懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4021#
發表於 09-2-12 09:22 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-11 22:53 發表


我9:30am見完姑娘, 去照之前同我講11:30am返去等叫名, 佢都係預2hrs.....我去左city one, 食下行下, 時間好快過


Thanks! 我只係請咗半晝假, 睇黎都ok喎...
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4022#
發表於 09-2-12 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4023#
發表於 09-2-12 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4024#
發表於 09-2-12 09:29 |只看該作者
me too!! 我依家都好驚! 真係要做,唔check得唔得? 我又係10/3.

原帖由 alsan 於 09-2-12 09:25 發表


我係10/3係廣華呀~~今日睇番d mama講的checking係點先,我又唔明啦,點解c+唔洗用鴨咀check但係政府要呢?唔多舒服架喎!自從有左之後,我連陰照都冇照過,真係唔想用鴨咀! : ( ...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4025#
發表於 09-2-12 09:36 |只看該作者
原帖由 cutieparadise 於 09-2-12 09:04 發表
你們放膽去旅行嗎? 我想同c6去澳門!


我只係同c6講去愉景灣度情人節, 佢話我粗身大細驚我暈船浪!!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 1529


4026#
發表於 09-2-12 09:42 |只看該作者
麥皮可以食, 不過最好唔好加糖. 另外我食Starbxxxs既肉桂多士, $10份, 同埋飲鮮奶. 而家朝早唔再嘔就加食一隻boil egg

唔好食咁多燒賣, 始終係加工過的食品, 無益呀!

原帖由 mincola 於 09-2-12 09:15 發表
我每朝早餐都唔知食咩好, 請問可唔可以食麥皮呢? 因為日日唔係食湯粉, 燒賣, 腸粉, 我都唔知仲可以食乜lu.....


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4027#
發表於 09-2-12 09:43 |只看該作者
應該ok, 愉景灣隻船好定, 我日日返工都搭!!

原帖由 piglet0529 於 09-2-12 09:36 發表


我只係同c6講去愉景灣度情人節, 佢話我粗身大細驚我暈船浪!!


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4028#
發表於 09-2-12 09:43 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-12 09:36 發表


我只係同c6講去愉景灣度情人節, 佢話我粗身大細驚我暈船浪!!


so romantic...我個C6結左婚之後就乜野情趣都冇…唉!


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4029#
發表於 09-2-12 09:47 |只看該作者
情人節..........我要同c6屋企人一齊bbq...........


大宅

積分: 1529


4030#
發表於 09-2-12 09:49 |只看該作者
澳門d賭場好多人食煙, 會唔會唔係咁好?

原帖由 cutieparadise 於 09-2-12 09:04 發表
你們放膽去旅行嗎? 我想同c6去澳門!


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4031#
發表於 09-2-12 09:54 |只看該作者
唔入賭場架, 小街行下乍!

原帖由 princessash 於 09-2-12 09:49 發表
澳門d賭場好多人食煙, 會唔會唔係咁好?


伯爵府

積分: 15067


4032#
發表於 09-2-12 09:58 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


真係好啦! 恭喜你啊!

而加可以放心去玩啦!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4033#
發表於 09-2-12 10:02 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 09:47 發表
情人節..........我要同c6屋企人一齊bbq...........


又會抽揀呢日 family BBQ 嘅? c6 D兄弟姊妹全部都唔駛慶祝情人節?

我會同c6兩個人過, 應該會去行街睇梳化, 之後返屋企煮大餐. 星期日同家人去小欖BBQ 慶祝我老豆生日.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4034#
發表於 09-2-12 10:06 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 10:02 發表


又會抽揀呢日 family BBQ 嘅? c6 D兄弟姊妹全部都唔駛慶祝情人節?

我會同c6兩個人過, 應該會去行街睇梳化, 之後返屋企煮大餐. 星期日同家人去小欖BBQ 慶祝我老豆生日. ...


我都唔知why要揀果日....不過算啦, 我好耐冇見佢地, 連新年都冇見過.....因為佢地新年去晒旅行, 1月中到依家都未見, 仲未比利是佢家姐, hhaa


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4035#
發表於 09-2-12 10:08 |只看該作者
你們幾時準備bb房呢? 我要將書房改為bb房, 好多雜物要掉....


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4036#
發表於 09-2-12 10:08 |只看該作者
多謝晒你地呀.我今日好忙..因為2日無返工.清緊d job ...

偷偷上嚟講聲多謝先..仲要忙book 4姐 air ticket and 睇日本packages...



原帖由 jjtseung 於 09-2-12 09:58 發表


真係好啦! 恭喜你啊!

而加可以放心去玩啦!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4037#
發表於 09-2-12 10:10 |只看該作者
2月14日老公同我一齊去產檢, 睇下亞B咁啦, 夜晚去邊就未定啦...


原帖由 雨晴B 於 09-2-12 09:47 發表
情人節..........我要同c6屋企人一齊bbq...........


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4038#
發表於 09-2-12 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4039#
發表於 09-2-12 10:11 |只看該作者
我都好煩, 我的書房有電腦枱同鋼琴, 都唔知可以點樣變成BB房...


原帖由 cutieparadise 於 09-2-12 10:08 發表
你們幾時準備bb房呢? 我要將書房改為bb房, 好多雜物要掉....


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4040#
發表於 09-2-12 10:16 |只看該作者
好的!睇下vanillq返來睇下佢點講先! 我照book私家呀!

原帖由 alsan 於 09-2-12 10:10 發表


咁岩呀!!不如我地等下vanillq返來睇下佢點講啦,我本身重以為有得照u/s,睇尼我又要book番我個c+囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo