hellora 寫道:
沙沙, 小谷,
多謝你地呀! 我宜家抱多左小b,pump奶雖然每次得1安,但係冇咁痛,同用少左時間,冇咁辛苦(我由佢自然回奶)。
沙沙,
多謝! 小b一直有補奶粉(不過係和光堂),宜家我打電話訂,都幾方便!
angelhair,
我都懷念大肚0既日子,行得走得食得訓得!! 有時車經過大聲,我用手掩住個肚,以為bb仲係肚入面!
^0^,
恭喜! 好快一家就可以一家團聚啦!
forty+,
唔好咁心急啦!! 快d享受大肚最後的日子!
hellora 寫道:
Christy,
我0既情況同你一樣,不過我冇用,一直都有補奶粉,宜家放棄左,因為覺得自己情緒有問題,好唔開心,身心都好疲累! 宜家決定左,心情都輕鬆左好多!
各位餵人奶0既媽咪,加油呀! 你地真係好叻好偉大!
angelhair 寫道:
[quote]
hellora 寫道:
Christy,
我0既情況同你一樣,不過我冇用,一直都有補奶粉,宜家放棄左,因為覺得自己情緒有問題,好唔開心,身心都好疲累! 宜家決定左,心情都輕鬆左好多!
各位餵人奶0既媽咪,加油呀! 你地真係好叻好偉大!
[/quote]
forty+ 寫道:
smallfish
<<係吾係即係我如果想辭職就要倍一個月糧比公司????>>
如果你產假後立刻辭工即日生效,咁你應該要比一個月糧比公司(如果你公司辭工係要三個月通知,咁你就應該要比三個月糧)。 不過哩啲嘢^0^清楚啲, ^0^你CONFIRM 吓。