想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


381#
發表於 11-7-22 09:57 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 08:53
當大家等m come 時,我就等排卵

其實你果日睇醫生有無照到有無旦旦嫁?你cycle幾多嫁?如果正常既話應該黎左M未?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


382#
發表於 11-7-22 10:25 |只看該作者
本帖最後由 siuangel1 於 11-7-22 10:27 編輯
K.K.NG 發表於 11-7-22 09:57
其實你果日睇醫生有無照到有無旦旦嫁?你cycle幾多嫁?如果正常既話應該黎左M未? ...

嗰日睇e, 照唔倒有旦旦… e生根據我張體溫表同照嘅結果就話我未排, 但子宮壁開始厚同埋懷疑有多囊性卵巢… (但唔知一邊定兩邊)


其實我一向cycle都正常 day 28-32, 咁我都覺得我有排卵, 因為體溫會上升上年年尾打咗2星期+食咗1個月抗生素, 所以有一個月冇m come… 但之後都正常返


如果有排的話, 我應該13/7m come… 7月尾排卵….

我而家懷疑我上個月冇排因為上個月咩分泌都冇而呢幾日開始有d濕濕地, 但唔多….

我就快俾自己玩謝….. 朋友們又話有咗, d生咗, 日日post , d有孖胎…….., 好灰


子爵府

積分: 10404


383#
發表於 11-7-22 10:35 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 10:25
嗰日睇e生, 照唔倒有旦旦… e生根據我張體溫表同照嘅結果就話我未排, 但子宮壁開始厚… 同埋懷疑有多囊性 ...

唔使灰既,可能period長左既姐,因為多囊好似係會令到個period長嫁!你有無唸住睇多個醫生,拎多個意見呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


384#
發表於 11-7-22 12:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-22 08:53
27號先check得呀,唸住唔黎又無跌溫就驗囉!我都無乜感覺呀!我就覺得等m到囉!



...
我都想住26-27 先check

可能齊bingo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~



子爵府

積分: 10259


385#
發表於 11-7-22 12:59 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 08:53
當大家等m come 時,我就等排卵

我仲慘
人地個個check 度中

我仲系到等~

我好明白你
加油



男爵府

積分: 6375


386#
發表於 11-7-22 14:24 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-22 10:35
唔使灰既,可能period長左既姐,因為多囊好似係會令到個period長嫁!你有無唸住睇多個醫生,拎多個意見呀 ...

有呀…. 等埋呢個月…. 如果冇嘢嚟就搵另一個e


子爵府

積分: 10404


387#
發表於 11-7-22 14:27 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-22 12:58

希望大家到時可以一齊報喜!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


388#
發表於 11-7-22 14:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 14:24
有呀…. 等埋呢個月…. 如果冇嘢嚟就搵另一個e生

咁你睇埋呢個月先啦!到時無就再搵另一個睇下點解會咁!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


389#
發表於 11-7-22 14:40 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-22 12:59
我仲慘
人地個個check 度中

完全明解你哋已經跑完一round… 我仲陪跑


男爵府

積分: 9634


390#
發表於 11-7-22 14:43 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 14:40
完全明解… 你哋已經跑完一round… 我仲陪跑

我都跑返去起點啦


男爵府

積分: 6375


391#
發表於 11-7-22 15:20 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-7-22 14:43
我都跑返去起點啦

Lovekenken, 你哋已完成一around ma….


男爵府

積分: 9634


392#
發表於 11-7-22 15:44 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 15:20
Lovekenken, 你哋已完成一around ma….

係呀,衰左,又開始


男爵府

積分: 6375


393#
發表於 11-7-22 15:56 |只看該作者
我體溫嘅情況好明顯係6月冇掛卵 (我見internet好多chart咁)


男爵府

積分: 7674


394#
發表於 11-7-22 16:25 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 10:25
嗰日睇e生, 照唔倒有旦旦… e生根據我張體溫表同照嘅結果就話我未排, 但子宮壁開始厚… 同埋懷疑有多囊性 ...

好快到你架喇, 唔好心急啦


男爵府

積分: 6375


395#
發表於 11-7-22 16:47 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-22 16:25
好快到你架喇, 唔好心急啦

Rcbaby, 謝謝你呀…. 望係咁啦….


大宅

積分: 3315


396#
發表於 11-7-22 22:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-22 10:25
嗰日睇e生, 照唔倒有旦旦… e生根據我張體溫表同照嘅結果就話我未排, 但子宮壁開始厚… 同埋懷疑有多囊性 ...
唔好擔心, 只係今個月長左d啫, 好快架喇~~~


大宅

積分: 3356


397#
發表於 11-7-22 22:49 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我想問吓綠D一盒有幾多條呢?
喺咪所有藥房都有賣紅D綠D呢?
我之前要過海到中環,一盒紅D要$100,很不方便,但又不敢問附近藥房,因吾知有否得買。




子爵府

積分: 10404


398#
發表於 11-7-22 22:56 |只看該作者

引用:我想問吓綠D一盒有幾多條呢? 喺咪所有藥房

原帖由 Strawberry_2011 於 11-07-22 發表
我想問吓綠D一盒有幾多條呢?
喺咪所有藥房都有賣紅D綠D呢?
我之前要過海到中環,一盒紅D要$100,很不方便 ...
你上yahoo拍賣就有!訂完會寄去你屋企!你可以散買紅綠d或者買紅d送綠d嘅package,好多選擇!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3575


399#
發表於 11-7-22 23:56 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-22+14:40+完

原帖由 lovekenken 於 11-07-22 發表
我都跑返去起點啦
我都係!




大宅

積分: 3575


400#
發表於 11-7-23 00:05 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+siuangel1+於+11-7-22+10

原帖由 siuangel1 於 11-07-22 發表
本帖最後由 siuangel1 於 11-7-22 10:27 編輯
唔好唔開心,你不如睇多個醫生,你個醫生都只係話懷疑,又未確定,有冇照陰超?!唔來m可能同壓力有關係ka,你放鬆d,唔好諗大多




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo