想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


禁止訪問

積分: 874


3981#
發表於 15-12-7 14:01 |只看該作者

引用:各位姐妹好!就快新年了,為了方便大家2月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1150


3982#
發表於 15-12-7 20:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kkck2003+於+15-12-06+發表林

原帖由 leeleemrs 於 15-12-06 發表
林醫生會即時寫報告比你,有時有埋超聲波相。直接同佢講在台灣ivf, 黎照內膜,佢識問你問題,eg 放 day 幾 ...
咁你懷孕證明係咪都係林醫生度囉?點收費?




大宅

積分: 1872


3983#
發表於 15-12-7 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-06+發表

原帖由 Kkck2003 於 15-12-07 發表
咁你懷孕證明係咪都係林醫生度囉?點收費?
我唔係呀,因為要驗血,去返戴醫生度驗。confirm 左佢會出證明,仲會打黎提我食紫菜,好感動。張證明唔收錢的。




大宅

積分: 2015


3984#
發表於 15-12-7 21:17 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

有冇jm打算2月去初診?





大宅

積分: 2015


3985#
發表於 15-12-7 21:22 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

是否要飛3次(成個療程)?




複式洋房

積分: 484


3986#
發表於 15-12-10 22:19 |只看該作者
翁醫生要幾耐前預約?


大宅

積分: 1872


3987#
發表於 15-12-10 23:23 |只看該作者

引用:翁醫生要幾耐前預約?

原帖由 happymarriage 於 15-12-10 發表
翁醫生要幾耐前預約?
早幾日都ok,但如果你有實際想去既日子都係早d book 好




複式洋房

積分: 299


3988#
發表於 15-12-11 19:48 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

野解放雪胎,翁翁比我揀邊日放,真係唔係好明個流程係點。有冇人知?


大宅

積分: 2214


3989#
發表於 15-12-11 20:26 |只看該作者

引用:野解放雪胎,翁翁比我揀邊日放,真係唔係好

原帖由 lung74 於 15-12-11 發表
野解放雪胎,翁翁比我揀邊日放,真係唔係好明個流程係點。有冇人知?
人工周期用藥物控制。。所以邊日放都得




大宅

積分: 2154


3990#
發表於 15-12-12 17:12 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-2 16:48
回覆 loveman620 的帖子

翁翁day3 有幫我抽血驗e2同p4. 指數出來麻麻地。 我搵到資料好似係胚胎無著床。 ...
roger0202 到 due day 抽血驗 hcg 未呀? 你係咪有秘密啦? 如果係恭喜你.


大宅

積分: 2154


3991#
發表於 15-12-12 20:00 |只看該作者
請問有無 JM 有做 pgs 呀? 係咪真係要等 21日個工作天才有 pgs 既報告架? 有可能早點出到報告嗎?

謝謝.


大宅

積分: 1421


3992#
發表於 15-12-12 20:06 |只看該作者
回覆 okangel168 的帖子

我終於有個不能說的秘密了。


大宅

積分: 2154


3993#
發表於 15-12-12 23:18 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-12 20:06
回覆 okangel168 的帖子

我終於有個不能說的秘密了。
恭喜你


別墅

積分: 644


3994#
發表於 15-12-13 03:01 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-12 20:00
請問有無 JM 有做 pgs 呀? 係咪真係要等 21日個工作天才有 pgs 既報告架? 有可能早點出到報告嗎?

謝謝. ...

我剛做左pgs,要等21日,但如果急做加多1萬台幣,四日搞掂,點解我知?因為翁忘記同我做pgs到放胎前5日先同我講無收到我同意做,所以收多一萬同我急做。
:-? :-?


別墅

積分: 644


3995#
發表於 15-12-13 03:03 |只看該作者
lung74 發表於 15-12-11 19:48
野解放雪胎,翁翁比我揀邊日放,真係唔係好明個流程係點。有冇人知?

只要你有食調內膜藥同食小白球,身體黃體同hcg穩定,佢可以隨時幫你解凍雪胎,揀日子放入去。
:-? :-?


別墅

積分: 644


3996#
發表於 15-12-13 03:06 |只看該作者
happymarriage 發表於 15-12-10 22:19
翁醫生要幾耐前預約?

你m come第一日當day 1 , day3去見佢都可以。我就不定期m 到嘅,所以我day 1 email 約day6見,但最好你上愛群email book。
:-? :-?


別墅

積分: 644


3997#
發表於 15-12-13 03:13 |只看該作者
Kkk1126 發表於 15-12-7 21:22
是否要飛3次(成個療程)?

基本上如你沒有太大問題又選定翁開始療程就係。
1 day 2/3初診,開針,攞藥食,攞破卵針
2 香港食藥打針打破卵,照內膜後回台抽卵,老公同行留丁做胚胎
3 放胎 (鮮胎或雪胎) 通常前後3天留台,因翁會送放胎前同放胎後薰肚針灸各1次
:-? :-?


大宅

積分: 2154


3998#
發表於 15-12-13 13:19 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-13 03:01
我剛做左pgs,要等21日,但如果急做加多1萬台幣,四日搞掂,點解我知?因為翁忘記同我做pgs到放胎前5日先同 ...

翁翁佢地1211日幫我送左去做 pgs , 如果我想早點知道結果, 咁係咪都可以俾多 1 萬台幣早點知道 PGS 既結果架?


請問你介唔介意講你有幾多粒做 PGS 呀? 你幾時有報告呀?


多謝你話呢個消息我知.




男爵府

積分: 8722


3999#
發表於 15-12-13 14:03 |只看該作者

引用:Quote:okangel168 發表於 15-12-12 20:00

原帖由 loveman620 於 15-12-13 發表
我剛做左pgs,要等21日,但如果急做加多1萬台幣,四日搞掂,點解我知?因為翁忘記同我做pgs到放胎前5日先同 ...
忘記做pgs 甘都得


別墅

積分: 644


4000#
發表於 15-12-13 15:52 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 13:19
翁翁佢地12月11日幫我送左去做 pgs , 如果我想早點知道結果, 咁係咪都可以俾多 1 萬台幣早點知道 PGS 既結 ...

抽15粒,9粒正常變雪胎,5粒做pgs 2粒已植但失敗,仲有2粒待放,不過你要問翁比唔比加錢快啲!因為佢地安排!
:-? :-?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo