跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2389


381#
發表於 06-6-12 16:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

[quote]
cwinnie 寫道:
嘩...你成績唔錯喎...
個個都話我keep得好...
話我以前太瘦..而家有少少肉...
好睇好多...
但其實個肚腩真係唔多掂!![quote]
我臨生bb前ttl重左成33磅架, 不過生完就無專登去減肥
但而家想諗計減減個肚腩羅


男爵府

積分: 5773


382#
發表於 06-6-12 16:19 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

henhen,winnie,


大宅

積分: 4981


383#
發表於 06-6-12 16:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁慘...但人地話自己湊bb辛苦會瘦架..
咁証明你湊得都ok...
有時間做下運動....
你而家幾lbs?[quote]
chu87377 寫道:
henhen,winnie,


男爵府

積分: 5773


384#
發表於 06-6-12 16:41 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我宜家几磅??講出來會嚇襯你


大宅

積分: 4981


385#
發表於 06-6-12 16:45 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你日頭湊bb去行下街...
自己又可以update下...
個bb又可以出下街習慣多d陌生人..[quote]
chu87377 寫道:
我宜家几磅??講出來會嚇襯你


男爵府

積分: 5773


386#
發表於 06-6-12 17:04 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


大宅

積分: 4981


387#
發表於 06-6-12 17:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你趁有人睇住bb既時候...
可以出去做下運動...
平時注意飲食..食少d野...
唔好食零食...
仲有呀..盡量少D坐0係度...
尤其係食完飯...
[quote]
chu87377 寫道:


男爵府

積分: 5773


388#
發表於 06-6-12 17:42 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

宜家只有我自己睇住BB喳,因為老公要返工,奶奶又去左外國,所以剩返我羅!!真係羨慕你甘自由


大宅

積分: 4981


389#
發表於 06-6-12 17:55 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

其實各有各好...
好似你咁...日日對住BB...
好開心架...
我就唔係..有時好掛住..
但又要返工!!
你自己0係屋企都可以做下運動既..
[quote]
chu87377 寫道:
宜家只有我自己睇住BB喳,因為老公要返工,奶奶又去左外國,所以剩返我羅!!真係羨慕你甘自由


大宅

積分: 4981


390#
發表於 06-6-13 10:24 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

琴晚我拎住包檸檬茶..
我個女又雙手咁揸埋來..
攪到我"ZHI"到成身都係..
前幾日我帶左佢落街食飯...
我老公抱住佢..點知佢成隻手叉左落碟飯到..
攪到成隻手污濁晒...好彩碟飯唔係好熱咋!!!
仲有呀...我食蕉既時侯又係咁撥...
咁我埋試下俾佢"LAM"下啦...
佢幾開心呀...我一拎開就大叫...
咁細個已經識得要尼樣要果樣..
仲好成日手多多!!!


男爵府

積分: 5773


391#
發表於 06-6-13 11:04 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我個囡囡都係甘


大宅

積分: 4981


392#
發表於 06-6-13 11:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係呀...又多手多腳...
唔高興就係咁踢..
有時抱住佢真係踢到我個肚勁痛..
如果有bb都俾佢踢返出來 [quote]
chu87377 寫道:
我個囡囡都係甘


大宅

積分: 4981


393#
發表於 06-6-13 11:18 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

有時間去睇睇我個網頁呀!!
http://spaces.msn.com/winnieworld


大宅

積分: 1331


394#
發表於 06-6-13 12:23 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我睇完你bb啲相好得意,你bb幾重,
我個囡囡4個月零7日只在剛剛在健康磅只有重12.61
個個都話佢瘦
我想問你在網上Baby Days點整上去我整唔到


大宅

積分: 1529


395#
發表於 06-6-13 12:26 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

唉! 我結婚時103磅, 臨生前156磅........
而家BB9個月了, 落到110磅.....~.~
腰到大腿唔知幾時回復以前.....呢?_?

[quote]
chu87377 寫道:
我宜家几磅??講出來會嚇襯你


男爵府

積分: 5773


396#
發表於 06-6-13 12:28 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


大宅

積分: 4981


397#
發表於 06-6-13 12:34 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

會呀...成日好似想企0係度咁囉!!
都有"猛"我頭髮呀..勁痛...
好慘呀...成日俾佢"遭zun" :-( [quote]
chu87377 寫道:


大宅

積分: 4981


398#
發表於 06-6-13 12:37 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

Hello!!
我個女而家6個幾月..17.5lbs到啦!!
12.61lbs都唔算瘦..
仍飲幾安奶呀?

Baby Days : 你click我果個..跟住佢會帶你去個website度..咁你跟指示做就得架啦!!

eudoraBB 寫道:
我睇完你bb啲相好得意,你bb幾重,
我個囡囡4個月零7日只在剛剛在健康磅只有重12.61
個個都話佢瘦
我想問你在網上Baby Days點整上去我整唔到


大宅

積分: 4981


399#
發表於 06-6-13 12:39 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

其實你total重得果7lbs到..
算唔錯架啦...
我到而家都仲有成10lbs減唔到!!
[quote]
chicchic05 寫道:
唉! 我結婚時103磅, 臨生前156磅........
而家BB9個月了, 落到110磅.....~.~
腰到大腿唔知幾時回復以前.....呢?_?
[quote]


大宅

積分: 1331


400#
發表於 06-6-13 12:40 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

hi, 我結婚時110,臨生前接近170磅,而家BB4個月, 落到145磅,我仲要減好耐先回復之前咁,我老公仲同個女講你睇吓你個肥媽咪[quote]
chicchic05 寫道:
唉! 我結婚時103磅, 臨生前156磅........
而家BB9個月了, 落到110磅.....~.~
腰到大腿唔知幾時回復以前.....呢?_?

[quote]
chu87377 寫道:
我宜家几磅??講出來會嚇襯你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo