跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


4001#
發表於 06-1-27 12:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31]15/01/2006)

我就一轉百佳 [quote]
stellacay 寫道:
一轉sogo, 有理無理, 買


侯爵府

積分: 23951


4002#
發表於 06-1-27 12:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31]15/01/2006)

我就一轉Jusco [quote]
CarMan 寫道:
我就一轉百佳 [quote]
stellacay 寫道:
一轉sogo, 有理無理, 買


伯爵府

積分: 17729


4003#
發表於 06-1-27 12:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31]15/01/2006)

吓... 唔係呀.... 好彩你講,唔係我放工諗住入貨呢.....有無搞錯,又話大超市
[quote]
CarMan 寫道:
乜唔係呢d 係就快過期咩 [quote]


珍珠宮

積分: 33190


4004#
發表於 06-1-27 12:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31]15/01/2006)

唔知呀, 今朝聽收音機, 佢話check到百佳同惠康都有過期野賣, 而惠康就用呢招黎擋下風頭....你可以check下個expiry date先買
swingBB 寫道:
吓... 唔係呀.... 好彩你講,唔係我放工諗住入貨呢.....有無搞錯,又話大超市


大宅

積分: 2427


4005#
發表於 06-1-27 12:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

我仲差10磅呀!!!但我為食,好難減!! :-( :-(


伯爵府

積分: 17729


4006#
發表於 06-1-27 12:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31]15/01/2006)

我就一轉 citisuper :tongue:
[quote]
happy_mother 寫道:
我就一轉Jusco [quote]
CarMan 寫道:
我就一轉百佳 [quote]
stellacay 寫道:
一轉sogo, 有理無理, 買


珍珠宮

積分: 33190


4007#
發表於 06-1-27 12:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31]15/01/2006)

放工.

祝大家
恭賀新禧
身體健康
橫財就手
心想事成


伯爵府

積分: 17729


4008#
發表於 06-1-27 12:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

最慘係由...胃開始到個腰位置肥肉呀... :-( :-( :-(
Lovelycat 寫道:
:-( :-( :-( +埋手臂...:-( :-( :-(
[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
我已經瘦過生之前.. 不過個肚d肉仲bell bell下.. :-( :-( :-( [quote]
[/quote]


伯爵府

積分: 17729


4009#
發表於 06-1-27 12:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31]15/01/2006)

吓.. 咁好...依家就收工...
[size=large]大家咁話:祝大家
恭賀新禧
身體健康
橫財就手
心想事成
CarMan 寫道:
放工.

祝大家
恭賀新禧
身體健康
橫財就手
心想事成


子爵府

積分: 10440


4010#
發表於 06-1-27 12:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

傻婆. 唔晒啦.
CarMan 寫道:
收到喇
好多
我比番錢你呀
你pm a/c no. 我 [quote]
hellobaby888 寫道:
:idea: :idea:
[/quote]


大宅

積分: 2427


4011#
發表於 06-1-27 13:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

me too!! 手臂粗,肚又多肉...最慘係in NZ,成日坐...上次返HK holiday,食好多,但又行好多....返而仲瘦......

點算好呀??? :-( :-(

swingBB 寫道:
最慘係由...胃開始到個腰位置肥肉呀... :-( :-( :-(
[quote]
Lovelycat 寫道:
:-( :-( :-( +埋手臂...:-( :-( :-(
[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
我已經瘦過生之前.. 不過個肚d肉仲bell bell下.. :-( :-( :-( [quote]
[/quote][/quote]


大宅

積分: 2427


4012#
發表於 06-1-27 13:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

dinner now.. bye all


伯爵府

積分: 17686


4013#
發表於 06-1-27 13:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

e家lunch 時間, 我去溫哂書添
一定未有人返工啦


伯爵府

積分: 17686


4014#
發表於 06-1-27 13:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

mm,
我同您一樣, 著唔到501

南,
點解您著到501 架?
冇理由0個喎
男仔著501至好睇0個喎
因為男人冇羅有吖嘛
咁睇落您個羅有應該唔係好豪jar 喎


侯爵府

積分: 23951


4015#
發表於 06-1-27 13:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31(15/01/2006)

食飽


侯爵府

積分: 23951


4016#
發表於 06-1-27 14:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31(15/01/2006)

hellobaby,
你新年會唔會放假


侯爵府

積分: 23951


4017#
發表於 06-1-27 14:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31(15/01/2006)

快d放工就好啦


侯爵府

積分: 23951


4018#
發表於 06-1-27 14:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31(15/01/2006)

做mug冇人,好悶呀 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 24553


4019#
發表於 06-1-27 14:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部-Part 31(15/01/2006)


侯爵府

積分: 24553


4020#
發表於 06-1-27 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)捊硈?-Part 31(15/01/2006)

美: 魚張新相唔掂.. d hair好似生意失敗甘... 最緊要係唔cutie...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo