懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3981#
發表於 09-9-2 11:58 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:52 發表


我都希望阿仔似我表妹啦 !!
似一半我都安樂晒 !!


haha^^成機讚自己.:;pppp:


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


3982#
發表於 09-9-2 11:58 |只看該作者
早晨~~

琴日同阿仔去健康院打針...左脾右脾打齊曬..喊到拆曬天...超慘....磅咗重....唉....過咗半年都係重得個2磅.....半歲時17.1磅...1歲磅都係得19.3...都唔知佢D營養去曬邊....條成長LINE跌咗落25%添.....但佢又好食得架WOR...粥碗半...生果半個咁食....係食奶差DD....真係煩啦...
  


公爵府

積分: 25476


3983#
發表於 09-9-2 11:58 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:54 發表


心姐果然係勁 !!
咁細就識逃學 !!

因為我覺得好悶囉, 無野學架, 淨係食飯、睡午覺(自細唔鍾意)、玩玩具, 返屋企同鄰居啲朋友仔好玩好多, 不過返小學就無逃啦, 因為有野學(哈哈......懶鍾意學野)


男爵府

積分: 7626


3984#
發表於 09-9-2 11:59 |只看該作者
心姐個名冇改錯呀..哈啥..勁..

我讀幼稚園都好自動波架..阿媽話我本書就黎倒轉念都識呀..重考第一架..不過唔知點解大大下書本要遠離我咋..哈哈

原帖由 心予 於 09-9-2 11:52 發表
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...


男爵府

積分: 8099


3985#
發表於 09-9-2 11:59 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-9-2 11:53 發表

我諗緊當老師打開書包時會有感覺呢?買完餸?


哈哈~ 笑c左..... 咁嗰晚一定係煮糯米飯~
  


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3986#
發表於 09-9-2 12:00 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 11:55 發表
已經似咗一半啦, 靚女嘛!!!



佢靚囡. 嚇死人咩??


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 8804


3987#
發表於 09-9-2 12:00 |只看該作者
原帖由 涼粉涼浸浸 於 2-9-2009 11:58 AM 發表


嘩~ 真係估唔到你係逃學威龍喎......

我就攪笑, 婆婆話我好鍾意返學, 未返之前係咁問佢返學有無得唱歌跳舞... wakakakaka


你返學........學唱歌跳舞架 ??


男爵府

積分: 7626


3988#
發表於 09-9-2 12:01 |只看該作者
cherry係咪話 " 似一半, 我都安落哂呀"
哈哈

原帖由 Careylau08 於 09-9-2 11:58 發表


haha^^成機讚自己.:;pppp:


男爵府

積分: 8804


3989#
發表於 09-9-2 12:02 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 11:58 AM 發表


haha^^成機讚自己.:;pppp:


哎呀, 俾你發現到添 !


伯爵府

積分: 17810


3990#
發表於 09-9-2 12:03 |只看該作者
咔咔咔,你地細個好好笑呀!
我好乖架,吾衰個時!

心姐 :
果然犀利,咁細個已經出黎行!

粉媽:
叫心姐睇你喇

tracy :
呀仔ok就得喇


男爵府

積分: 8804


3991#
發表於 09-9-2 12:03 |只看該作者
原帖由 心予 於 2-9-2009 11:58 AM 發表

因為我覺得好悶囉, 無野學架, 淨係食飯、睡午覺(自細唔鍾意)、玩玩具, 返屋企同鄰居啲朋友仔好玩好多, 不過返小學就無逃啦, 因為有野學(哈哈......懶鍾意學野) ...


托兒所係得呢d啦 !! 午睡我好like bor !


男爵府

積分: 8804


3992#
發表於 09-9-2 12:05 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 2-9-2009 12:01 PM 發表
cherry係咪話 " 似一半, 我都安落哂呀"
哈哈



似一半表妹 or 我,都安樂啦 !!

唔好似我老公,佢唔讀書,周街去wet架 !!
以家又成日唔願起身返工,阿仔似佢就煩 !


公爵府

積分: 25476


3993#
發表於 09-9-2 12:05 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-2 11:59 發表
心姐個名冇改錯呀..哈啥..勁..

我讀幼稚園都好自動波架..阿媽話我本書就黎倒轉念都識呀..重考第一架..不過唔知點解大大下書本要遠離我咋..哈哈

成日考第一都唔係好事, 我小學年年考第一, 有一次考第二(俾考開第二/三果個同學仔考左第一), 當日係學校哩埋喊呀


大宅

積分: 2815


3994#
發表於 09-9-2 12:05 |只看該作者
又真係超班喎, 識逃走返屋企, 至叻係你!

原帖由 心予 於 09-9-2 11:52 發表
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


男爵府

積分: 8099


3995#
發表於 09-9-2 12:05 |只看該作者
原帖由 tracy0920 於 09-9-2 11:58 發表
早晨~~

琴日同阿仔去健康院打針...左脾右脾打齊曬..喊到拆曬天...超慘....磅咗重....唉....過咗半年都係重得個2磅.....半歲時17.1磅...1歲磅都係得19.3...都唔知佢D營養去曬邊....條成長LINE跌咗落25%添.....但佢又 ...


唔煩唔煩, 涼粉仔都係咁, 半年都係重左2磅咋, 又係跌左落25%條線...
但係健康就ok架喇~ 放心放心~~
  


男爵府

積分: 8099


3996#
發表於 09-9-2 12:06 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 12:00 發表


你返學........學唱歌跳舞架 ??


咩jack, 我個年代都唔同你~ 哼~~
  


公爵府

積分: 25476


3997#
發表於 09-9-2 12:07 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 12:03 發表
咔咔咔,你地細個好好笑呀!
我好乖架,吾衰個時!

心姐 :
果然犀利,咁細個已經出黎行!

粉媽:
叫心姐睇你喇

tracy :
呀仔ok就得喇

我已經改"斜"歸正喇, 粉媽使乜我睇呀, 佢扮傻, 無人食到佢架


男爵府

積分: 8804


3998#
發表於 09-9-2 12:07 |只看該作者
原帖由 心予 於 2-9-2009 12:05 PM 發表

成日考第一都唔係好事, 我小學年年考第一, 有一次考第二(俾考開第二/三果個同學仔考左第一), 當日係學校哩埋喊呀



我朋友都係咁架 !!
年年考第一,有一次考第二都喊囉 !!
我好記得自己問佢,你點解要喊呢 ?? 我都未考過3名之內 !!


男爵府

積分: 8099


3999#
發表於 09-9-2 12:07 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 12:03 發表
咔咔咔,你地細個好好笑呀!
我好乖架,吾衰個時!

心姐 :
果然犀利,咁細個已經出黎行!

粉媽:
叫心姐睇你喇

tracy :
呀仔ok就得喇


都話有喪蚊响身邊, 埋唔到去咯~~ wakakakakka
  


男爵府

積分: 8804


4000#
發表於 09-9-2 12:08 |只看該作者
今日early lunch !!
有朋友過嚟請我食生日飯,閃 !!!

晏d見.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo