跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1220


381#
發表於 06-1-26 17:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

PoPo,
Do you mind to tell me more or how to buy your arocamper? Sai Lo has gone to the doctor for 3 times to 聞氣. We are wondering if he also needs one to be placed at home so that we could use it if he suddenly starts choking.

Poor Tong Tong
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid89/p0863b02557a915207829851b62c8cb7f/fa7ce5a9.jpg.thumb.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 6817


382#
發表於 06-1-26 18:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


383#
發表於 06-1-26 18:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

POPO:
Poor TT. 學校知唔知tt唔可以糖/chocolate呢?

tata:
係呀,我寄去hk santa.我有寫回郵地址嫁,但都收唔到!


禁止訪問

積分: 6817


384#
發表於 06-1-26 18:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5320


385#
發表於 06-1-26 22:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a ma,
可唔可以麻煩a ma消隻碟比我呀, 系去旅行同理x'mas party個晚. 唔該你.

有病的小朋友快d好番, 過兩日過新年啦 !!


大宅

積分: 3608


386#
發表於 06-1-26 23:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sarama,

Sara真係好勁, 咁細個已空前咁偉大, 將來一定fit到漏..

Dorothy, Popo,

小朋友真係慘, 要快啲好番, 一齊過個快樂的新年呀 !

Popo,

tt係唔係仲睇咁馮x亮? 你唔覺他的藥好重嗎 ? 上次我吸過他的氣個多星期後, 手指都痺哂 ! 你會唔會攞多一兩個醫生的意見呢 ?

其實我都有 nose及氣管敏感, 不過好彩touchwood君君..我覺得君君細過時一路有食魚油, 所以好似好啲, 不如你都試下...

Somimi,

Ok, no problem.. Give us some time please...

^0^,

你有無貼郵票呀 ? 我都收到好耐啦 !

Jackie,

個問題其實好簡單, 皆因你對工人放心及有信心, 但我99除了自己外, 什麼人都唔放心及唔信任, 所以咪攪到大家都咁辛苦囉 ! :cry:


子爵府

積分: 10461


387#
發表於 06-1-27 00:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che, when will you be back?


珍珠宮

積分: 34740


388#
發表於 06-1-27 10:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽:

我係交比公司既mail room打郵chop寄的,唔通佢地冇幫我寄?


子爵府

積分: 13373


389#
發表於 06-1-27 11:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all: 噚曰棠棠食左1日藥+聞氣好番好多了, 起碼我成晚都冇聽過佢咳, 間唔中流下鼻水, 所以今日都唔使睇醫生, 真係thanks god。

AdrianMa: Thanks first~~棠棠e+唔係睇馮x亮了, 睇多幾次後已幫佢唔到, 佢e+係佐敦睇, 但要聞氣既形式同馮x亮唔同, 馮x亮後我地己睇多2個, 聞氣無一幸免, 視乎點聞/個treatment幾長/一咳(flu)黠算等....係~~的確, 馮x亮藥好重, 所以唔再睇, 講甘多希望冇悶妳。棠棠e+都有每日一粒魚油丸架 BTW, Have you check pm??

Somimi, Che & Googoo: Thanks

Googoo: 我只係棠棠手冊寫氣管 & 鼻敏感, 冇註明唔可以糖/chocolate, 我諗住學校automatic 唔會比, 但有時你多野好難講的, 因其實棠棠唔鐘意食chocolate, 但唔知點解佢個日想食

Dorothy: 個Areochamper係Waston、萬o/藥房都有, 但晉彥情況未必同棠慈一樣喎 佢試過3次要聞氣, 未必代表次次都甘嚴重要聞喎 不過晉彥有濕彥, 所以有敏感底都正常, 不如妳睇多幾個醫生問下, 妳有問題anytime可call我 don't worry

Che: I will study the website, thanks


大宅

積分: 3608


390#
發表於 06-1-27 11:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Popo,

checked. I'll give it to you later...醫生有無話聞氣到幾時先唔駛聞呀 ?

^0^,

我諗多數係, 公司以為你玩嘢


珍珠宮

積分: 34740


391#
發表於 06-1-27 11:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo:
我諗你都係最好同學校講唔好比糖/chocolate tt食,just in case.

a媽:
你放假嗎?


大宅

積分: 3608


392#
發表於 06-1-27 11:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

係呀 ! 而家係屋企..


子爵府

積分: 12388


393#
發表於 06-1-27 12:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=large]好感動.....
卓泓話佢考第3
[size=medium]佢終於脫 "盲" 喇! :-( :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 34740


394#
發表於 06-1-27 12:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽:

你就好啦,今日可以放假.

我cny d假好似要乞番黎先有得放! :tongue: 如果我今日放假,就可以帶mimi番學上phonics class. :-(

前日學校派左聖心145週年大滙演既dvd(mimi有份扮小天使),睇完佢表演,我好感動.雖然佢唔係好outstanding,但佢可以follow d 舞步,動作,唱歌,又唔怕醜,仲識霸頭位 ,我真係好開心.雖然好開心見到佢既表演,但而家mimi晚晚都要我地睇一次dvd ,唔知幾時會睇到嘔呢!


侯爵府

積分: 23362


395#
發表於 06-1-27 13:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI
嘩, 你學校有名次咁緊湊
恭喜你呀, 其實cw有你既遺傳緊叻啦


禁止訪問

積分: 3506


396#
發表於 06-1-27 13:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


397#
發表於 06-1-27 14:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,
CW好叻wor. 但K1就要排名次, 好緊張呀.

Toma,
今日有冇返工呀?
唔知點解, 自從你做左ftm後, 乜鬼都煩一餐, 放鬆D啦.

A媽,
點解你99咁唔信任個工人?
我唔只信我工人, 仲信埋朋友果個, 今日叫工人擺軒軒係人地屋企, 好等佢可以去wet market買餸. 如果你咁做, 你估你99會點?

Po Po / Dorothy,
氣管敏感真係好難攪, 除左食藥/聞氣, 日常生活都要好小心.


子爵府

積分: 12388


398#
發表於 06-1-27 14:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Jackie
Toma的緊張同ftm冇關, 只係你識佢日子尚淺 :lol: :lol: :lol:


禁止訪問

積分: 3506


399#
發表於 06-1-27 15:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10461


400#
發表於 06-1-27 15:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, 恭喜晒..... cw 好o力仔呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo