沙沙 寫道:
forty+
妳唔好咁啦, 我果陣時咪又好似妳咁...BB好快就會出世架喇. 現在多D休息吧...反正妳都無野可以做呢....或且..今晚會作動呢..祝妳好運...生產順利.
forty+ 寫道:
沙沙
好多謝你嘅安慰,我真係好希望佢會今晚作動,但係佢依然好活躍,喺肚裹面不停撐來撐去,我個肚又唔覺墜,哩兩日出世機會唔多大啊! :-(
雖然你bb都係遲咗出世,但你係全職媽媽,可以一路全力揍佢。但我要返工ma,返工就只有交比我個印印揍,bb太細實在唔放心。還有我要等bb出世至可以開始裝修屋企,啲時間剩番愈來愈少,到我返工都未攪掂就真係煩死。:cry:
[quote]
沙沙 寫道:
forty+
妳唔好咁啦, 我果陣時咪又好似妳咁...BB好快就會出世架喇. 現在多D休息吧...反正妳都無野可以做呢....或且..今晚會作動呢..祝妳好運...生產順利.