懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2815


4021#
發表於 09-9-2 12:27 |只看該作者
我都係派唔到, 但係阿媽有出手喎!

原帖由 心予 於 09-9-2 12:24 發表

以前鬼識咩, 派到咩就讀囉
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


4022#
發表於 09-9-2 12:27 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 12:21 發表


無咩意思呀, 你地重甘記得細個d野...
可能我係唔鐘意讀書啦, 對於返幼稚園(大陸叫"學前班"..)無咩印象, 好模糊....
到小學, 就記得d喇, 不過都唔係學習方面,
係畫畫...俾老師讀過同貼堂...好想而知我係幾甘唔鐘意 ...


阿tra, 有我陪你喎! 我細過讀書都好屎, 又係印象模糊, 鈍到si, 冇樣掂...


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


公爵府

積分: 25476


4023#
發表於 09-9-2 12:28 |只看該作者
原帖由 小bMa 於 09-9-2 12:27 發表
我都係派唔到, 但係阿媽有出手喎!

我阿媽唔理我讀書架, 由細到大都係全自動波


大宅

積分: 2815


4024#
發表於 09-9-2 12:30 |只看該作者
通常細過讀書唔好既係未開竅啫, 大個自然好好多, 有d一發力就好掂添呀!

原帖由 cutiedaidai 於 09-9-2 12:27 發表


阿tra, 有我陪你喎! 我細過讀書都好屎, 又係印象模糊, 鈍到si...

Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


大宅

積分: 2815


4025#
發表於 09-9-2 12:31 |只看該作者
咁你都好叻喎, 你mami應該好欣慰, 自動波都咁掂!

原帖由 心予 於 09-9-2 12:28 發表

我阿媽唔理我讀書架, 由細到大都係全自動波
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4026#
發表於 09-9-2 12:32 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 12:23 發表

你應該係畫畫/設計方面發展噃


hahaha..係啦..我都覺我應該係藝術方面發展...
未講中學wor...上到中學, 俾音樂老師發現原來係聲樂(美聲)方面有d天分...出信叫我去考音樂學校...
可惜我太唔掙氣喇...樂理果d過關, 文化科(中英數)唔pass....(唉..回想起又係一個遺憾hahaahha...)


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4027#
發表於 09-9-2 12:34 |只看該作者
原帖由 小bMa 於 09-9-2 12:30 發表
通常細過讀書唔好既係未開竅啫, 大個自然好好多, 有d一發力就好掂添呀!



haha..我覺得我而家都未開竅呀...


公爵府

積分: 25694


4028#
發表於 09-9-2 12:35 |只看該作者
我諗起我由細到大無勤力讀過書, 不過pass過關係我既強項, 小學果陣都無點讀過架, 每次考試咪前果日溫囉, 記憶中成績都係中上, 不過唔知點解考到第一志願既中學喎, 不過就係唔點讀都過到關, 害死自己, 攪到d英文好鬼差(因為呢科要靠積埋積埋, 唔係教之前求其讀下就會英文好)


公爵府

積分: 25476


4029#
發表於 09-9-2 12:35 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 12:32 發表


hahaha..係啦..我都覺我應該係藝術方面發展...
未講中學wor...上到中學, 俾音樂老師發現原來係聲樂(美聲)方面有d天分...出信叫我去考音樂學校...
可惜我太唔掙氣喇...樂理果d過關, 文化科(中英數)唔pass....(唉.. ...

真係好可惜喎, 讀咩科中英數都要合格先有得傾

吚, 靚c下次唱兩首歌來聽下


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


4030#
發表於 09-9-2 12:36 |只看該作者
原帖由 小bMa 於 09-9-2 12:27 發表
我都係派唔到, 但係阿媽有出手喎!


你阿媽確係醒! 我阿媽就最緊要方便唔使煩.


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


4031#
發表於 09-9-2 12:38 |只看該作者
原帖由 小bMa 於 09-9-2 12:30 發表
通常細過讀書唔好既係未開竅啫, 大個自然好好多, 有d一發力就好掂添呀!


hhahaha...冇我份.


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4032#
發表於 09-9-2 12:39 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 12:35 發表

真係好可惜喎, 讀咩科中英數都要合格先有得傾

吚, 靚c下次唱兩首歌來聽下


通常用美聲唱腔果d歌都係唔岩你地聽, 係阿媽果個年紀先會like... 我怕嚇c你...


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


4033#
發表於 09-9-2 12:39 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 12:34 發表


haha..我覺得我而家都未開竅呀...


same same...


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


4034#
發表於 09-9-2 12:42 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 12:32 發表


hahaha..係啦..我都覺我應該係藝術方面發展...
未講中學wor...上到中學, 俾音樂老師發現原來係聲樂(美聲)方面有d天分...出信叫我去考音樂學校...
可惜我太唔掙氣喇...樂理果d過關, 文化科(中英數)唔pass....(唉.. ...


你把聲真係幾好聽咖! hohoh..


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


大宅

積分: 2815


4035#
發表於 09-9-2 12:47 |只看該作者
yes yes 一於洗耳恭聽!

原帖由 心予 於 09-9-2 12:35 發表

真係好可惜喎, 讀咩科中英數都要合格先有得傾

吚, 靚c下次唱兩首歌來聽下
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


大宅

積分: 2815


4036#
發表於 09-9-2 12:48 |只看該作者
hehe, 你地e+都咁醒, 開埋竅仲得了!

原帖由 cutiedaidai 於 09-9-2 12:39 發表


same same...
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


大宅

積分: 1920


4037#
發表於 09-9-2 12:52 |只看該作者
食粥時有冇o野俾佢玩呀?我個仔有o野玩就唔記得o左食緊粥,佢會食3碗左右(combi bb碗)。
每次都有一種菜同一種肉!

我反而冇俾bb食魚肝油,之前有報導話食得太多都係唔好,不如你俾多o的魚佢食啦...

原帖由 tracy0920 於 09-9-2 12:22 發表
snoopy / 涼粉 / 豬豬BB ,

咁我又唔係好擔心...係有D諗唔明係咪D粥/奶唔夠營養..係咪要俾魚肝油果D佢食呢?
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


4038#
發表於 09-9-2 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


4039#
發表於 09-9-2 13:15 |只看該作者
你地講開細個返學, 我都算極乖啦, 從來無喊, 讀書都係自動波, 連玩玩下都會拎本書出來讀(都有d神神地), 名列前矛, 係到中學就成個人醒哂, 返學玩下食下咁.

不過我已經foresee到阿仔呢樣唔會似我, 佢去到陌生地方到都要跟到實一實, 諗起都驚!!!

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 6150


4040#
發表於 09-9-2 13:16 |只看該作者
史,

咁欣欣有無驗血呀? 今日點呀?

工人個度, 我諗佢唔想食藥, 咁你地一係叫佢係你地面前食藥啦, 唔係既話, 佢會死忍都唔出聲架, 我個姐姐就係咁.

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo