懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 178


4001#
發表於 09-2-11 22:39 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!

恭喜曬呀~~~~~ 一天都光曬囉! 咁你可以開開心心在日本玩個夠喇! 真係好鄧你高興呀!


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4002#
發表於 09-2-11 22:53 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 12:20 發表


醫生話岩週數咪ok羅, 我見巫醫生比我睇個表, 我個b係有少少above normal.

你的oscar數好好wor. 你等咗幾耐有report呀? 我星期五9:45am oscar呀.


我9:30am見完姑娘, 去照之前同我講11:30am返去等叫名, 佢都係預2hrs.....我去左city one, 食下行下, 時間好快過


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4003#
發表於 09-2-11 23:02 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!






大宅

積分: 1058


4004#
發表於 09-2-11 23:04 |只看該作者
我今日終於都頂唔順自己個頭去左整負離子, 因為實在太辛苦la.......


大宅

積分: 2643


4005#
發表於 09-2-11 23:26 |只看該作者
恭喜!恭喜!

你可以訂機票去日本,玩個夠本 ~~~~

今日有冇去板前先個痛快!?

你幾時返QEH照結構呀?

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 2643


4006#
發表於 09-2-11 23:29 |只看該作者
高麗參和鹿茸在產前可唔可以湯飲?

原帖由 princessash 於 09-2-11 17:34 發表
黨參通常係產後先會煲湯wor, 因為補虛催乳....末聽過產前飲得...
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 2643


4007#
發表於 09-2-11 23:32 |只看該作者
pls check pm !

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:03 發表
喂..唔該晒噃...呵呵...

hlbaby

係呀.我住Luk yeung..會唔會係我樓上呢?哈哈
人人常歡笑 不要眼淚掉


複式洋房

積分: 104


4008#
發表於 09-2-11 23:41 |只看該作者
原帖由 vanillaq 於 09-2-11 22:08 發表
ar..any plain or bleeding ?[

quote]原帖由 janicepy 於 09-2-11 21:53 發表


我係將軍澳醫院做產檢, 第一次見醫生時有用鴨咀夾...
我唔知佢係check陰道定 ...


hm..唔算痛...有D唔舒服囉..
無流血


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4009#
發表於 09-2-11 23:46 |只看該作者
恭喜恭喜 :)

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4010#
發表於 09-2-11 23:49 |只看該作者
3月頭去廣華CHECKING既SISTER, 你地幾多號去呀?
我會3月5日去做第一次CHECKING :)


原帖由 cutieparadise 於 09-2-11 21:20 發表
alsan, 我都係3月頭去廣華, 我聽人講好似唔會照u/s, 咩要check陰道架, 好驚.....
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


4011#
發表於 09-2-11 23:50 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


真係恭喜晒你呀 ... 咁去日本玩就更加開心啦...


大宅

積分: 2643


4012#
發表於 09-2-11 23:55 |只看該作者
我地呢個topic好勁呀!己經過左4,000個回覆!
人人常歡笑 不要眼淚掉


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4013#
發表於 09-2-12 00:09 |只看該作者
原帖由 hlbaby2004 於 09-2-11 23:29 發表
高麗參和鹿茸在產前可唔可以湯飲?


花旗參可以,1星期2次都得. 但高麗參和鹿茸就唔清楚.
不過我屋企整鹿茸黨參燉雞,我都飲咗1碗冇問題. 少少唔怕卦?! 人地話生前唔好咁補怕難d生.

牛c9, 恭喜晒~~! 獎勵吓自己啦 又有籍口!~

[ 本帖最後由 ying2 於 09-2-12 00:11 編輯 ]


別墅

積分: 652

畀面勳章


4014#
發表於 09-2-12 00:21 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


恭喜哂呀......可以去日本玩個痛快喇......


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4015#
發表於 09-2-12 02:43 |只看該作者
牛師奶, 恭喜哂, 很替你高興啊!~~~~~~~


大宅

積分: 2643


4016#
發表於 09-2-12 08:45 |只看該作者
今年下半年應該少d人生仔!

原帖由 alsan 於 09-2-10 18:11 發表


係啦,我都係咁唸,睇尼八月mama真係唔算太太多,但係等我得閒見到d朋友個時慢慢問下啦,其實so far我都係d 好close朋友同埋同事知我有左,好多朋友都未知!或者我下週checking之後試下發散消息問下先 ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4017#
發表於 09-2-12 09:04 |只看該作者
你們放膽去旅行嗎? 我想同c6去澳門!


大宅

積分: 3653

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


4018#
發表於 09-2-12 09:08 |只看該作者
高齡牛師奶:

Congratulations!!!! Glad to hear the good news. Now, you can plan to have the "structure" checking in week 18 ~ week 20. :lol


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4019#
發表於 09-2-12 09:14 |只看該作者
我昨日做完OSCAR啦, 醫生冇特別野講, 做完只係話度出黎的數字幾好, 但仲未有結果住, 唔知今日有未呢?


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4020#
發表於 09-2-12 09:15 |只看該作者
我每朝早餐都唔知食咩好, 請問可唔可以食麥皮呢? 因為日日唔係食湯粉, 燒賣, 腸粉, 我都唔知仲可以食乜lu.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo