想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


別墅

積分: 644


4001#
發表於 15-12-13 15:53 |只看該作者
bbbchoco 發表於 15-12-13 14:03
忘記做pgs 甘都得

因為溝通上出現了問題。哈哈!
:-? :-?


大宅

積分: 2154


4002#
發表於 15-12-13 16:01 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-13 15:52
抽15粒,9粒正常變雪胎,5粒做pgs 2粒已植但失敗,仲有2粒待放,不過你要問翁比唔比加錢快啲!因為佢地安排 ...
你好勁呀, 有 5 粒過到 pgs, 我想問植入過到 pgs 既胎都會失敗架?
我今日打去無人聽, 諗住明天打去問下佢地可唔可以加錢快d.

咁你幾時再植入呀?


別墅

積分: 644


4003#
發表於 15-12-13 19:46 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 16:01
你好勁呀, 有 5 粒過到 pgs, 我想問植入過到 pgs 既胎都會失敗架?
我今日打去無人聽, 諗住明天打去問下佢地 ...

pgs 嘅存活得30%,如果愈高齡愈低。
未安排幾時,因要再去見翁ec再睇下身體可唔可以再放。
:-? :-?


子爵府

積分: 11263


4004#
發表於 15-12-13 22:06 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-13 03:01
我剛做左pgs,要等21日,但如果急做加多1萬台幣,四日搞掂,點解我知?因為翁忘記同我做pgs到放胎前5日先同 ...

解凍後才切片送檢?再冷凍胚胎等result?


子爵府

積分: 11263


4005#
發表於 15-12-13 22:19 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 13:19
翁翁佢地12月11日幫我送左去做 pgs , 如果我想早點知道結果, 咁係咪都可以俾多 1 萬台幣早點知道 PGS 既結 ...

可以,愛群現在是自己 lab做D5 pgs。但因為胚胎已雪,点都是下個cycle植入,冇必要比多1萬。


大宅

積分: 2154


4006#
發表於 15-12-13 22:47 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-13 22:19
可以,愛群現在是自己 lab做D5 pgs。但因為胚胎已雪,点都是下個cycle植入,冇必要比多1萬。
...
請問愛群而家是自己lab 做 D5 pgs 架?
我唔知原來 pgs 咁難過到. 我抽完卵已預約左 21/1 放胎, 因為我有免疫問題, 所以姑娘叫我12月12日打柳菩林和 Humira, 12月26日又要打多一支 Humira, 希望可以早點知道 pgs 報告, touchwood 無胎過到 pgs, 都唔駛浪費左 12月26日打個支 Humira, 因為呢支針真係好貴.


子爵府

積分: 11263


4007#
發表於 15-12-13 23:14 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 22:47
請問愛群而家是自己lab 做 D5 pgs 架?
我唔知原來 pgs 咁難過到. 我抽完卵已預約左 21/1 放胎, 因為我有免 ...

對高0來說是非常困難,我2次全軍覆沒冇胎放。如果吾介意比多NT10000, 你email 問。方便講你幾歲?


大宅

積分: 2154


4008#
發表於 15-12-13 23:23 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-13 23:14
對高0來說是非常困難,我2次全軍覆沒冇胎放。如果吾介意比多NT10000, 你email 問。方便講你幾歲?
...
咁你而家要再抽卵還是準備放胎呀? 就黎 37 啦. 你都係高o? 你幾歲呀?


禁止訪問

積分: 874


4009#
發表於 15-12-14 13:30 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3009


4010#
發表於 15-12-14 13:39 |只看該作者
回覆 ccsin102 的帖子

都OKAY呀, 我上次同你個CASE一樣, 都係第4日抽血, 沒有問題~


子爵府

積分: 11263


4011#
發表於 15-12-14 14:55 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 23:23
咁你而家要再抽卵還是準備放胎呀? 就黎 37 啦. 你都係高o? 你幾歲呀?

我44了,有2個雪胎,這次不pgs了,會再抽儲多幾個才放。你還年輕,pgs pass機會好大,放心! 養好子宮內膜等bb la


大宅

積分: 2154


4012#
發表於 15-12-14 16:46 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-14 14:55
我44了,有2個雪胎,這次不pgs了,會再抽儲多幾個才放。你還年輕,pgs pass機會好大,放心! 養好子宮內膜 ...
你唔好灰心呀, 一定得架.
希望承你貴言, 下個月出的 pgs 報告有 1 粒過到 pgs 的胎, 我們都非常感恩了.



禁止訪問

積分: 874


4013#
發表於 15-12-14 18:26 |只看該作者

引用:回覆+ccsin102+的帖子都OKAY呀,+我上次同你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 644


4014#
發表於 15-12-14 19:31 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-13 22:06
解凍後才切片送檢?再冷凍胚胎等result?

我唔係太清楚個流程,但你可以先問翁!
我只知抽卵後佢地培育到day 5 再雪好再決定pgs 再雪,然後放胎前解凍,應該係咁!
:-? :-?


子爵府

積分: 11263


4015#
發表於 15-12-14 19:59 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-14 19:31
我唔係太清楚個流程,但你可以先問翁!
我只知抽卵後佢地培育到day 5 再雪好再決定pgs 再雪,然後放胎前解 ...

你d胎米解凍了2次?正常在d 5 切片,隨即冷凍胚胎。切片下晶片有訊號便可做pgs。待有pgs report, 就解凍植入。


大宅

積分: 1150


4016#
發表於 15-12-14 20:57 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

請問有JM最近會去翁翁度嗎?

我需要
* 奎寧 = 100顆
*阿斯匹林 = 50顆

請問可幫我帶嗎?或可HK邊度買呢?




複式洋房

積分: 255


4017#
發表於 15-12-15 14:31 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-12 20:06
回覆 okangel168 的帖子

我終於有個不能說的秘密了。
恭喜晒!!!


大宅

積分: 2154


4018#
發表於 15-12-15 15:23 |只看該作者
我剛剛收到愛群的護士打黎話告訴我, 說我個 3 棵胚胎有訊號可以做 pgs, 但12月11日星期五護士已通知我有 3 棵胚胎已切片做 pgs, 為何今日她們打電話通知我 個 3 棵胚胎有訊號可以做 pgs, 她說無訊號唔可以做 pgs.

請問有無 jm 知道是什麼一會事呀? 我唔係好明.

謝謝.


別墅

積分: 644


4019#
發表於 15-12-15 20:00 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-14 19:59
你d胎米解凍了2次?正常在d 5 切片,隨即冷凍胚胎。切片下晶片有訊號便可做pgs。待有pgs report, 就解凍植 ...

沒有問到,只是兩個胚胎也很好,但因我免疫系統毛病才不成功!
:-? :-?


大宅

積分: 2154


4020#
發表於 15-12-15 20:39 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-15 20:00
沒有問到,只是兩個胚胎也很好,但因我免疫系統毛病才不成功!
loveman620 你介唔介意講點因免疫系統毛病才不成功呀? 因為我係好嚴重免疫系統問題, 我好擔心因為免疫系統問題而唔成功.
謝謝.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo