立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12020
wing_so 寫道: 好呀,位位$100,唔該
wing_so 寫道: 食完先收$架
Sally 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 問Sally 嘛, 佢搭通晒天地線 :mrgreen: :mrgreen: 咁你要返工, 又接唔到放學, 係咁架喇, 其實要識, 放學時間應該會好d (我覺得)
wing_so 寫道: [quote] qq媽媽咪 寫道: [quote] 咁就好啦, 買左燈籠比佢未呀, 星期日可以帶去玩喎.
MARS 寫道: 係喎~ 你地係咪全部都帶用電果d燈籠架?
qq媽媽咪 寫道: mars 唔記得問你, 仲咩咁問呀, 你想玩煲"臘"呀.
VENUSSUM 寫道: 如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢
伯爵府
積分: 17895
MARS 寫道: [quote] Sally 寫道: [quote] little_chi 寫道: 十九版!
little_chi 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 得一個可能係會緊張d啦, 因為我試去學校家長會, 見到家姐同學, 佢屋企人叫佢"BB, BB", 我當堂 , 高班咁大個仲咁叫, 不過可能係得一個, 自己叫慣就唔覺咩囉, 但外人睇就..... 但如果有兩個, 就唔會咁叫, 一定會改口, 同態度上都會有轉變.
little_chi 寫道: [quote] qq媽媽咪 寫道: 你有冇"達"sally 老大個"朵"呀.
瑪瑙宮
積分: 129516
little_chi 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢
little_chi 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀
little_chi 寫道: [quote] Sally 寫道: 講開又講,頭先同昕昕學琴,臨走時,miss chan同昕昕講:星期四見,到時你同諾晴一齊嚟喎! 跟住昕昕好認真咁話,佢唔係叫諾晴,佢叫晴晴呀~
little_chi 寫道: [quote] wing_so 寫道: 好呀,位位$100,唔該
Sally 寫道: 你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀
little_chi 寫道: [quote] Sally 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 問Sally 嘛, 佢搭通晒天地線 :mrgreen: :mrgreen: 咁你要返工, 又接唔到放學, 係咁架喇, 其實要識, 放學時間應該會好d (我覺得)
Sally 寫道: 我頭先同佢傾計~原來佢係知晴晴叫何諾晴,仲知qq叫盧穎翹添
qq媽媽咪 寫道: [quote] little_chi 寫道: [quote] VENUSSUM 寫道: 如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢
qq媽媽咪 寫道: [quote] Sally 寫道: 你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀
qq媽媽咪 寫道: [quote] Sally 寫道: 我頭先同佢傾計~原來佢係知晴晴叫何諾晴,仲知qq叫盧穎翹添
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy