想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


381#
發表於 11-9-21 14:20 |只看該作者
知道有JM有BB,真係好開心
亦都希望下次會是自己~ JM們加油!
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 1683

畀面勳章


382#
發表於 11-9-21 14:28 |只看該作者
kekka 發表於 11-9-21 14:20
知道有JM有BB,真係好開心
亦都希望下次會是自己~ JM們加油!

無錯, 真係希望好快到自己呀.......
我今個星期會開估喇, 唔知有無我份呢???


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


383#
發表於 11-9-21 15:58 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

多謝你呀~~~mama_2001....我都估唔到自己會bingo到! 我都真係好驚喜呀!!!

因為我無嘔...無累, 無大食...無高溫...係心跳好快....一分鐘105下!

好多胃氣...個胸有d痛....

好快到你地~~~加油呀!!!!!!!!


大宅

積分: 1199


384#
發表於 11-9-21 16:35 |只看該作者
我8月15 Day 1, 之前m一前都唔準, 試過兩個月先黎一次, 但由6月開始食中藥調理, d m就變左 試過兩個月先黎一次, 但由6月開始食中藥調理, d m就變左31-33日一個cycle.

我9月頭太忙無睇中醫, 停左藥, 今日day 38, 仲未有m, 之前day 33 check 過紅d 有線, 但綠d無線.

咁係咪應該睇下醫生好d呢!

點評

jocat102  你有無用clearblue check 下呀??  發表於 11-9-21 17:41


禁止訪問

積分: 1487


385#
發表於 11-9-21 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1199


386#
發表於 11-9-21 17:13 |只看該作者
回覆 popo0701 的帖子

你cycle係幾多呀?


大宅

積分: 1683

畀面勳章


387#
發表於 11-9-21 17:17 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我就一路都係胸漲, 但係好似無平時m前咁痛,
個肚就好谷, 個胃都係成日頂住頂住,
我都諗住呢兩日check, 希望一齊做龍媽媽啦


禁止訪問

積分: 1487


388#
發表於 11-9-21 17:28 |只看該作者

回覆 回覆:estherbabe的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


389#
發表於 11-9-21 17:42 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

好呀!!!!! 我都係胸痛......胃又係成日頂住頂住...我cycle 都好唔準架! 最長55日先黎......痛苦到爆!!

你快d test 下你既脈搏啦~~~我覺得呢一個都係預兆


男爵府

積分: 6108


390#
發表於 11-9-21 17:59 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

點check?

我feel到呢2日心跳快左......
唔知做乜 >.<


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


391#
發表於 11-9-21 18:49 |只看該作者
我叫我c6幫我check...一分鐘跳幾多下
我以前就around 90-95左右, 前日test 我跳105下.....我係休息左30分鐘先test


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


392#
發表於 11-9-21 19:02 |只看該作者

引用:今日day43,今朝用cb+Check到+1—2星期了!

原帖由 popo0701 於 11-09-21 發表
今日day43,今朝用cb Check到 1—2星期了!
恭喜你呀!快d搵dr啦!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


393#
發表於 11-9-21 19:11 |只看該作者

引用:回覆+mama_2001+的帖子 好呀!!!!!+我都係

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
回覆 mama_2001 的帖子

好呀!!!!! 我都係胸痛......胃又係成日頂住頂住...我cycle 都好唔準架! 最長55日先 ...
我又係個胃頂住頂住,不過就冇谷胸,今日係d29,cycle 28-32d,今朝突然有m痛feel加冇胃口,下晝開始見暈同想嘔,今朝check過綠d冇料到,打算聽日紅d睇睇!




禁止訪問

積分: 1487


394#
發表於 11-9-21 19:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


395#
發表於 11-9-21 21:25 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-19 10:50
回覆 vaniw 的帖子

hello~~~~~ 如果你8月22日day 1...呢個星期六仲未到就check下啦!!!
嗯!好緊張,唔知係咪真係bingo……


大宅

積分: 1683

畀面勳章


396#
發表於 11-9-22 09:40 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我無check到脈搏, 但係有時會覺得心跳好似好大力咁, 尤其係訓覺個時
我呢幾日開始check溫度, 日日都差唔多係36.7, 今朝就成37度,
所以我諗住今晚驗, 但係係咪一定要用朝早既vv check會好d呢???


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


397#
發表於 11-9-22 10:15 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我唔係呀~~~clearblue 話 anytime 都ok嘛...咁我同c6食完飯, 之後做晒心理準備就去check...我都唔敢睇, 留俾c6睇.....佢第一個反應好好笑!

""老婆...係唔係十字我就做爸爸啦??""....之後我笑問""真係有十字架???""
c6就話"" um.....我識呢一個係十字囉~~~"" hahhahahaha 笑到肚痛

點評

kekka  你老公真有趣丫~  發表於 11-9-22 12:24


大宅

積分: 1683

畀面勳章


398#
發表於 11-9-22 11:26 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

咦, 咁我就一於今晚check, 唔知會唔會有我份呢.........

點評

jocat102  等你好消息呀!! 記得第一時間話俾我地知丫~~~~  發表於 11-9-22 14:19
kekka  等你gd. news! 可能已經在你子宮住緊了  發表於 11-9-22 12:25


珍珠宮

積分: 30303


399#
發表於 11-9-22 13:38 |只看該作者

引用:回覆+mama_2001+的帖子 我唔係呀~~~clearb

原帖由 jocat102 於 11-09-22 發表
回覆 mama_2001 的帖子

我唔係呀~~~clearblue 話 anytime 都ok嘛...咁我同c6食完飯, 之後做晒心理準備就去 ...





大宅

積分: 1683

畀面勳章


400#
發表於 11-9-22 13:57 |只看該作者
kekka, 我都希望帶個好消息俾你地呀!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo