跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3382


381#
發表於 06-3-1 11:51 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51182


382#
發表於 06-3-1 11:51 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

我地越來越多兔媽媽 :mrgreen:
chloemummum 寫道:
既然今日有大優惠, 咁我都唔執輸la, 一於申請入會先

emily 10Mar'75 bb 21Aug'04 yuen long


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


383#
發表於 06-3-1 11:52 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

我都係上左bk一個星期到, 今日先見到呢個topic.
平時我會好晏先起身, 估吾到今日早起d暏, 就有個意外收穫, 証明我同各位兔仔媽咪好有緣.


禁止訪問

積分: 3382


384#
發表於 06-3-1 11:59 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3382


385#
發表於 06-3-1 12:04 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2066


386#
發表於 06-3-1 12:08 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

Sherry, Wing, Emily:
歡迎你地,記住得閒入嚟傾吓。

Jane:
多謝你介紹晒咁多個bb。


禁止訪問

積分: 3382


387#
發表於 06-3-1 12:11 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8369


388#
發表於 06-3-1 12:15 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

jane:
為何momo的鼻鼻損了?我睇見都替你心痛。 :-(


男爵府

積分: 7308


389#
發表於 06-3-1 12:38 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

重有我囉,原來大家都咁有計劃

02年10月結婚,05年4月生kelly!
jane9898 寫道:
甘岩個個兔媽媽都結婚三年才生BB﹖YY﹐emily, karen, jane....重有邊個呀﹖


[quote]
YY(芝芝媽咪) 寫道:
DUCKMUM:
我嫁左就快8年囉∼我都係結婚三年才生BB。 今年的結婚周年日,剛巧是我舊曆生日。我已經明示左老公,希望他到時識做。
[/quote]


禁止訪問

積分: 3382


390#
發表於 06-3-1 12:38 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8369


391#
發表於 06-3-1 12:47 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

jane:
aiya~唔怕唔怕,老人家話小朋友唔跌唔大。皮外傷,就快好


大宅

積分: 2066


392#
發表於 06-3-1 12:51 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

jane:
唔怕,尋晚小壁玩玩吓自己撞親個頭,佢喊咗幾聲就收聲啦,當時心痛,但一樣要話俾佢聽冇事啦,快d笑番啦.原來呢條橋都得.


大宅

積分: 1854


393#
發表於 06-3-1 12:51 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

hello, 大家好
我 05/11做咗 mama


複式洋房

積分: 362


394#
發表於 06-3-1 13:04 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

Good Afternoon all :

mdl832832:
wellcome

Siulowbo:
D photo ho good wor, and d描述好正,嘻我個咸濕仔一睇到兩位小美人就kaka聲笑....

Jane:
放心喎,心口以上d傷口好快好嫁,BB跌親90%都係頭仔落地先,因佢地頭仔最重,跌親無嘔,無特然好疲倦無狂喊,只要佢重好active,觀察佢24小時都無事就ok....(下删一百字),哈哈,其他凑仔經我唔叻,但一講到個head,我就係專家.hahahaha

遲d再上bk,now去食飯先,bye bye
Hi~~~~


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


395#
發表於 06-3-1 13:16 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]



jane

做全職媽媽習慣嗎? 我生chloe之前返緊工, 因為冇人湊所以選擇做全職媽媽. 請工人自己又唔放心.

初初湊既時候, 自己都覺得興奮, 日日對住chloe, 發夢都冇想過自己已經做左人地媽咪, 有d唔係咁真實既感覺.

到佢而家開始識行識走, 扭計又發脾氣既時候, 自己有時都會發脾氣.

因為平時得我同佢成日對住, 好少機會有同年紀既小朋友一齊玩, 所以我希望佢返左n1會學識同朋友仔相處,分享同獨立.

係呢, 你平時點同momo相處架, 有冇帶佢去參加playground?


大宅

積分: 2066


396#
發表於 06-3-1 13:24 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

Pat:
等下次出嚟我燒番隻CD俾你,jane同kelly mama,大家可以回味吓我嘅攝影技術,哈哈.
小壁成日都撞到佢個head,可能真係個head最重,因為有一大堆寶藏响裡面,好似我胎教時教佢嘅歌啦,出世小知識啦,每日坐邊架車由屋企去我公司啦...真係唔止書中自有黃金屋,原來:bb head度有個大寶藏.e...突然詩興大發添


大宅

積分: 2066


397#
發表於 06-3-1 13:32 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

chloemummum, jane:
其實我都好佩服d全職媽媽,因為我見到小朋友扭計時,真係會發火,但而家,我會提高警覺,叫自己千祈唔好動粗,所以話,小壁已經教曉咗我唔少嘢,特別係耐性嗰方面.

而家返工,都會覺得虧欠咗小壁,所以每次返屋企之後同weekend都盡量抽時間陪佢玩.

返playgroup對小朋友好好,因為可以嘗試過團體生活,而我就選擇俾小壁去主日學,因為我每個禮拜都返church,所以就一齊啦.小壁而家好enjoy主日學,佢响幼班年紀最細,但舊年我地個禮拜堂就有四個bb出世,佢最大,我諗過多一兩個月,就會有第二個細過佢嘅去上主日學,佢要開始做好傍樣啦


禁止訪問

積分: 7727


398#
發表於 06-3-1 14:15 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


399#
發表於 06-3-1 14:19 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


400#
發表於 06-3-1 14:22 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 2]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo