跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1515


3981#
發表於 05-5-27 18:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina

醫生話唔關掃風事, 是因為bb的腸太細, 當他們食奶後, 又放怇唔夠, d氣便會留在腸到谷住, 令bb唔舒服. 所以當bb大d, d腸又濶d時, 情況便會好轉!

Zukina 寫道:
fannylok,
點解會腸有風? 關唔關掃唔倒胃d風走左去腸?


複式洋房

積分: 127


3982#
發表於 05-5-27 18:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
MichelleMother 寫道:
hi everybody,
我預產期是在30/5,我係浸會生(第一胎), 我想睇往BB出
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


洋房

積分: 279


3983#
發表於 05-5-27 21:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

MichelleMother,

我認為最理想係順產, 一來對你自己的復原好d, 而且可以親自感覺到小B在你身體內出黎, 那種感覺很難能可貴. 當然要配合醫生見建議啦, 有d嘢無得E+講定.

其實你在陣痛過程中, 聽姑娘指示做便可以了, 一切便順利過度, 我地所有媽咪支持你呀, 加油!


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3984#
發表於 05-5-28 11:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

我o個泵都可以調節力度,開始就夠力,現在開到最大都唔夠力,我又唔上奶,又唔可以?身餵,因bb末出院,我想乳房唔夠刺激,所以唔上奶, :cry:.

我同你還有沙沙,我bb是最遲出世


michellemother,

順產真的好痛,我生時都明白點解有人選擇開刀,但生完後見到bb你就會忘記痛楚,而且順產康復得快D!


別墅

積分: 812


3985#
發表於 05-5-28 11:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我個b滿月啦... 不過, 第一件做既事, 居然係俾$e生賺... 事關我個b鼻塞, 又流鼻水, 唉, 我個大b幾日前巳傷風, 但我不嬲都唔會睇e生, 等佢自己好, 但佢成日走去錫個妹, 攪到佢都傷風埋, 一次個兩個b去晒睇e生... 好肉痛!!

人地話d b 頭6個月好少病, 點知我呢個全人奶媽咪個b一滿月就病!真吹漲..
該用戶已被刪除

3986#
發表於 05-5-28 14:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4722


3987#
發表於 05-5-28 14:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

其實整個懷孕期到生BB嗰一刻都發生好多事! 我喺醫院經過兩日嘅大小陣痛, 子宮頸開咗3度之後入咗產房, 喺產房裡面發現我每子宮收縮(陣痛)一次, BB心跳都慢到得60下, 好危急! 最慘係我完全聽得明佢地講嘅medical terms. 如果吾係我都吾洗o甘驚! 真係驚BB有事驚到喊咗出嚟, 又好痛好痛, 又擔心! 跟住有十幾個人 - 4個醫生(包括麻醉師) 同約6個nurses喺產房裡面, 情況危急到差D要開刀, 最後因為子宮頸開得快先吾洗開刀, 但要用吸盤吸阿B出嚟, 唉! 諗起果一刻真係嚇死我呀! :-(

Dear carollung,
記吾記得我、你同沙沙一齊等待BB出嚟嘅果段時間? 諗起都幾攪笑, 幾值得回味! 點解你阿B吾係19/5出生? 我一心以為我BB同你BB係同一日出世㖭! 事關你之前話過會喺19/5催生嘛!

你pump奶前有無用熱毛巾按摩乳房呀? 好有幫助! 你要飲多D水呀! 我發覺我一日飲成兩壺水就會有好多奶pump出, 重有我一日keep住飲兩杯奶! 有乜再大家研究下啦!


別墅

積分: 812


3988#
發表於 05-5-28 16:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位餵人奶既媽咪, 加油呀, 我個b今日滿月, 情況大有改善, 起初我也是個多鐘頭餵一次, 一日餵16,17次奶! 但幾日前開始可以兩個鐘, 今日起碼兩個半鐘, 仲試過三個鐘tim!!

p.s. 我個b今日傷風去看e生, 希望不是因為病, 太累才吃疏左吧...


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3989#
發表於 05-5-28 17:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

我記得,日日上來問你生得末呀,我末生呀,
我是19/5早上9:00am入院,但下午e生才同我照超聲波,跟住幫我check子宮話末成熟,20/5才幫我塞約軟化子宮,但20/5零晨5點幾穿水,無見紅同陣痛, 到可以去產房都再無動靜?-(,因為好多e院人生,佢o地9點幾才有產房比我催生,我11點幾才開一度,下午不知幾多點用人手幫我穿胎水,跟住痛到21/5零晨1點唔知e生定助產士叫我唔好再用力,因胎水有o的濁,2點到才十度,e生叫我自己生,但試在一個鍾都唔得,跟住用吸盤幫我吸bb出來.我沒有想過自己會痛這麼久才生得. :tongue:

我有用熱毛巾按摩乳房,不過我無飲奶,嘩兩壺水噉多咖,我要努力飲水 多謝指點 得閒再聊


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3990#
發表於 05-5-28 17:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina,

這麼快一個月啦,祝bb快高長大,精靈活潑.


別墅

積分: 662


3991#
發表於 05-5-28 19:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi All,

I am the sister of ^O^ and would like to inform you all on behalf of my sister ^O^ that she has successfully given birth to her 2nd baby, 7lbs. 8oz, on 27 May in the afternoon.
[img align=left]http://aycu25.webshots.com/image/16384/2001819284782176661_rs.jpg[/img][img align=left]http://aycu05.webshots.com/image/17564/2002612367092691437_rs.jpg[/img] [img align=left]http://aycu34.webshots.com/image/1233/2006175719270995912_rs.jpg[/img] [img align=left]http://aycu03.webshots.com/image/3522/1610832001425011235_rs.jpg[/img] Welcome to visit Christie in the Wonderland 歡迎到訪雪雪的Baby House Happy Christie, born at 23:30 on 20 March 2004, 2.6 kg.


別墅

積分: 603


3992#
發表於 05-5-28 22:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^o^,

恭喜晒! 祝小b同媽媽健健康康!


翡翠宮

積分: 75533


3993#
發表於 05-5-28 22:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi:
咁多位,我出左院啦!精神唔錯,果朝見紅後入院就入產房,
之後因為朗朗出世膊頭chick住o既原因連院長都一齊黎會診檢查,
重問我係咪真係好想順產,(因驚要冒之前o既風險)到晏晝陣痛比之前無咁密,
之後上返產前房,過夜後2、3點開始越來越痛,
但個姑娘check2次都話宮頸未問,到朝早6點check先話薄左少少
(個姑娘話可能自己手較細,check得唔係咁真),
到醫生9點幾巡房已開到4度即入產房,我要求用無痛,
個個姑娘話可能2個鐘度就生得點知2個鐘又兩個鐘,
終於6個鐘後先開始先,重話只可以比我就半個鐘,
重有2個醫生幾個護士係度,
我老公陪住我直到我過左半個鐘醫生話幫我吸出黎先叫佢走,最後小b平安出世,醫生即幫我聯針,
只用左10分鐘就得,所以我都唔係好痛,
今日醫生巡房重問我有無剪過,佢話都唔多覺傷口,
朗朗今日見到小b好興奮,9唔9就話要睇下小b,
同小b沖涼時佢問妹妹幾時先有'??'笑c我地,
我地就解釋比佢知妹妹無的,如果有就變左弟弟。
而家小b訓左朗朗就跟婆婆訓多2晚先返黎,
一陣餵多次奶奶先訓,唔講住啦!拜拜!
^o^:
恭喜你呀!


別墅

積分: 606


3994#
發表於 05-5-29 15:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^, jk923,

Congratulations !!

唔經唔覺我地o既5月bb已經陸陸續續出左世啦.... 仲有邊個o既小b未報到呢?


複式洋房

積分: 127


3995#
發表於 05-5-29 16:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear^O^, jk923,

恭喜啊!祝媽咪同BB開心健康!
以後更多機會交流湊B經驗啦!

Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 46216


3996#
發表於 05-5-29 18:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6155


3997#
發表於 05-5-29 18:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken, smallfish, ^O^, jk923,

恭喜哂! 祝bb快高長大!


子爵府

積分: 11900


3998#
發表於 05-5-29 18:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

ALL
5月又快過啦,我地d 5月bb都差不多出世得7788
時間忽然好快咁,我bb已17day啦,佢比出世時
重手左好多,抱到我2條手臂好似唔係自己咁..
又"願"又痛又痺,不過我很想快些修身,我由70kgs
未生前到e家17日,都只是沒了10kgs,仲有成15磅
肥肉在身,但家人說我已叫修得快,唔知係咪因為
成日都要喂奶奶,換屎片,跟本無較好訓...所致


子爵府

積分: 13747


3999#
發表於 05-5-29 19:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我個b仲未肯出世呀! :-( :-( :-(

聽日已經係edd, 但係到而家仲一啲動靜都冇。喺5月頭我已經擧步維艱,仲要比原定計劃提早咗一個禮拜放產假。點知到而家我都仲係等緊運到。我已經等到冇晒心機,真係好羨慕你地已經乖乖在抱呀!:-( :-( :-(

angelhair 寫道:
^O^, jk923,

Congratulations !!

唔經唔覺我地o既5月bb已經陸陸續續出左世啦.... 仲有邊個o既小b未報到呢?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


複式洋房

積分: 208


4000#
發表於 05-5-29 19:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,

無上嚟一排,好多媽咪生咗BB!講句恭喜先!!!
大家要好好坐月呀!餵人奶嘅媽咪要飲多d魚湯!(我餵到BB滿月就放棄咗!因我工作上唔容許去泵奶,同埋BB會由婆婆揍!你哋要繼續努力呀!)

-另外好似好多媽咪話BB肚仔痛,我知肚仔痛(腸風)or出牙仔可以吃肥仔水!(我大女有食過,好似好d,但當然最好問吓Dr.先)仲可以用一隻油(唔記得乜名,等我問吓我媽咪先),卒慶自己隻手按在BB肚上,等佢無咁痛!
-疴唔出屎就放少少糖落奶!(少少有輕瀉作用,Dr.教)
-大d嗰時作傷風感冒可以吃保嬰丹!真係幾好,起碼大B出世至今, touch wood唔係成日要見Dr.!
-多風就要注意奶樽用邊隻牌子, nuk好過pigeon!(仲有好多其他有排氣設計嘅奶樽!)但BB未必一定食nuk,可能唔啱咀型!我大B唔食nuk,食pigeon!細B就唔食pigeon, 食nuk!!!剛剛相反!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo