在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40001#
發表於 05-9-6 21:55 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

wing_so 寫道:
好呀,位位$100,唔該


好呀!係咪$100�十堂呀?


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40002#
發表於 05-9-6 21:56 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

wing_so 寫道:
食完先收$架


好呀!


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40003#
發表於 05-9-6 21:57 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
問Sally 嘛, 佢搭通晒天地線 :mrgreen: :mrgreen:
咁你要返工, 又接唔到放學, 係咁架喇, 其實要識, 放學時間應該會好d (我覺得)

冇啦啦咁睇得起我呀 [/quote]

大家都有眼見啦!


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40004#
發表於 05-9-6 21:58 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

wing_so 寫道:
[quote]
qq媽媽咪 寫道:
[quote]
咁就好啦, 買左燈籠比佢未呀, 星期日可以帶去玩喎.

未買呀,不過會呢幾日買架啦[/quote]

我買咗個叮噹俾乖女玩!


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40005#
發表於 05-9-6 21:58 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
係喎~ 你地係咪全部都帶用電果d燈籠架?


係呀!


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40006#
發表於 05-9-6 22:00 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
mars 唔記得問你, 仲咩咁問呀,
你想玩煲"臘"呀.


要罰款俾......我呀!


子爵府

積分: 12020

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40007#
發表於 05-9-6 22:01 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢


俾我捉到咪......罰款囉!


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40008#
發表於 05-9-6 22:02 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
[quote]
little_chi 寫道:
十九版!


加油啦~我都係啱啱追完咋 [/quote]

所以家吓可以笑到鬆毛鬆翼呀~[/quote]


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40009#
發表於 05-9-6 22:04 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
得一個可能係會緊張d啦, 因為我試去學校家長會, 見到家姐同學, 佢屋企人叫佢"BB, BB", 我當堂 , 高班咁大個仲咁叫, 不過可能係得一個, 自己叫慣就唔覺咩囉, 但外人睇就..... 但如果有兩個, 就唔會咁叫, 一定會改口, 同態度上都會有轉變.


今日搭小巴出去時,車上一個媽媽不斷嬌聲咁同個小朋友講嘢,仲大聲獻唱多首名曲,真係 啦![/quote]

係咪你嚟架


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40010#
發表於 05-9-6 22:05 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
qq媽媽咪 寫道:
你有冇"達"sally 老大個"朵"呀.


自制同Sally老大合照的衫呀∼帽呀∼傘呀咁等人知妳識佢嘛! [/quote]

mars你唔怕比人打你咪做囉~我咁多仇家


瑪瑙宮

積分: 129516

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


40011#
發表於 05-9-6 22:08 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢


俾我捉到咪......罰款囉! [/quote]
小之咁你個日係咪著套警衛衫出嚟呀.


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40012#
發表於 05-9-6 22:08 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀


其實如果加埋Sally,真係叫人無眼睇啦!佢地三個簡直"核突"相投啦! [/quote]


又關我事
如果真有其事,駛唔駛我地三個聯手"核突"下你


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40013#
發表於 05-9-6 22:10 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
講開又講,頭先同昕昕學琴,臨走時,miss chan同昕昕講:星期四見,到時你同諾晴一齊嚟喎!
跟住昕昕好認真咁話,佢唔係叫諾晴,佢叫晴晴呀~


[/quote]

我頭先同佢傾計~原來佢係知晴晴叫何諾晴,仲知qq叫盧穎翹添


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40014#
發表於 05-9-6 22:11 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
wing_so 寫道:
好呀,位位$100,唔該


好呀!係咪$100�十堂呀? [/quote]

我以為$100包月咋


瑪瑙宮

積分: 129516

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


40015#
發表於 05-9-6 22:11 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:
你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀


其實如果加埋Sally,真係叫人無眼睇啦!佢地三個簡直"核突"相投啦! [/quote]


又關我事
如果真有其事,駛唔駛我地三個聯手"核突"下你 [/quote]
he he


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40016#
發表於 05-9-6 22:11 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

little_chi 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
問Sally 嘛, 佢搭通晒天地線 :mrgreen: :mrgreen:
咁你要返工, 又接唔到放學, 係咁架喇, 其實要識, 放學時間應該會好d (我覺得)

冇啦啦咁睇得起我呀 [/quote]

大家都有眼見啦![/quote]

?-( ?-( ?-(


瑪瑙宮

積分: 129516

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


40017#
發表於 05-9-6 22:12 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:
我頭先同佢傾計~原來佢係知晴晴叫何諾晴,仲知qq叫盧穎翹添

好叻喎,


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40018#
發表於 05-9-6 22:13 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
[quote]
little_chi 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
如果係的話我都係用番舊年D算數, 反正學校遲D又派, 買的話我反而想買隻點蠟燭果D, 唔知小之介唔介意煲埋蠟呢


俾我捉到咪......罰款囉! [/quote]
小之咁你個日係咪著套警衛衫出嚟呀. [/quote]

咁佢果日咪要做實Q


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40019#
發表於 05-9-6 22:15 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
你兩個真係......... q媽講得夠核突, 難得mars 你又搭到咀


其實如果加埋Sally,真係叫人無眼睇啦!佢地三個簡直"核突"相投啦! [/quote]


又關我事
如果真有其事,駛唔駛我地三個聯手"核突"下你 [/quote]
he he[/quote]


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


40020#
發表於 05-9-6 22:16 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
我頭先同佢傾計~原來佢係知晴晴叫何諾晴,仲知qq叫盧穎翹添

好叻喎, [/quote]


我諗佢係學芭蕾舞果時知架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo