想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


381#
發表於 11-9-27 13:50 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:43
回覆 ChanyeungC9 的帖子

學完做阿媽,又要學點做人老婆,我仲未識煮飯........

好易咋...得閒去我個ya cool box有介紹30分鐘之內煮2人飯
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


382#
發表於 11-9-27 13:51 |只看該作者
我就唔理什麼大仔、細仔, 總之有得生就得.

我昨日同老公去了三山國王廟拜, 同入面個婆婆講我想求子, 佢話仲可以去埋紅磡的觀音廟求, 最後當然去埋啦.


男爵府

積分: 6108


383#
發表於 11-9-27 13:53 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,7月都好呀,放暑假可以同囝囝慶祝生日嘛
我地一齊生個7月龍bb!!!!!!!!一定得ga!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6108


384#
發表於 11-9-27 13:54 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

咁又岩,我暫時都係咁諗
我個c6實唔肯同我去呢d,佢唔迷信的..


男爵府

積分: 6108


385#
發表於 11-9-27 13:56 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

係到開番個rm,教我地煮飯啦


大宅

積分: 4617


386#
發表於 11-9-27 13:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:50
回覆 ChanyeungC9 的帖子

唔係好明
1.學校好鍾意lable呢d學生話佢哋早咗入學跟唔上其他學生.2,自己都好明個仔進度而且我幫佢轉咗校(嗰時應該升小2)學校需要佢再重讀小一但我哋d MIMI唔可以傷小朋友自專心(佢哋以為自己蠢嫁)所以才重讀law
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


387#
發表於 11-9-27 13:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:53
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,7月都好呀,放暑假可以同囝囝慶祝生日嘛

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


388#
發表於 11-9-27 14:00 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:56
回覆 ChanyeungC9 的帖子

係到開番個rm,教我地煮飯啦

一陣人家講"呢到生b班,唔係煮飯班呀???"俾人駡
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


389#
發表於 11-9-27 14:01 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

下!!!咁衰架咩!!!
差1個月咋wo!!!!
咁1-5月出世ge又點? 係2歲半就入學,定3歲半先入學?


男爵府

積分: 6108


390#
發表於 11-9-27 14:02 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

諗起都開心


大宅

積分: 3747


391#
發表於 11-9-27 14:03 |只看該作者
Hi 各位just路過上个月30/9係我day1今日M黎左, 仲想住今朝check下点知........


男爵府

積分: 6108


392#
發表於 11-9-27 14:03 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咁又係...都係入番正題


男爵府

積分: 6108


393#
發表於 11-9-27 14:04 |只看該作者
回覆 bankwest1 的帖子

齊齊下個月bingo!!!!!!努力!!!


男爵府

積分: 5346


394#
發表於 11-9-27 14:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 13:54
回覆 qwbear 的帖子

咁又岩,我暫時都係咁諗

咁我老公又沒有, 因為大仔個時仲有埋我阿媽一齊去拜.
上星期同佢講番, 他都沒有拒絕我, 只係話有時間就去.


男爵府

積分: 6108


395#
發表於 11-9-27 14:07 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

你就好喇
希望成功呀!!!!!
我搭單沾下la 哈哈


男爵府

積分: 5346


396#
發表於 11-9-27 14:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 14:07
回覆 qwbear 的帖子

你就好喇

大家一齊中.
有時間就去吓拜啦.


男爵府

積分: 6108


397#
發表於 11-9-27 14:22 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

哈哈,係邊到架?


大宅

積分: 4617


398#
發表於 11-9-27 14:35 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-27 14:03
Hi 各位just路過上个月30/9係我day1今日M黎左, 仲想住今朝check下点知........ ...

再繼續努力law....唔好灰心呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


399#
發表於 11-9-27 14:36 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-27 14:04
咁我老公又沒有, 因為大仔個時仲有埋我阿媽一齊去拜.
上星期同佢講番, 他都沒有拒絕我, 只係話有時間就去. ...

話廿四考老公wor~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


400#
發表於 11-9-27 14:39 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

真係孝都不得了~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo