想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


子爵府

積分: 11263


4021#
發表於 15-12-16 00:22 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-15 15:23
我剛剛收到愛群的護士打黎話告訴我, 說我個 3 棵胚胎有訊號可以做 pgs, 但12月11日星期五護士已通知我有 3 ...

切片係從胚胎切一個細胞出來,然後在那細胞下晶片,要有訊號才可送檢。無訊號即是無反應,做不到檢查。


大宅

積分: 2154


4022#
發表於 15-12-16 11:05 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-16 00:22
切片係從胚胎切一個細胞出來,然後在那細胞下晶片,要有訊號才可送檢。無訊號即是無反應,做不到檢查。
...
多謝你的解答.
Hellokitty 你幾時會再去做 IVF 呀?


子爵府

積分: 11263


4023#
發表於 15-12-16 11:32 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-16 11:05
多謝你的解答.
Hellokitty 你幾時會再去做 IVF 呀?

本來今個月都去,但機票酒店太貴所以1月才去。


禁止訪問

積分: 874


4024#
發表於 15-12-17 16:32 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 202


4025#
發表於 15-12-17 17:12 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

Halo各jm, 想問如果m唔準,又想day 2去到,係咪黎m第一日先send email約翁翁初診,再book 機票?敢樣會唔會約唔切翁翁同埋買唔到特價機票吖?唔該灑!




用戶要求終止服務

積分: 6940


4026#
發表於 15-12-17 19:19 |只看該作者

引用:Halo各jm,+想問如果m唔準,又想day+2去到,

原帖由 Lingertai 於 15-12-17 發表
Halo各jm, 想問如果m唔準,又想day 2去到,係咪黎m第一日先send email約翁翁初診,再book 機票?敢樣會唔會 ...
如果m唔準要等m到先訂,但咁趕訂通常都無平飛,一係就食避孕藥控制住經期。




複式洋房

積分: 202


4027#
發表於 15-12-17 19:43 |只看該作者

回覆:plng1215 的帖子

唔該你吖,敢係咪約翁翁早一日約通常都會預約到?thank you




用戶要求終止服務

積分: 6940


4028#
發表於 15-12-17 20:00 |只看該作者

引用:唔該你吖,敢係咪約翁翁早一日約通常都會預

原帖由 Lingertai 於 15-12-17 發表
唔該你吖,敢係咪約翁翁早一日約通常都會預約到?thank you
通常都約到,但留意星期三翁唔睇症架,如果咁岩撞正星期三可以同姑娘講聲




複式洋房

積分: 202


4029#
發表於 15-12-17 20:54 |只看該作者

回覆:plng1215 的帖子

Thank you so much




別墅

積分: 644


4030#
發表於 15-12-18 02:58 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-15 20:39
loveman620 你介唔介意講點因免疫系統毛病才不成功呀? 因為我係好嚴重免疫系統問題, 我好擔心因為免疫系統 ...

你有好嚴重免疫問題是指什麼?因有好多範㗎!我本身有抗磷脂綜合症,有凝血循環問題加上白血球指數放胎後飈升。所以一直都唔得。你係邊度睇,如果係翁醫師度佢會幫你解決免疫問題!但唔可以100%一定得囉!因為始終病呢家嘢唔係樣樣都可以醫好!我自己平常心喇!唔再緊張了。自己跑下步戒下口食翁醫師嘅藥!自己又睇中醫咁!做到就做唔,放鬆啲希望得!唔得就去旅行喇!
:-? :-?


別墅

積分: 644


4031#
發表於 15-12-18 03:03 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-13 22:47
請問愛群而家是自己lab 做 D5 pgs 架?
我唔知原來 pgs 咁難過到. 我抽完卵已預約左 21/1 放胎, 因為我有免 ...

okange1168 我之前放胎靚胎靚內膜,一放胎就吊Ivig吊左16樽,但翁無幫我打himira ,雖然我唔知呢支係咩,但白血球指數高嘅人先要打,so far 要成4000元港紙一支,聽你講要事前打你都係嚴重嗰種!今次放胎應該我都要打卦!雖然翁未講,不過相信我都要預錢比呢支針!!!
:-? :-?


大宅

積分: 2214


4032#
發表於 15-12-18 12:46 |只看該作者

引用:Quote:okangel168+發表於+15-12-15+20:39+l

原帖由 loveman620 於 15-12-18 發表
你有好嚴重免疫問題是指什麼?因有好多範㗎!我本身有抗磷脂綜合症,有凝血循環問題加上白血球指數放胎後飈 ...
有免疫問題食中藥要小心d呀。。。因為好多補藥都吾食得。。
如果睇番愛群中醫就吾怕




複式洋房

積分: 255


4033#
發表於 15-12-18 16:54 |只看該作者
我上月初診已取針葯回港,打算今個週期開針,m期就在這兩天,照計day12要回台凖備取卵,但剛好是12月31日/1月1日,酒店超貴,請問各位jm有沒有和我一樣會在1月頭這幾天到台?你們訂哪間酒店及機票會平DD?


別墅

積分: 644


4034#
發表於 15-12-18 18:16 |只看該作者
alice215 發表於 15-12-18 12:46
有免疫問題食中藥要小心d呀。。。因為好多補藥都吾食得。。
如果睇番愛群中醫就吾怕



...

係呀!陳院長開比我架!
:-? :-?


大宅

積分: 2154


4035#
發表於 15-12-18 19:37 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-18 02:58
你有好嚴重免疫問題是指什麼?因有好多範㗎!我本身有抗磷脂綜合症,有凝血循環問題加上白血球指數放胎後飈 ...

我有抗磷脂抗體, 血栓問題, 所以攪左好耐都唔得. 翁醫師幫我打 IVIG, Humira & 肝素. 打左Humira 自然成功左, 不過 8 weeks ……… 原來係染色體第 9 條出左問題,翁醫師都覺得好可惜.


大宅

積分: 2154


4036#
發表於 15-12-18 19:42 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-18 03:03
okange1168 我之前放胎靚胎靚內膜,一放胎就吊Ivig吊左16樽,但翁無幫我打himira ,雖然我唔知呢支係咩, ...

就算你有好多好強既免疫系統, 只要打Humira 用來降低你免疫系統既毒素, 咁就唔會攻擊胚胎. Humira 真係好貴大約4千多港元 1, 我要 2 星期打一次.


你幾時再去放胎呀? 你放 day 5 胎? 有無做 pgs?


複式洋房

積分: 299


4037#
發表於 15-12-18 20:24 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

我想問我用人工周期放胎,依家食緊翁的藥。一咪一定如期來經,並放第十九
日放?因日子已定。


禁止訪問

積分: 874


4038#
發表於 15-12-18 21:42 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4039#
發表於 15-12-18 21:54 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-18 21:42
有沒有免疫問題的jm好似我甘放胎前一個月已經要食plaquenil 必賴克瘻?10月份小產後翁醫生說有些人平常抽血 ...
我都係10月小 x, 而家都有食緊必賴克瘻, 你都有免疫系統問題?

你係食藥流 BB 出黎 OR 刮佢出黎? 有無羅BB 去CHECK 下係染色體有問題還是因免疫問題而小產?


複式洋房

積分: 114


4040#
發表於 15-12-18 22:16 |只看該作者
回覆 Nail06 的帖子

我约左31號初診,酒店仲貴過機票!因31號倒數,所以好多酒店都Full哂。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo