立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7310
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:52 發表 我都希望阿仔似我表妹啦 !! 似一半我都安樂晒 !!
積分: 5221
公爵府
積分: 25476
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:54 發表 心姐果然係勁 !! 咁細就識逃學 !!
積分: 7626
原帖由 心予 於 09-9-2 11:52 發表 你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...
積分: 8099
原帖由 kelok 於 09-9-2 11:53 發表 我諗緊當老師打開書包時會有感覺呢?買完餸?
原帖由 gumgum 於 09-9-2 11:55 發表 已經似咗一半啦, 靚女嘛!!!
積分: 8804
原帖由 涼粉涼浸浸 於 2-9-2009 11:58 AM 發表 嘩~ 真係估唔到你係逃學威龍喎...... 我就攪笑, 婆婆話我好鍾意返學, 未返之前係咁問佢返學有無得唱歌跳舞... wakakakaka
原帖由 Careylau08 於 09-9-2 11:58 發表 haha^^成機讚自己.:;pppp:
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 11:58 AM 發表 haha^^成機讚自己.:;pppp:
伯爵府
積分: 17810
原帖由 心予 於 2-9-2009 11:58 AM 發表 因為我覺得好悶囉, 無野學架, 淨係食飯、睡午覺(自細唔鍾意)、玩玩具, 返屋企同鄰居啲朋友仔好玩好多, 不過返小學就無逃啦, 因為有野學(哈哈......懶鍾意學野) ...
原帖由 frender_chan 於 2-9-2009 12:01 PM 發表 cherry係咪話 " 似一半, 我都安落哂呀" 哈哈
原帖由 frender_chan 於 09-9-2 11:59 發表 心姐個名冇改錯呀..哈啥..勁.. 我讀幼稚園都好自動波架..阿媽話我本書就黎倒轉念都識呀..重考第一架..不過唔知點解大大下書本要遠離我咋..哈哈
大宅
積分: 2815
原帖由 tracy0920 於 09-9-2 11:58 發表 早晨~~ 琴日同阿仔去健康院打針...左脾右脾打齊曬..喊到拆曬天...超慘....磅咗重....唉....過咗半年都係重得個2磅.....半歲時17.1磅...1歲磅都係得19.3...都唔知佢D營養去曬邊....條成長LINE跌咗落25%添.....但佢又 ...
原帖由 CherryB 於 09-9-2 12:00 發表 你返學........學唱歌跳舞架 ??
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 12:03 發表 咔咔咔,你地細個好好笑呀! 我好乖架,吾衰個時! 心姐 : 果然犀利,咁細個已經出黎行! 粉媽: 叫心姐睇你喇 tracy : 呀仔ok就得喇
原帖由 心予 於 2-9-2009 12:05 PM 發表 成日考第一都唔係好事, 我小學年年考第一, 有一次考第二(俾考開第二/三果個同學仔考左第一), 當日係學校哩埋喊呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy