立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7028
cmsm 發表於 14-8-28 15:37 打劫, 舉高雙手, 放低生果
珊瑚宮
積分: 121429
QBL 發表於 14-8-28 15:44 拎去,,,仲有好多橙...今日4籃分晒!! 拎左個碌友!
cmsm 發表於 14-8-28 15:47 2樣我都唔食.....
伯爵府
積分: 17879
QBL 發表於 14-8-28 15:29 今日好多水果食!
QBL 發表於 14-8-28 15:53 提子/桃/蘋果 琴日比呀仔食新鮮運到既桃都係麻麻LIKE食!
大宅
積分: 2570
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 拎去,,,仲有好多橙...今日4籃分晒!! 拎左個碌友!
adalau328 發表於 14-8-28 16:06 我公司都係, LUNCH食咗個李........
adalau328 發表於 14-8-28 16:08 我俾水蜜桃啫喱我仔食, 佢好LIKE呀, 不過LIKE桃多過啫喱
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 岩岩我有個經理問我搵學校未??佢話佢識人 我問佢邊間...
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 提子/桃/蘋果 琴日比呀仔食新鮮運到既桃都係麻麻LIKE食!
水晶宮
積分: 55089
原帖由 cmsm 於 14-08-28 發表 係阿叔到睇咩我唔知佢掛單喎,之前一直都講佢自己開架
原帖由 adalau328 於 14-08-28 發表 我公司都係, LUNCH食咗個李........
原帖由 adalau328 於 14-08-28 發表 我俾水蜜桃啫喱我仔食, 佢好LIKE呀, 不過LIKE桃多過啫喱
原帖由 blueberry613 於 14-08-28 發表 你地就開心 我亞姐出晒official email 叫供應商唔好送果籃,月餅 自己私下就收唔小!
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 哈哈!!我仔食到苦口苦面
原帖由 Small_i 於 14-08-28 發表 係呀~間診所佢阿叔架,佢掛單咋,慈雲山嘛
原帖由 Small_i 於 14-08-28 發表 啤梨呢? 蔬果我仔至愛,暫時發現唔食苦瓜
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy