自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


381#
發表於 12-11-20 12:12 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-11-20 11:44
老實講句丫, 果個係自己阿媽, 親生阿媽得一個, 無論如何唔會因為一個迷信理由唔俾孫女去SAY GOODBYE, 尢其 ...

咪係, 根本就係歪理, 不知所謂!


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


382#
發表於 12-11-20 12:16 |只看該作者
婆婆走都唔送最後一程, 真係好過份. 真係唔明你老爺奶奶咩道理.


複式洋房

積分: 267


383#
發表於 12-11-20 12:27 |只看該作者
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-20 12:31 編輯

我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚
所以無咩呢方面既經驗

但請各位唔好再話我父母自私
我同爺爺嫲嫲都好愛囡囡
愛到可以自己命都唔要果種

我太太今朝一早上爺爺嫲嫲屋企
將你地D post讀晒比佢地聽
又話佢地好自私 又話佢地將來去左先唔帶囡囡去

兩個老人家仆心仆命出錢出力照顧孫女

好讓我兩公婆專注工作
依家聽到呢D說話佢地有幾難過 你地明唔明?

點評

zoeyin  你好不知所謂...  發表於 12-11-20 16:55
Rabbit-horse  你都仲咁細->行為+心理, 你係咪都唔應該去呢?  發表於 12-11-20 16:23
Rabbit-horse  裙腳仔,返去攪實父母啦,講來講去咪又你唔識HANDLE件事,仲要怪你老婆令你父母難過,難聽D講句“你老婆死老母呀”!!! 邊個難過D?你有無關心佢?你都咁小朋友,乜都父母前父母後,大吉利是到你父母個時,你都仲   發表於 12-11-20 16:22
ANN222  我覺你乜都推晒落你父母身上, 一味佢地唔想...你有冇想過太太感受?  發表於 12-11-20 14:11
starrymama  剛從大陸下來, 又冇受過文化敎育的中年男人?  發表於 12-11-20 13:52
bkfans  唔係你父母是否錫你女問題, 係唔俾孫女送外婆好自私. 你都幾盟塞.  發表於 12-11-20 12:51


公爵府

積分: 28242


384#
發表於 12-11-20 12:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我會帶



珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


385#
發表於 12-11-20 12:29 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

樓主夫家鄉下可能真有此習俗,而爺爺嫲嫲都好愛錫孫女,怕對小朋友有影響,先會出言阻止,但畢竟小朋友已經5歲,而且係婆婆咁親,應該以同理心去睇成件事,唔應該俾d舊習俗規範,而忘記咗我地要以孝道為先,時代唔同,有d嘢係應該靈活變通去做。
懇請樓主C6以實際行動支持及安慰太太吧,那個是太太的媽媽呀

題外話,今早等小巴時睇呢個po,見好多jm的回應,忍唔住流淚,好傷感
希望大家也能以同理心去對待其他人,多互相體諒同關心




翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


386#
發表於 12-11-20 12:31 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人

我老公都係廣東南海人, 但我老爺走, 我都有個佢個孫去送.
所以可能係你條村或者你屋企先係咁, 唔關南唔南海事.


公爵府

積分: 28242


387#
發表於 12-11-20 12:31 |只看該作者

引用:我係樓主C6我承認我本人是無知和愚昧因為我

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚
你同你父母一樣自私精:换轉你阿媽死又吾同待遇啦!吾使咁多辯解'因我家情況同你一樣'你正一裙腳仔

點評

babyhoi  「你正一裙腳仔」can't agree more !  發表於 12-11-20 14:38


大宅

積分: 2905


388#
發表於 12-11-20 12:35 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

帶!


複式洋房

積分: 267


389#
發表於 12-11-20 12:36 |只看該作者
sharon_pig 發表於 12-11-20 12:31
你同你父母一樣自私精:换轉你阿媽死又吾同待遇啦!吾使咁多辯解'因我家情況同你一樣'你正一裙腳仔

...

我講多次 我阿爸阿媽去
如果囡囡仲未大 我都唔會比佢去
我阿爸阿媽都係咁講!
仲叫我一切從簡
骨灰撒落樹邊就算!

點評

alicemic  你父母要點安葬係你既事,人哋父母有權選擇,唔該尊重吓人!  發表於 12-11-20 18:29
jennyjenny  都唔係男人嚟既,乜野都阿爸阿媽!嫁著裙腳仔真係自求多福。  發表於 12-11-20 15:20
Bluestar  我好少可想在bk post 粗口 !  發表於 12-11-20 14:58
babyhoi  成日開口埋口阿爸阿媽!你點做你既事!唔好講到自己好偉大!有冇諗過你老婆!  發表於 12-11-20 14:41


子爵府

積分: 14194


390#
發表於 12-11-20 12:37 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)






伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


391#
發表於 12-11-20 12:38 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我老公嫲嫲走左

我個囡20個月,我陀住7-8個月大肚

我地日夜都有去,個個係老公親人,我尊重佢

何況個個係自己媽媽


男爵府

積分: 9907


392#
發表於 12-11-20 12:39 |只看該作者
現在是什麼世代當年我奶奶走時呀女都未足一歲都有去送,

有無問題其實都係睇做人父母本身有無呢個心傘!唔好搵藉口啦


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


393#
發表於 12-11-20 12:40 |只看該作者

引用:婆婆咁親又咁錫佢,比我一定帶!人齊晒唯獨

原帖由 ferrari2007 於 12-11-20 發表
婆婆咁親又咁錫佢,比我一定帶!人齊晒唯獨係無最錫既孫女,婆婆實心掛掛~
幾年前我婆過身,我帶 ...
agree and support


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


394#
發表於 12-11-20 12:43 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

唔係想同你嗌交,得罪講句 -> 有幾難過都係你+你父母一手做成的 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


水晶宮

積分: 59166


395#
發表於 12-11-20 12:44 |只看該作者
下, 咁我又唔贊成將網上既內容讀俾6299聽..樓主你真係唔好咁做
有時內心點諗, 唔需要一5一十通知老人家
你淨係表達 你好想帶女女去, 都問過人 可以帶 絕對會無事 (相信6299都係擔心女女既安全, 鬼神之說果d)
6299 唔會明白網上既世界, 呢d說話對佢地黎講太harsh!
我覺得樓主呢件事 真係做錯晒!

點評

pinkytang  贊成, 佢地畢竟係老人家. 咁樣講, 真係好難受.  發表於 12-11-22 12:45
dordor1207  係啦, 本來件事平心靜氣處理, 而家樓主太衝動啦  發表於 12-11-21 14:02
cat_1447  衝動左…  發表於 12-11-20 17:37
kicochunchun  同意!  發表於 12-11-20 17:02
Angel_BB    發表於 12-11-20 15:36
tomatoMM    發表於 12-11-20 14:33
miffymiffy    發表於 12-11-20 14:11
kkan  agree  發表於 12-11-20 14:03
mercurycc    發表於 12-11-20 13:44
grace0222    發表於 12-11-20 13:00
雪菜肉c  totally agree!  發表於 12-11-20 12:54


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


396#
發表於 12-11-20 12:44 |只看該作者
係咪真係要比意思鬧到人地離婚先安落????????
算啦, 比返佢地一家人自己決定啦
睇到人地6299比自己個新抱大鬧自私你地好開心咩


男爵府

積分: 9929


397#
發表於 12-11-20 12:45 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:36
我講多次 我阿爸阿媽去
如果囡囡仲未大 我都唔會比佢去
我阿爸阿媽都係咁講!

華...乜你咁講野..個個話哂都係你外母..都算係你媽咪...就咁灑落海..我係你老婆就同你反面死都要帶個女去...完全唔理老婆感受..只會聽老豆老母講...

點評

kkan  點解出多左個既  發表於 12-11-20 14:07
kkan  你誤會左樓主老公喇...佢係話自己父母呀!!  發表於 12-11-20 14:06
kkan  你誤會左樓主老公喇...佢係話自己父母呀!!  發表於 12-11-20 14:06


子爵府

積分: 13188


398#
發表於 12-11-20 12:45 |只看該作者
本帖最後由 JoeyJoey 於 12-11-20 12:49 編輯

del


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


399#
發表於 12-11-20 12:45 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:36
我講多次 我阿爸阿媽去
如果囡囡仲未大 我都唔會比佢去
我阿爸阿媽都係咁講!

呢d只係你父母嘅選擇,睇怕唔係你外母嘅選擇 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


子爵府

積分: 13188


400#
發表於 12-11-20 12:46 |只看該作者
你小朋友都5歲啦...

咩都話驚...

唔通返學又話驚仆親唔俾佢返學囉喎....

如果你信鬼神之說的話,咁就唔淨止殯儀館有果d嘢啦,周街都有架啦...

你唔通又唔俾個囡出街囉喎....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo