嗰日睇e生, 照唔倒有旦旦… e生根據我張體溫表同照嘅結果就話我未排, 但子宮壁開始厚… 同埋懷疑有多囊性卵巢… (但唔知一邊定兩邊)
其實我一向
cycle都正常 day 28-32, 咁我都覺得我有排卵, 因為體溫會上升… 上年年尾打咗2星期+食咗1個月抗生素, 所以有一個月冇m come… 但之後都正常返如果有排的話
, 我應該13/7倒m come… 7月尾排卵….我而家懷疑我上個月冇排
… 因為上個月咩分泌都冇… 而呢幾日開始有d濕濕地, 但唔多….我就快俾自己玩謝
….. 朋友們又話有咗, 有d生咗, 日日post 相, 有d有孖胎……..唉, 好灰