跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3674


4021#
發表於 05-5-30 18:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙, 小谷,

多謝你地呀! 我宜家抱多左小b,pump奶雖然每次得1安,但係冇咁痛,同用少左時間,冇咁辛苦(我由佢自然回奶)。

沙沙,

多謝! 小b一直有補奶粉(不過係和光堂),宜家我打電話訂,都幾方便!

angelhair,

我都懷念大肚0既日子,行得走得食得訓得!! 有時車經過大聲,我用手掩住個肚,以為bb仲係肚入面!

^0^,

恭喜! 好快一家就可以一家團聚啦!

forty+,

唔好咁心急啦!! 快d享受大肚最後的日子!


大宅

積分: 1308


4022#
發表於 05-5-30 19:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,

我25號下午4:30見紅, 7點入院, 12點幾穿水時開左3度, 護士即call 醫生, 醫生入到產房15分鐘左右已經生左b女lu.
bb女出世3.15kg, 個樣似足佢爸爸.

生果時真係估唔到咁快, 聞止痛氣同打止痛針好有效, 幫到好多. 助產既姑娘非常好, 我一路聽佢指示就好快生左啦....


男爵府

積分: 8810


4023#
發表於 05-5-30 19:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

dear all
我個女明天12朝啦,係lee12日,真係辛苦到我都唔知喊左幾多次,最慘係半夜餵奶,而家亞女係半夜仲要啜住我個胸先至肯訓,真係比佢激死,曾經試過打電話老公又試過攬住我亞媽係到喊,同佢地講想放棄餵人奶,但喊完之後訓醒自己又再餵過,唉~~~好矛盾!!!


別墅

積分: 606


4024#
發表於 05-5-30 19:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
沙沙, 小谷,

多謝你地呀! 我宜家抱多左小b,pump奶雖然每次得1安,但係冇咁痛,同用少左時間,冇咁辛苦(我由佢自然回奶)。

沙沙,

多謝! 小b一直有補奶粉(不過係和光堂),宜家我打電話訂,都幾方便!

angelhair,

我都懷念大肚0既日子,行得走得食得訓得!! 有時車經過大聲,我用手掩住個肚,以為bb仲係肚入面!

^0^,

恭喜! 好快一家就可以一家團聚啦!

forty+,

唔好咁心急啦!! 快d享受大肚最後的日子!


hellora,

見到你開心番d, 我都無咁擔心...幾驚你會產後抑鬱... 係囉, 自己既然已經盡左力, 就唔好俾咁大壓力自己啦...

其實bb除左要食奶外, 仲要我地多d抱佢, 同佢傾計, 幫佢建立安全感, 咁樣對佢將來o既人格發展都好有幫助架. 所以就算你餵唔到人奶, 但係多左精神同時間同bb溝通, 其實都唔係壞事呢.


大宅

積分: 3674


4025#
發表於 05-5-30 20:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy,

我0既情況同你一樣,不過我冇用,一直都有補奶粉,宜家放棄左,因為覺得自己情緒有問題,好唔開心,身心都好疲累! 宜家決定左,心情都輕鬆左好多!

各位餵人奶0既媽咪,加油呀! 你地真係好叻好偉大!


別墅

積分: 606


4026#
發表於 05-5-30 20:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cathymom,

congratulations !! 好快手woh !! 你有無餵人奶呀?


別墅

積分: 606


4027#
發表於 05-5-30 20:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
Christy,

我0既情況同你一樣,不過我冇用,一直都有補奶粉,宜家放棄左,因為覺得自己情緒有問題,好唔開心,身心都好疲累! 宜家決定左,心情都輕鬆左好多!

各位餵人奶0既媽咪,加油呀! 你地真係好叻好偉大!


christy,

加油呀! 我之前都有埋身餵, 不過唔係好成功 (我個b食奶太心急, 所以埋身餵佢會好"抆"), 搞到bb同我都累到c. 可能我比較睇得開啦, 所以我都無逼自己... 我而家一日餵3-4 餐人奶(pump 出黎), 其他就食奶粉, 都ok woh. 希望你餵得成功啦!

hellora,
唔准你再話自己無用啦, 如果唔係


子爵府

積分: 13747


4028#
發表於 05-5-30 20:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish
<<係吾係即係我如果想辭職就要倍一個月糧比公司????>>

如果你產假後立刻辭工即日生效,咁你應該要比一個月糧比公司(如果你公司辭工係要三個月通知,咁你就應該要比三個月糧)。 不過哩啲嘢^0^清楚啲, ^0^你CONFIRM 吓。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。
該用戶已被刪除

4029#
發表於 05-5-30 20:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4722


4030#
發表於 05-5-30 21:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ & ^O^,
o甘我係吾係依家辭職同3/7辭職都無分別? 都要倍一個月糧啦!


禁止訪問

積分: 46216


4031#
發表於 05-5-30 22:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


4032#
發表於 05-5-30 23:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4033#
發表於 05-5-31 10:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair 寫道:
[quote]
hellora 寫道:
Christy,

我0既情況同你一樣,不過我冇用,一直都有補奶粉,宜家放棄左,因為覺得自己情緒有問題,好唔開心,身心都好疲累! 宜家決定左,心情都輕鬆左好多!

各位餵人奶0既媽咪,加油呀! 你地真係好叻好偉大!


christy,

加油呀! 我之前都有埋身餵, 不過唔係好成功 (我個b食奶太心急, 所以埋身餵佢會好"抆"), 搞到bb同我都累到c. 可能我比較睇得開啦, 所以我都無逼自己... 我而家一日餵3-4 餐人奶(pump 出黎), 其他就食奶粉, 都ok woh. 希望你餵得成功啦!

hellora,
唔准你再話自己無用啦, 如果唔係 [/quote]

angelhair,

收到收到! 我會做個好媽咪,多d 抱抱錫錫傾計,同bb好好溝通!!


子爵府

積分: 13747


4034#
發表於 05-5-31 10:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish
應該係。不過如果你間公司待你不薄,你或者想早啲indicate你打算唔做嘅計劃,等公司可以早啲準備。但如果你未係好肯定,當然唔駛咁早講,留番條後路比自己ma。

forty+ 寫道:
smallfish
<<係吾係即係我如果想辭職就要倍一個月糧比公司????>>

如果你產假後立刻辭工即日生效,咁你應該要比一個月糧比公司(如果你公司辭工係要三個月通知,咁你就應該要比三個月糧)。 不過哩啲嘢^0^清楚啲, ^0^你CONFIRM 吓。
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 3674


4035#
發表於 05-5-31 10:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷 寫道:
Dear all,

請問有無人知道大埔有無邊位兒科醫生好呀? 因為遲d想同bb在c+打6合1針呀! Thx.....


小谷住大埔? 我都係呀! 我都有同樣疑問!!


子爵府

積分: 13747


4036#
發表於 05-5-31 10:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

睇嚟你個b都幾合作同好揍嗰隻喎,恭喜恭喜!

我見到你生完之後都仲可以継績活躍喺唔同bk topic,好佩服你嘅精力同時間安排呀!
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


珍珠宮

積分: 34740


4037#
發表於 05-5-31 11:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish:
係,產假唔可以同辭職通知期offset.一係放完maternity即補$比公司(or during maternity leave補都得),一係放完maternity番多一個月通知公司.

christy:
唔好為左餵人奶咁唔開心咁大壓力.要記住時刻保持輕鬆愉快的心情,多d飲湯水,奶,多d休息,奶水都會充足d.
你而家上左奶未?我都剛上左奶.未上奶前細佬都係食得好密,攪到個人好tired.同埋我發覺,當bb食完唔食時(即佢咀仔停止吸啜時),你用手指尾"了"番個乳頭出黎,之後抱多佢一陣先放番佢落床,再用毛巾包緊bb一些,咁bb會訓得好d.千期唔好比佢養成"擔"住你個乳頭訓覺的習慣,o/w你會好tired.
有乜問題講出黎,睇下我可唔可以幫到你.

louise&ken:
我有個不逞之請,可唔可以resize你張簽名相的size呢?因而家好大,每次睇message都要拉到好遠去睇,唔係好方便.

cathymom/沙沙:
already updated.


翡翠宮

積分: 75533


4038#
發表於 05-5-31 13:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^o^:
katharine係我個名黎嫁,唔係小b嫁! :mrgreen:


禁止訪問

積分: 46216


4039#
發表於 05-5-31 14:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 603


4040#
發表於 05-5-31 17:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

係呀!我住大埔。尋日在bk其他版lor左d料,你可以參考一下。

有人介紹大埔3個兒科醫生,我打過電話去問打針價錢,3個都只得5合1針,資料如下:
1. 李山河 tel:2662 3822 $550
2. 胡兆雲 tel:2665 7955 $400
3. 潘兆康 tel:2665 6655 $500

我家姐住馬安山,佢睇開果個話幾好,仲有6合1添:
容立偉 tel:26430788, 2633 1612
5合1 $350
6合1 $450

尋日打過電話去4間醫務所,容立偉感覺最好,除左價錢最平之外,姑娘有禮貌和helpful,而且比較新既6合1佢都有,感覺update d,所以我會幫襯佢!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo