立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-23 16:54 係
咁就算你擺滿月酒,男家都唔會有人黎架啦!
黃二少奶 發表於 11-8-23 16:55 但係最近先有,之前都冇
試下多d開窗,食下藥,比d時間,睇下會唔會好d??
水晶宮
積分: 67428
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 試下多d開窗,食下藥,比d時間,睇下會唔會好d??
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-23 17:00 咁就算你擺滿月酒,男家都唔會有人黎架啦!
黃二少奶 發表於 11-8-23 17:05 我停左醫生啲藥,不過醫生俾我枝鹽水就有用,我而家試下開少啲冷氣,睇下有冇改善 ...
生理鹽水,開左24hrs內要用曬,否則會開始有菌,你試下去watson’s買果d細細支,一次用完果種size。十幾蚊有交易,我屋企成日keep住用架,因為用黎洗眼好舒服。
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 生理鹽水,開左24hrs內要用曬,否則會開始有菌,你試下去watson’s買果d細細支,一次用完果種size。十幾蚊 ...
黃二少奶 發表於 11-8-23 17:25 不過醫生話枝野可以keep住用嫁喎
你果支係咪生理鹽水?keep住用意思係適合bb用 or開左都可以照用?
生理鹽水,開左就一定要24hrs用完,否則就要掉左去。你打去問清楚姑娘,到底係咩黎……….. ,醫生係咪比你同bb洗鼻仔?無藥性架麻!
有粉紅色裝同透明裝兩種架!大部份都係透明裝。
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 你果支係咪生理鹽水?keep住用意思係適合bb用 or開左都可以照用? 生理鹽水,開左就一定要24hrs用完,否則 ...
黃二少奶 發表於 11-8-23 17:51 係呀,醫生話冇藥性,用黎清鼻仔,佢話啲藥bb一有好轉就停,但係枝鹽水可以繼續用 ...
伍,咁你最好打去問下佢,支野開左咁多日,係咪要換啦!使唔使買支新既!因為係醫院,所有生理鹽水,一開瓶就寫底幾點開,24hrs就會掉左去。所以家用既packing通常都好細支。因為實用唔曬!
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 伍,咁你最好打去問下佢,支野開左咁多日,係咪要換啦!使唔使買支新既!因為係醫院,所有生理鹽水,一開 ...
gangting 發表於 11-8-24 08:36 Morning
有野RR下,好得意!
黃二少奶 發表於 11-8-23 18:18 如果係咁,我索性買過枝用
係watson’s or manning有d $12-$16的,4-5支腳之公咁大的size,一支都夠你洗幾次鼻仔。
有時咁細支我都用唔曬!
悅同 發表於 11-8-24 09:36 有野RR下,好得意!
gangting 發表於 11-8-24 09:43 係有野duk duk下旭黎旭去
感覺好奇妙!
我又係同你差唔多時間feel到胎動。
d人話第一胎要20wks先feel到,果時已經大力好多啦!
原帖由 悅同 於 11-08-24 發表 本帖最後由 悅同 於 11-8-24 09:51 編輯 琴晚好驚險,一食完晚飯就無警號地振痛。真係好鬼痛呀!起初10 ...
原帖由 悅同 於 11-08-24 發表 我又係同你差唔多時間feel到胎動。 d人話第一胎要20wks先feel到,果時已經大力好多啦! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy