想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


381#
發表於 11-8-17 17:01 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-17 16:59
多謝你呀! 咁你係咪決定咗去dr Chan呀?

唔係. 我c6 話想休息吓. 等佢d 丁丁進步咗先喎!

佢都係同你c6 一樣, 洗前2, 洗後4.
哎..... 原來係可以bingo 的!

I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


382#
發表於 11-8-17 17:30 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-17 17:01
唔係. 我c6 話想休息吓. 等佢d 丁丁進步咗先喎!

佢都係同你c6 一樣, 洗前2, 洗後4.
咁都好既, 我上次都係隔月做, 驚連續做打好多針藥响身上, 雖要休息一個月回氣, 順便個段時間睇一睇中醫補番個身體. 你老公如果食番2個月蟲草丸真係會進步番. 所以加油呀!

係呀! 洗前2, 洗後4. 真係唔好咁諗無希望. 咁諗反而影響到心情.





子爵府

積分: 13137


383#
發表於 11-8-17 17:55 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-17 17:30
咁都好既, 我上次都係隔月做, 驚連續做打好多針藥响身上, 雖要休息一個月回氣, 順便個段時間睇一睇中醫補番 ...

係呀!

我成日都諗住唔得, 唔得....
iui後, 我仲即時肚疴, 去咗toilet.....
完全打定輸數!

I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


384#
發表於 11-8-17 19:14 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-17 17:55
係呀!

我成日都諗住唔得, 唔得....

唔緊要呀! 你同你老公呢段時間養好自己身體. 調節好心情再來過. 加油呀!

呢段時間, 我都學識咩叫"交托". 知就容易, 領會就好難. 既然自己都掌握唔到既嘢. 就交比上面幫我哋安排.


別墅

積分: 673


385#
發表於 11-8-17 19:28 |只看該作者

引用:Quote:gonggongpopo+發表於+11-8-15+16:42+

原帖由 zarara188 於 11-08-17 發表
Congrats, too!

祝你地2個都順順利利! ^O^
多謝你呀!我做了7次iui既經驗話我知,最好連續做或抖一個月好啦,千祈唔好隔幾個月做一次然後又抖幾個月!這樣效果麻麻架!我c9 d 丁丁ok佢都有吃過蟲草丸,佢話可能有d幫助,再加中醫+針灸三管齊下試下啦你!唔好放棄呀,我地會支持你架!




別墅

積分: 673


386#
發表於 11-8-17 19:40 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-8-17+17:55+係

原帖由 rabbit2010 於 11-08-17 發表
唔緊要呀! 你同你老公呢段時間養好自己身體. 調節好心情再來過. 加油呀!

呢段時間, 我都學識咩叫"交托". ...
Rabbit 講得啱,調節好心情再來過. 加油呀!

然後學識交托,盡量放鬆啦!




大宅

積分: 4432


387#
發表於 11-8-17 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabbit2010+於+11-08-17+發表

原帖由 gonggongpopo 於 11-08-17 發表
Rabbit 講得啱,調節好心情再來過. 加油呀!

然後學識交托,盡量放鬆啦!
Congratulation to both of u ar



點評

gonggongpopo  thank you thank you....祝早日bingo!  發表於 11-8-18 10:40


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


388#
發表於 11-8-18 08:51 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-17 19:28
多謝你呀!我做了7次iui既經驗話我知,最好連續做或抖一個月好啦,千祈唔好隔幾個月做一次然後又抖幾個月! ...
He He, 原來同你哋一樣老公食蟲草丸, 我就中醫+針灸.

決定咗簡邊間醫院未呀? 我就想廣華, 老公想book埋仁安穩鎮D, 驚番唔到轉頭. 但要比deposit好貴. 唉! 做香港人真慘!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


389#
發表於 11-8-18 08:52 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-17 20:05
Congratulation to both of u ar
謝謝你呀! 祝早日bingo.


別墅

積分: 673


390#
發表於 11-8-18 10:39 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-18 08:51
He He, 原來同你哋一樣老公食蟲草丸, 我就中醫+針灸.

決定咗簡邊間醫院未呀? 我就想廣華, 老公想book埋仁 ...
未呀! Will decide after seeing dr. next week. Similar to you...我就想廣華, maybe book埋仁安穩鎮D..have you book them yet?How much is the deposit at 仁安ar? And do you know is 廣華 fully book yet?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


391#
發表於 11-8-18 11:35 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-18 10:39
未呀! Will decide after seeing dr. next week. Similar to you...我就想廣華, maybe book埋仁安穩鎮D..ha ...
我都未攞到懷孕證明呀. 所以唔知有無位. 希望下星期見醫生時有得攞啦, 咁就可以"那那淋"走去登記.

仁安落訂要成$10K呀, 仲要1st 見產檢醫生先有得落訂. 真慘!


子爵府

積分: 13137


392#
發表於 11-8-18 14:21 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-17 19:14
唔緊要呀! 你同你老公呢段時間養好自己身體. 調節好心情再來過. 加油呀!

呢段時間, 我都學識咩叫"交托". ...

我唔知幾時先可以完全地董得"交托"呢!
我係冇信心, 一有難時就會怨.

你係基督徒?
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


393#
發表於 11-8-18 14:23 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-18 14:21
我唔知幾時先可以完全地董得"交托"呢!
我係冇信心, 一有難時就會怨.

你要交比佢, 等自己有個平安既心
work hard, pray hard ^^


子爵府

積分: 13137


394#
發表於 11-8-18 14:26 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-17 19:28
多謝你呀!我做了7次iui既經驗話我知,最好連續做或抖一個月好啦,千祈唔好隔幾個月做一次然後又抖幾個月! ...

你做咗7次咁多? 幾多年前開始做?
係咪ONLY 最後呢一次係DR TUNG 做?
以前係邊D Doctors 幫你做呢?

hehee...好多問題想問你tim...

你今次係塞藥, 有打安胎針, 是嗎?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


395#
發表於 11-8-18 14:33 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-18 14:23
你要交比佢, 等自己有個平安既心
work hard, pray hard ^^

真係唔容易....

我問天父: 你係咪唔想我生個bb 出來? 怕我會累咗佢? 教壞佢? 我做錯咗d 咩????!!!!
之前比咗個b 我, 又要攞走佢??

好多好多的"質問".... 好難control 唔去怨呢!!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


396#
發表於 11-8-18 14:46 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-18 14:33
真係唔容易....

我問天父: 你係咪唔想我生個bb 出來? 怕我會累咗佢? 教壞佢? 我做錯咗d 咩????!!!!

個個人都會做錯野, 唔關事架, 好好準備 恩典終有一天會到我地身上

點評

zarara188  我會期待呢一天.  發表於 11-8-18 14:49


子爵府

積分: 13137


397#
發表於 11-8-18 14:50 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-18 14:46
個個人都會做錯野, 唔關事架, 好好準備 恩典終有一天會到我地身上

我想問吓你, 你今次做完iui後, 係塞藥, or 打安胎針?

我想"統計" 一下, 邊樣會好d.

點評

rabbit2010  我上次就塞藥, 今次就打安胎針.  發表於 11-8-18 16:43
gonggongpopo  yes, Dr. T sometimes advised塞藥,sometimes打安胎針..you may check with her the difference!  發表於 11-8-18 15:23
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


398#
發表於 11-8-18 14:52 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-18 14:50
我想問吓你, 你今次做完iui後, 係塞藥, or 打安胎針?

我想"統計" 一下, 邊樣會好d.

一支安胎針加 14日estrofem


子爵府

積分: 13137


399#
發表於 11-8-18 15:03 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-18 14:52
一支安胎針加 14日estrofem

ESTROFEM = 塞藥?

點評

rcbaby  口服藥  發表於 11-8-18 15:17
I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 673


400#
發表於 11-8-18 15:09 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-18 11:35
我都未攞到懷孕證明呀. 所以唔知有無位. 希望下星期見醫生時有得攞啦, 咁就可以"那那淋"走去登記.

仁安落 ...
E...if that is the case i can update you about the queue at 廣華 after seeing dr. next week.....

仁安落訂要成$10K呀? Is it non-refundable? Do you know how much is the package?

Pregnancy role is not easy nowadays especially in HK... keep up ar...jm


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo