Re: BB今日食D咩 ?!
sizrachel :
我而家仲有3罐細仔, yoyo 平均兩個星期食一罐. 即剛剛9個月就食晒喇 ~ 食晒呢三罐, 我就開始同yoyo 轉大仔奶粉.
我諗住差吾多淨番半罐果時, 就開始慢慢同yoyo 轉食大仔奶粉喇.
而家西田做緊特價. 我都要去入貨. 我而家仲煩緊, 好吾好幫未出世既bb(6月出世)買定細仔奶粉好呢 ?!
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg