想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


381#
發表於 11-8-3 18:19 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+17:17+係啦~

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...
下個星期就8月中啦!




伯爵府

積分: 17022


382#
發表於 11-8-3 18:19 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 18:08
1) 我都無同你地講..我工人瞓裂左張床..我又要駛多筆去換床....仲有整爛咗好多估到估唔到既野... ...

咁誇張??


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


383#
發表於 11-8-3 18:19 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+16:00+係貴~

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-03 發表
我間奶廠就快倒閉喇..依家每日泵一次,得番40ml...
你幾耐泵一次呀?




伯爵府

積分: 17022


384#
發表於 11-8-3 18:22 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 18:09
你地係咪去bb展呀?到時一定買到停唔到手

我可能唔去喇~~


大宅

積分: 4028


385#
發表於 11-8-3 18:24 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 18:18
$6988算幾抵~~
我朋友問過有d要$8XXX
如果你地join可以寫我係介紹人,好似會送supermarket coupon比我地
不過d醫生有d衰,只係打完針就算,唔比我問野,如果要問野,要比$mouth:


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


386#
發表於 11-8-3 18:25 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+11:53+戒咗

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-03 發表
夜晚嗰餐11點食呀
叮叮唔算瘦呀,我亞b下個星期就5個月,都係得13磅咋...每餐都係食得4安,每日六餐 ...
你個b好細食呀! 不過女仔唔怕啦,肥得滯,第日要減肥又係煩!
叮叮e+ 5安x3餐+3餐埋身
原本想同佢加到6安,然後改三個半鐘一餐;e+奶量未穩定番,又唔敢改住




伯爵府

積分: 17022


387#
發表於 11-8-3 18:26 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 18:24
如果你地join可以寫我係介紹人,好似會送supermarket coupon比我地
不過d醫生有d衰,只係打完針就算,唔比我問野,要比$ ...

咁mean架


大宅

積分: 4028


388#
發表於 11-8-3 18:27 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 18:19
你幾耐泵一次呀?
以前一日泵3次, 今個星期開始每日泵一次...我一向都係窮奶媽....泵左一個鐘都係得40ml...應該就快冇奶lu,...


大宅

積分: 4028


389#
發表於 11-8-3 18:30 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 18:25
你個b好細食呀! 不過女仔唔怕啦,肥得滯,第日要減肥又係煩!
叮叮e+ 5安x3餐+3餐埋身
原本想同佢加到6安 ...
係呀,佢超細食...
叮叮係咪未食過奶粉呀?唔夠食可以補奶粉...
係呢,叮叮最後改左咩english name?


大宅

積分: 4028


390#
發表於 11-8-3 18:31 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 18:26
咁mean架
係呀...
唔知呢個group係咪個個醫生係咁...


伯爵府

積分: 17022


391#
發表於 11-8-3 18:33 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 18:31
係呀...
唔知呢個group係咪個個醫生係咁...

咁我去屋企對面個clinic算咯


侯爵府

積分: 21177


392#
發表於 11-8-3 18:34 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 18:08
1) 我都無同你地講..我工人瞓裂左張床..我又要駛多筆去換床....仲有整爛咗好多估到估唔到既野... ...

我都覺得無可能姑娘幫mama按通乳線,但會教一d方法。自己回家搞掂!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


393#
發表於 11-8-3 18:37 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+13:11+同大

原帖由 Vana 於 11-08-03 發表
1) 我都無同你地講..我工人瞓裂左張床..我又要駛多筆去換床....仲有整爛咗好多估到估唔到既野... ...
你個工人咁勁,瞓裂張床?
佢喺上面打功夫?

我工人都唔係整爛第一樣嘢架喇!不過今次係爛到唔換唔得啫!

我最記得係你工人自把自為拎好多冬蟲草去煲湯

至於搵姑娘推乳腺,我幾個朋友都試過。其實d姑娘唔係好忙架咋!我第一次返健康院check黃,話叮叮食奶姿勢唔係幾好,有三個姑娘一齊嚟教我餵奶呀!勁攪笑~

既然你都話可以自己攪掂,咁我呢兩日再努力d按吓,試埋你用水樽呢招先。
你塞過都可以自己通番,又餵到咁耐,咁我都冇咁擔心!




侯爵府

積分: 21177


394#
發表於 11-8-3 18:38 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 17:59
放心...一定無可能會重複的...因為無論私家定政府...都係用同一張針咭的...

打左會吸印...好清楚, 無針咭 ...

我諗住去搵返自己睇開果個醫生。唔諗住join plan,按住需要每一針去打。



如果11-12月,第一針好似係bb 2 months old打,我諗好大機會,我bb趕得切上車。



我有諗到底有無需要打水荳,因為自細都係由得自己出水荳。並且聽講打左唔=唔出,只係可能無出荳出得咁厲害。唔知係咪咁樣??


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


395#
發表於 11-8-3 18:39 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 18:26
咁mean架

見面就收你consultant fee!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


396#
發表於 11-8-3 18:41 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 17:04
唔又係呀! 乳腺塞/乳腺炎應該好辛苦, 好痛
我早兩日係痛, 但未至於好嚴重, 又冇發過燒
E+個胸係有粒嘢按落 ...

應該工廠無咁易倒閉,只係難為你辛苦。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


397#
發表於 11-8-3 18:42 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 17:41
估中請你食飯

我估係仔嫁


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


398#
發表於 11-8-3 18:43 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-3 17:50
夜晚嗰餐11點食呀
叮叮唔算瘦呀,我亞b下個星期就5個月,都係得13磅咋...每餐都係食得4安,每日六餐 ...

B豬一日大概4-5餐嫁咋


侯爵府

積分: 21177


399#
發表於 11-8-3 18:43 |只看該作者
small531 發表於 11-8-3 17:20
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...

bb次次去照都合到對腳好實,要到22wks先估到多少,多d似係女仔,到26wks就非常confirm啦!如果boy boy會易睇d 8月中你大約11 wks??照oscar嗎?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


400#
發表於 11-8-3 18:44 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 18:38
我諗住去搵返自己睇開果個醫生。唔諗住join plan,按住需要每一針去打。

如果11-12月,第一針好似係bb 2 ...

我知呀...我比個表你睇....你可以睇到佢個comparison table vs gov't...好清楚

同埋你跟得c+/ 政府打...佢地會話哂比你知..唔會duplicate.. 打完第1次又提你約下次..唔會miss的.. relax



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo