跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


4001#
發表於 05-5-29 19:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4002#
發表於 05-5-29 19:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪好!

好幾日冇黎留言,因為心情真係ma ma...餵人奶餵得好痛苦,食極都唔上奶,又比bb啜到損晒,pump出黎又少到冇咁...總之成身都痛痛痛! 最慘係個人都有d抑鬱,成日喊,真係笑容都冇咩....我今日決定唔餵啦....雖然有d可惜,但總好過攪到自己咁唔開心,對阿b都唔好!(之前我直情好少抱佢,餵奶粉俾佢) 我已經盡晒力....

希望回奶唔會太痛苦啦! 等我快d做番個快樂mami!


子爵府

積分: 13747


4003#
發表於 05-5-29 20:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

好多謝你嘅安慰,我真係好希望佢會今晚作動,但係佢依然好活躍,喺肚裹面不停撐來撐去,我個肚又唔覺墜,哩兩日出世機會唔多大啊! :-(

雖然你bb都係遲咗出世,但你係全職媽媽,可以一路全力揍佢。但我要返工ma,返工就只有交比我個印印揍,bb太細實在唔放心。還有我要等bb出世至可以開始裝修屋企,啲時間剩番愈來愈少,到我返工都未攪掂就真係煩死。:cry:


沙沙 寫道:
forty+

妳唔好咁啦, 我果陣時咪又好似妳咁...BB好快就會出世架喇. 現在多D休息吧...反正妳都無野可以做呢....或且..今晚會作動呢..祝妳好運...生產順利.
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4004#
發表於 05-5-29 20:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora

Cheer-up! 正如你所講你已經盡晒力,雖然人奶係好有益,但係好多bb都係食奶粉大而一樣咁健康活潑。有時啲嘢都要順其自然,無謂比自己太大壓力,咁樣對bb同你自己都唔好。




我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4005#
發表於 05-5-30 10:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^ & jk923,

恭喜兩位 ,


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4006#
發表於 05-5-30 10:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora & forty+,

你o地兩個唔好比自己太大壓力啦!可能bb有自己主見呢!

forty+ 我bb都遲在一星期要催生.
hellora 我o的奶都好少1安都無 :-| ,不過我只試過幾次親自餵,因為bb今日才出院.希望佢出院後能親自餵會好o的啦
大家要努力,


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4007#
發表於 05-5-30 10:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

你用熱毛巾按摩乳房多少時間?你飲鮮奶定媽媽奶粉?


smallfish123 寫道:
你pump奶前有無用熱毛巾按摩乳房呀? 好有幫助! 你要飲多D水呀! 我發覺我一日飲成兩壺水就會有好多奶pump出, 重有我一日keep住飲兩杯奶! 有乜再大家研究下啦!


大宅

積分: 3674


4008#
發表於 05-5-30 11:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+/carollung,

多謝你地鼓勵! 我宜家係順其自然等回奶,如果胸脹唔舒服,我會pump出來(到依家都只係得一安,最多果次都係2安!),夾夾埋埋俾小b食1餐。但我唔會pump咁密。今日去健康院姑娘話愈多野諗0既人,愈難有奶!

carollung,

如果你想餵人奶,一定盡快去健康院,佢地有餵奶指導,一對一,very good!最緊要姿勢正確,唔好整損乳頭,祝成功!


大宅

積分: 4722


4009#
發表於 05-5-30 12:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,
我見BBo甘得意, 陀得佢o甘辛苦, 生佢出嚟又生得o甘辛苦, 佢有Й嘢事都吾知點算, 點都吾放心比工人揍, 所以依幾日諗緊辭咗份工揍BB幾個月先之後先再揾工, 但又吾捨得份人工, 真係煩, 我重有兩三日諗咋, 因為產假只係放到3/7, 我份工辭工要一個月通知, 好鬼煩呀!!!

^O^ & jk923,
恭喜你地呀! 希望我地全部BB都健健康康, 聰明伶俐, 我地就養好身子先, 之後就瘦身成功!

Carollung,
我只係用熱毛巾按摩到乳房軟淋淋咋! 約幾分鐘啦! 我飲十字牌鮮奶, 千其吾好飲媽媽奶粉, 因為我地依家飲媽媽奶粉實好肥呀!


大宅

積分: 1515


4010#
發表於 05-5-30 13:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^ & jk923,

恭喜, 恭喜! 又多2個bb出來啦! 祝bb身體健康!!

smallfish123

其實如果經濟負擔到, 由媽媽親自照顧bb是最好的, 尤其是0-2歲, 真是什麼都代替不到! 我因經濟問題不容我繼續在家照顧bb, 所以現在要開始找工了! :-(


別墅

積分: 606


4011#
發表於 05-5-30 14:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ 寫道:
沙沙

好多謝你嘅安慰,我真係好希望佢會今晚作動,但係佢依然好活躍,喺肚裹面不停撐來撐去,我個肚又唔覺墜,哩兩日出世機會唔多大啊! :-(

雖然你bb都係遲咗出世,但你係全職媽媽,可以一路全力揍佢。但我要返工ma,返工就只有交比我個印印揍,bb太細實在唔放心。還有我要等bb出世至可以開始裝修屋企,啲時間剩番愈來愈少,到我返工都未攪掂就真係煩死。:cry:


[quote]
沙沙 寫道:
forty+

妳唔好咁啦, 我果陣時咪又好似妳咁...BB好快就會出世架喇. 現在多D休息吧...反正妳都無野可以做呢....或且..今晚會作動呢..祝妳好運...生產順利.
[/quote]

forty+,

唔好俾自己咁大壓力啦, 話唔定你個小b想壓軸出場呢? 好好treasure小b仲o係肚裏面o既日子啦... 唔知點解, 轉眼間bb已經唔再o係自己個肚裏面, 有少少失落添... 有時仲會傻下傻下同個肚講野, 跟住先醒起bb已經出左世....


別墅

積分: 603


4012#
發表於 05-5-30 14:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,

請問有無人知道大埔有無邊位兒科醫生好呀? 因為遲d想同bb在c+打6合1針呀! Thx.....

smallfish,

我都想唔做野自己湊大個仔呀,不過同 Fannylok一樣咁話,經濟唔許可啞!! :-(

hellora,

好好平伏心情,開開心心地湊小b!!

forty+,

你小b都好快出世嫁喇! 唔洗咁心急啦,佢有自己主意幾時損出黎呢! :-P 等你既好消息!


別墅

積分: 603


4013#
發表於 05-5-30 14:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我而家見到大肚婆,都好懷念陀緊果時既日子呢! 現在自己打回原形,好似發左場夢就多左個b咁!


禁止訪問

積分: 46216


4014#
發表於 05-5-30 16:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


4015#
發表於 05-5-30 16:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

多謝咁多位.

我琴日出左院,而家係婆婆家,因為我個大女出水豆,仲未好,所以唔可以同細佬返屋企住.

亦因為我大女出水豆,而老公又沒有出過,所以佢唔可以陪生開刀生bb.係手術室時一時感觸喊左出黎,d醫護人員仲以為我驚到喊添!雖然我半身麻醉,但就真係一d都冇驚,只有弧單無依的感覺.到小b出左世後,都有一絲感動既!

而家只希望大女快d出完水豆,而老公個驗血報告係有水豆抗體,咁就可以一家團圓.否則老公要自行隔離到6月18日先可以接觸細佬了! :-( :-(

cindymak:
thanks for your pm, you're really細心!

all生左的媽媽:
已update page 1, pls check.

細佬訓左,我都訓陣先.


子爵府

積分: 13747


4016#
發表於 05-5-30 16:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

哈哈, 真係比你地笑死, 咁懷念個肚。不過我生完大女,都曾經講過寧願陀住佢一世,因為佢好黐身,我大小2便都要帶埋佢一斉,唔係佢就喊到拆天收唔到聲嗰隻。

smallfish
我記得(唔知係咪^0^講嘅)一個月辭工嘅通知係唔可以count 產假嗰段時間架噃。你睇番之前melody個case ^0^比佢嗰啲資料呀。



我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


珍珠宮

積分: 34740


4017#
發表於 05-5-30 17:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

SMALLFISH:

FORTY+ is right.


別墅

積分: 606


4018#
發表於 05-5-30 17:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

歡迎你返黎呀!
唔好諗咁多啦, 最緊要唔好傳染到俾bb. 其實湊bb咁忙, 時間真係好快過, 祝你快d一家團圓啦.

仲有, 麻煩你幫我update番d info丫:
angelhair---14/5 (1st)---仔---3.1kg

沙沙, 小谷,

我都好懷念大肚o既日子, 覺得好幸福, 又有點期待... 而家好似個project完左開始另一階段咁.... 有d想再做過大肚婆添... :mrgreen:


大宅

積分: 4722


4019#
發表於 05-5-30 18:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,
恭喜你呀! 你喺你媽咪樹有媽咪照顧都好啦! 好快可以一家團聚!

^O^ & FORTY,
係吾係即係我如果想辭職就要倍一個月糧比公司????


翡翠宮

積分: 75533


4020#
發表於 05-5-30 18:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
小bb因為有面黃,所以尋日小b要入院照燈。可能要聽日先出呀! :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo