘇醫生都好多人搵佢睇架, 唔洗擔心喎....
原帖由 史迪仔 於 11-3-11 19:42 發表
因為我未做過iui,咁啱知你搵過蘇醫生做過iui,所以先想問下你佢做嘅過程好唔好!


大宅

積分: 1367


387#
發表於 11-3-14 11:34 |只看該作者
咁早放精既??? 我DAY 14先放...
原帖由 的士太 於 11-3-11 22:07 發表
我係
day2~6 食排卵藥
day8~9 打排卵針 @75iu/day
day10 打破卵針
day11 放精


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


388#
發表於 11-3-14 11:41 |只看該作者
好慘呀! 上星期有咗個大感冒, 病到五顏六色. 宜家仲病僅添, 都唔知點解咁嚴重, 我諗今個月都唔行. 希望快D好番, 唯有等下個月見E生啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


389#
發表於 11-3-14 11:48 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-10 17:18 發表
真係介得好辛苦呀, 我係寒底, 已經好多野唔食得, 再加上我身子弱... 三文魚, 香蕉, 西瓜, 瓜類食物都唔得, 豆類又唔得... 都唔記得幾耐冇飲凍野...


我都係寒底, 知道好多嘢唔食得, 所以自己盡量唔買唔食, 但同朋友一起, 佢哋有得食, 我無得食, 真係忍唔住口, 好似魔鬼與天使鬥爭. 睇吓邊個鬥嬴.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


390#
發表於 11-3-14 11:55 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-10 22:05 發表
當你bingo時就會覺得呢d"希生"係值得的.
為了完成做媽媽的大計.有時係要有所"希生"的.
有咁多jm陪你. 忍忍啦.


絶對同意!


大宅

積分: 4981


391#
發表於 11-3-14 11:57 |只看該作者
的士太,

我星期六真係多災多難... 今次一定唔得架啦~

我去到仁安攞C6個SAMPLE時, 姑娘無同我講要暖住佢, 只係叫我要打直, 咁我就放係手袋入面個放電話個格到. 再去到診所, 姑娘問我急唔急小便, 我話有少少, 咁我再問佢, 我可唔可以飲水? 姑娘答可以.

問題係我等左over一個鐘, 姑娘先叫我入去, 我已經同姑娘講, D兄弟實死晒啦~ 姑娘先發現我無同兄弟keep warm, 問我仁安d姑娘無同你講咩? 我話無, 咁我問仲做唔做? 姑娘話問下醫生. (我當時已經喊打比C6, C6叫我照做) 醫生黎到咁我急唔急小便? 我話唔係好急. 醫生話要急先做到, 我又係唔知.

咁係依兩個不利既情況下做左, 我已經打定輸數, 做完之後, 我仲去做facial.


大宅

積分: 4069

畀面勳章


392#
發表於 11-3-14 12:24 |只看該作者
Sa80,
唔好擔心, d丁丁應該冇事的, 我是在星期日上午11.15做iui, 當天8.00am c6在家收集丁丁, 然後佢只係放在桌上, 都冇暖住佢, 到我地8.40am出門口我先發覺, 最後9.05 am 到安, 10.45am 洗完都冇問題。放心, 丁丁冇咁易死o家!!
另外, 唔急小便董医生都做到o家, 姑娘話要急小便係等子宮平放下去, 医生容易d做, 但董医生手勢好, 就算你唔急小便都會做得好。尋日董医生入到手術房見到我在飲水都笑住叫我唔洗飲咁多。你是否董医生同你做? 係就唔洗驚,一定no problem啦

我今次巳是第2次IUI, 嘻嘻, 我遲你1日做, 我地差吾多日子check bingo, 希望大家一齊轉版

原帖由 sa80 於 11-3-14 11:57 發表
的士太,

我星期六真係多災多難... 今次一定唔得架啦~

我去到仁安攞C6個SAMPLE時, 姑娘無同我講要暖住佢, 只係叫我要打直, 咁我就放係手袋入面個放電話個格到. 再去到診所, 姑娘問我急唔急小便, 我話有少少, 咁我再 ...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


393#
發表於 11-3-14 12:26 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-14 11:21 發表
我都係打75iu呀.... 點樣大反應呀 ???

我D2開始打,打到D4已經有啲平時排卵前分泌,我D7覆診已經左右每邊谷左3-4個卵泡呀。醫生再叫我打多支75IU,結果到D9放精已經有3粒成熟卵泡啦。不過係我自己覺得反應大咋,因為我個fd同我差唔多年紀打針都要加劑量呀


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


394#
發表於 11-3-14 12:32 |只看該作者
原帖由 melee 於 11-3-13 15:50 發表
hello, 各位好,我係今個月開始第一次做iui,有d野唔太明白,希望大家指教下,謝謝!

D7 (3/3) - D12 (8/3) 打針
D13 (9/3) - 打破卵針
D15 (11/3) - 放精 (放之前e生check過話應該已排卵)

之後日子要塞15日藥,期間要 ...

我都係放精後仲要打2支針(指定日子),同埋塞藥15日,我醫生就話啲藥係幫個子宮厚啲容易啲著床喎。
好似話打針真係影響驗孕結果架,所以我都會聽話忍到醫生叫我check bingo果日先驗呀,忍忍忍~~~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


395#
發表於 11-3-14 12:40 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-14 11:41 發表
好慘呀! 上星期有咗個大感冒, 病到五顏六色. 宜家仲病僅添, 都唔知點解咁嚴重, 我諗今個月都唔行. 希望快D好番, 唯有等下個月見E生啦!

病左就要休息下啦,我之前都係咁,真係見醫生前果個月又排卵期間病,唯有停工一個月啦>.<
依排睇到陳慧琳都有啲體會,如果同BB嘅緣份未到,我會繼續努力改善自己,畀一個好嘅環境先造人,與其係畀個希望然後失望,我寧願繼續努力,一次過生到個健健康康唧嘅BB呀


大宅

積分: 4981


396#
發表於 11-3-14 12:47 |只看該作者
bobolily,

我唔係o係仁安到做, 只係o係仁安都洗... 我都無諗住一take過, 只係覺得依d錯係可以避免.

我29號check, 你幾多號check bingo呀?

原帖由 bobolily 於 11-3-14 12:24 發表
Sa80,
唔好擔心, d丁丁應該冇事的, 我是在星期日上午11.15做iui, 當天8.00am c6在家收集丁丁, 然後佢只係放在桌上, 都冇暖住佢, 到我地8.40am出門口我先發覺, 最後9.05 am 到安, 10.45am 洗完都冇問題。放心, 丁丁 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


397#
發表於 11-3-14 12:59 |只看該作者
Sa80,
我都係29號check bingo呀!!! 我地要加油呀, 吾好咁易灰心! 可能係好一take ok 呢, 這是同BB的緣份啊!
咁你係邊度做呀?邊個医生同你做? 我地大家分享吓, 互相鼓勵啦! :)
我17/3會打一支安胎針, 但今次医生冇比葯我塞, 上次我不用打安胎針, 只塞12日葯, 吾知点解今次不用塞葯呢??


原帖由 sa80 於 11-3-14 12:47 發表
bobolily,

我唔係o係仁安到做, 只係o係仁安都洗... 我都無諗住一take過, 只係覺得依d錯係可以避免.

我29號check, 你幾多號check bingo呀?


子爵府

積分: 10611


398#
發表於 11-3-14 13:15 |只看該作者

回覆 394# chu.c9 的文章

oh~明白了,謝謝你chu.C9,咁我都等check bingo嗰日先check啦...


大宅

積分: 4981


399#
發表於 11-3-14 13:56 |只看該作者
周美仙囉~ 我知好多jm話佢唔好, 但開左個頭而我又有朋友係佢到bingo, 所以唔想轉.

我要打兩枝安胎針+塞藥到28號. 同埋, 今晚開始我想薑水浸腳, 但唔知點浸....

咁你係邊到做架? 有無咩唔舒服呀? 因為我放完丁丁之後, 反面個肚無咁谷, 只係有少少扯住.

原帖由 bobolily 於 11-3-14 12:59 發表
Sa80,
我都係29號check bingo呀!!! 我地要加油呀, 吾好咁易灰心! 可能係好一take ok 呢, 這是同BB的緣份啊!
咁你係邊度做呀?邊個医生同你做? 我地大家分享吓, 互相鼓勵啦! :)
我17/3會打一支安胎針, 但今次医生冇比 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


400#
發表於 11-3-14 14:22 |只看該作者
我喺仁安度做, 其實我好想知点解我吾洗塞药, 不過尋日做完後董医生話今次要打一支針, 我又吾記得問洗吾洗塞药囉, 請問有冇其他BK JM 知点解只打一支針就ok??

我有個friend在周美仙ivf bingo左, 生左個仔仔呢, 你都add oil 啦!

哈哈, 見咁多JM教話用羗水浸腳, 等我今晚都試吓先 :)

原帖由 sa80 於 11-3-14 13:56 發表
周美仙囉~ 我知好多jm話佢唔好, 但開左個頭而我又有朋友係佢到bingo, 所以唔想轉.

我要打兩枝安胎針+塞藥到28號. 同埋, 今晚開始我想薑水浸腳, 但唔知點浸....

咁你係邊到做架? 有無咩唔舒服呀? 因為我放完丁丁之 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo