影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4021#
發表於 15-5-16 19:49 |只看該作者
bb360 發表於 15-5-16 11:46
我好喜歡羅琳常常出現在社長身邊的幻想畫面, 代表了社長不能自控的在想念羅琳! 有詩意!
...


我都幻想自己羅琳...不能自拔


大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4022#
發表於 15-5-16 19:54 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-5-16 07:53
你講得啱呀,秘密花園配角性格都好鮮明,oska經理人同助手丶雅英丶朴常務同個助手、六期學員同師兄丶甚至社 ...

我覺得呢套10年後再睇我都會咁鍾意, 星星好多人鍾意, 但我都覺得同秘密花園相距好遠好遠喇


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4023#
發表於 15-5-16 19:57 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-5-16+07:53+你講得

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
我覺得呢套10年後再睇我都會咁鍾意, 星星好多人鍾意, 但我都覺得同秘密花園相距好遠好遠喇:disagre ...
完全同意,星星開頭好睇,但結尾唔及秘密花園,經典場面都係秘密花園稍勝




大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4024#
發表於 15-5-16 20:01 |只看該作者
kcm 發表於 15-5-16 09:19
你講得好好呀!密秘花園人物角色都好多,但條條線都吾悶,最特别係劇內冇大奸角,但又可以好緊張,彬彬能遇 ...


係呀, 佢集數又唔係特別多, 但條條線都好睇, 處理劇本同拍攝剪接都處理得好好呀.我好喜歡OSKA 同社長之間份情, OSKA 成日就佢, 又俾聰穎嘅羅琳睇穿, 由佢帶出個原因
呢個班底再出劇就好了


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4025#
發表於 15-5-16 20:02 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-5-16+18:53+你話小

原帖由 kcm 於 15-05-16 發表
係池晟呀! 振赫都賣唔唒飛, 個場都縮細左, 個次主辨單位應該蝕
我仲以為小池咁勁添




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


4026#
發表於 15-5-16 20:37 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-5-16 07:53 你講得

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
我覺得呢套10年後再睇我都會咁鍾意, 星星好多人鍾意, 但我都覺得同秘密花園相距好遠好遠喇:disagre ...
星星我吾鍾意,密秘花園可能再破我翻睇記錄,因排緊隊翻睇

點評

stella816    發表於 15-5-16 23:02


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4027#
發表於 15-5-16 20:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+szekamama+於+15-05-16+發表

原帖由 kcm 於 15-05-16 發表
星星我吾鍾意,密秘花園可能再破我翻睇記錄,因排緊隊翻睇
你咁耐冇睇過,會好有新鮮感,另有一番滋味




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4028#
發表於 15-5-16 20:56 |只看該作者

引用:Quote:kcm+發表於+15-5-16+09:19+你講得好

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
係呀, 佢集數又唔係特別多, 但條條線都好睇, 處理劇本同拍攝剪接都處理得好好呀.我好喜歡OSKA 同社長之間 ...
如果冇呢個班底,只有彬彬都夠




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4029#
發表於 15-5-16 21:03 |只看該作者

引用:Quote:bb360+發表於+15-5-16+11:46+我好喜

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
我都幻想自己羅琳...不能自拔
我上個月去首爾,特登去左羅琳家朝聖,緬懷一番,見到羅琳家真係好開心,仲有社長行過果條樓梯鬧羅琳做咩唔覆電話又唔睇短訊,仲有用隻腳欄住羅琳,我摸下D樓梯扶手,感覺好似掂到彬彬隻手咁,開心到好似發夢咁



點評

stella816    發表於 15-5-16 23:03
szekamama    發表於 15-5-16 21:05


大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4030#
發表於 15-5-16 21:04 |只看該作者
回覆 kcm 的帖子

星星有好笑有細緻的地方, 每集二人有自白, 手法都得意, 時序交錯都清楚有引人之處, 但不太感動, 最感動係律師唔捨得教授走, 同佢著鞋果幕冇餘韻,又冇代入感, 更加冇畫面冇歌觸動我........

秘密花園......社長希望羅琳知道社長係咩人, 希望她會為自己設想, 為自己改變一下, 但同時自己又不能自拔, 無悔地去搵佢愛佢......呢份矛盾好真實喇
羅琳在百貨公司打咸濕佬, 累到社長被拘留, 出返嚟去搵羅琳, 她以為嚟找晦氣, 結果社長只係想攬佢一下見佢一面.....果場我睇左20次都有
你幾時再睇? 再傾過


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4031#
發表於 15-5-16 21:10 |只看該作者

引用:回覆+kcm+的帖子星星有好笑有細緻的地方,+

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
回覆 kcm 的帖子

星星有好笑有細緻的地方, 每集二人有自白, 手法都得意, 時序交錯都清楚有引人之處, 但不 ...
係羅琳屋企門口果幾幕我都睇左10幾次,有一幕社長用手摸羅琳頭為左證實羅琳有對佢心動,好直率的男人



點評

szekamama    發表於 15-5-16 21:20


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4032#
發表於 15-5-16 21:15 |只看該作者

引用:回覆+kcm+的帖子星星有好笑有細緻的地方,+

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
回覆 kcm 的帖子

星星有好笑有細緻的地方, 每集二人有自白, 手法都得意, 時序交錯都清楚有引人之處, 但不 ...
你講得好啱,社長份矛盾真係好真實,呢樣係編劇的功勞,第一集社長同尹瑟相睇,話自己唔會比愛情賀爾蒙沖昏頭腦,去到10幾集果時,編劇來個呼應,尹瑟同社長講,羅琳真係好犀利,竟然可以幫你洗腦




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


4033#
發表於 15-5-16 21:17 |只看該作者

引用:回覆+kcm+的帖子星星有好笑有細緻的地方,+

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
回覆 kcm 的帖子

星星有好笑有細緻的地方, 每集二人有自白, 手法都得意, 時序交錯都清楚有引人之處, 但不 ...
我都想等埋kcm一齊番煲,但我驚等唔切




大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4034#
發表於 15-5-16 21:23 |只看該作者
本帖最後由 szekamama 於 15-5-16 21:24 編輯

回覆 ccdccl 的帖子

我翻睇完果排,記得返D戀愛感覺, 大概係愛情荷爾蒙喇, 真係愛多左我老公

點評

ccdccl    發表於 15-5-16 22:02


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


4035#
發表於 15-5-16 21:24 |只看該作者

引用:回覆 kcm 的帖子星星有好笑有細緻的地方,

原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表
回覆 kcm 的帖子

星星有好笑有細緻的地方, 每集二人有自白, 手法都得意, 時序交錯都清楚有引人之處, 但不 ...
嘩!你地攪到我想現在翻睇,我剛翻睇三石,真係好多吾記得。
cocok 正職真係好勁,成功令我翻睇三石,睇完後吾知會吾會令我對三石改觀


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


4036#
發表於 15-5-16 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表

原帖由 ccdccl 於 15-05-16 發表
我都想等埋kcm一齊番煲,但我驚等唔切
你又煲?你手上好多跟播喎!除在跟播有冇劇睇緊?秀man 睇左未?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


4037#
發表於 15-5-16 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表

原帖由 ccdccl 於 15-05-16 發表
你講得好啱,社長份矛盾真係好真實,呢樣係編劇的功勞,第一集社長同尹瑟相睇,話自己唔會比愛情賀爾蒙沖昏 ...
你真係好記得


大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4038#
發表於 15-5-16 21:30 |只看該作者
kcm 發表於 15-5-16 21:24
嘩!你地攪到我想現在翻睇,我剛翻睇三石,真係好多吾記得。
cocok 正職真係好勁,成功令我翻睇三 ...
三石我係啱啱睇完, 呢套我又有代入感, 因為我同三順都係肥妹....
你之前唔LIKE 三石? 當年我唔明點解佢放棄8年嘅女友, 有D覺得佢無情義, 但係我都鍾意佢同三順一齊幸福


大宅

積分: 3887

環保接龍勳章


4039#
發表於 15-5-16 21:31 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-5-16 21:15
你講得好啱,社長份矛盾真係好真實,呢樣係編劇的功勞,第一集社長同尹瑟相睇,話自己唔會比愛情賀爾蒙沖昏 ...

你都睇得好仔細, 你睇左幾多次?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


4040#
發表於 15-5-16 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-05-16 發表

原帖由 kcm 於 15-05-16 發表
嘩!你地攪到我想現在翻睇,我剛翻睇三石,真係好多吾記得。
cocok 正職真係好勁,成功令我翻睇三 ...
我講左咩令你真係翻睇三石?? 我自己都唔記得


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo