跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


4021#
發表於 05-11-23 12:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
Ka_wai,

Don't be disappointed . I said before, the birth date at Jason's year is higher, the chance was smaller ..
I believe the small couples will study together ( Kinki and Jeffrey )..


But Bebe,
you cannot get Kinki from Jeffrey's hand if you enter Kentville?


放心啦! BEBE對KINKI一D興趣都無架!


伯爵府

積分: 16171


4022#
發表於 05-11-23 12:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
Ka_wai,

Don't be disappointed . I said before, the birth date at Jason's year is higher, the chance was smaller ..
I believe the small couples will study together ( Kinki and Jeffrey )..


But Bebe,
you cannot get Kinki from Jeffrey's hand if you enter Kentville?


都係啫~~不過如果抱住唔得既心態去面對...我個人會輕鬆D嗎,同埋我唔想再因為學校既問題搞到我身體有唔妥。


大宅

積分: 4515


4023#
發表於 05-11-23 12:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Bebe 唔會偷嘢 ~ 只 like 偷睇偷笑架咋!!

[quote]
monmantong 寫道:
But Bebe,
you cannot get Kinki from Jeffrey's hand if you enter Kentville?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


4024#
發表於 05-11-23 12:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

[quote]
cherly 寫道:
叫 Jeffrey 外母比個差額囉,佢都要同 Kinki 交待,培育佢女婿成才


侯爵府

積分: 21322


4025#
發表於 05-11-23 12:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

[quote]
cherly 寫道:
叫 Jeffrey 外母比個差額囉,佢都要同 Kinki 交待,培育佢女婿成才


伯爵府

積分: 16171


4026#
發表於 05-11-23 12:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

好呀! 有機會吓!! 洗吾洗合照呀??


人哋怕羞呀~~


大宅

積分: 4515


4027#
發表於 05-11-23 12:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

就正因為唔係你杯茶,你先可以平常心不慌不忙咁發問吖嘛!

monmantong 寫道:
no la, Kenville is not my target... ;


[quote] 喎,不如 mon 姐出手啦! 佢問慣問熟架!
[/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


4028#
發表於 05-11-23 12:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
襯家, 我都會照俾jeffrey返fanny直至佢升K1為止~~


係囉! 係囉! FANNY上次好大口氣咁話: 我地呢度學既野仲多過NURSERY呀! 妳地吾洗驚喎!


大宅

積分: 4515


4029#
發表於 05-11-23 12:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

睇嚟你襯家又會讚妳對答大方得體又體貼架啦!

Ka_wai 寫道:
唔得~~~ 無功不收錄~~仲有呀我襯家遲d會多一個,佢個責任又會重咗架啦~
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


4030#
發表於 05-11-23 12:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
唔得~~~ 無功不收錄~~仲有呀我襯家遲d會多一個,佢個責任又會重咗架啦~


係喎? 妳吾講我都吾記得左添!! 仲有呀! 妳係BB既助讓人仕黎架嘛! 我地咪啫互相助讓??


侯爵府

積分: 21322


4031#
發表於 05-11-23 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
人哋怕羞呀~~


咁都應該既!! 第一次係咁架喇!!


侯爵府

積分: 21322


4032#
發表於 05-11-23 12:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
睇嚟你襯家又會讚妳對答大方得體又體貼架啦!


吾會次次都咁講既, 雖然佢係!! 但講得多妳地都悶啦!


大宅

積分: 4515


4033#
發表於 05-11-23 12:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

另外話時話 ~ 你襯家咁富貴,養多幾個人仔都絕無難度呀!

Ka_wai 寫道:
唔得~~~ 無功不收錄~~仲有呀我襯家遲d會多一個,佢個責任又會重咗架啦~
[/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


男爵府

積分: 7995


4034#
發表於 05-11-23 12:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


Frankly speakly, Moses did not have a lot of big changes /improvements after attending Fanny's PG. Maybe he did not go thru the separation process.
Instead, he has a big changes after going to PN class, he is no longer too shy, and he loves going to school everyday, and will sing songs after back home.

also, he is more opened. from the evaluation report from his teacher, i am happy to see there are a lot of improvements after 1 month.



係囉! 係囉! FANNY上次好大口氣咁話: 我地呢度學既野仲多過NURSERY呀! 妳地吾洗驚喎



伯爵府

積分: 16171


4035#
發表於 05-11-23 12:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
可以的話, 我無問題架! 但其實我話讀SC都無計過條數架! 我諗住船到橋頭自然直, 蝦!! 讀兩讀交吾起學費會點既呢??


襯家, 你真係夠豪啦。 我好開心同感激,不過我係唔會接受架,我要自己一手一腳"供書教學"俾我兩個小朋友。

其實我計過條數,當然係連埋d校車費, 課外活動費, 興趣班等等,加加埋埋.....真係計唔掂,所以到目前呢一刻我唔會俾jeffrey讀囉,除非我中咗mark six啦,不過我又唔買喎~唯有寄望我老公中獎啦。


伯爵府

積分: 16171


4036#
發表於 05-11-23 12:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

係囉! 係囉! FANNY上次好大口氣咁話: 我地呢度學既野仲多過NURSERY呀! 妳地吾洗驚喎!


咁事實上又真係可以學到嘢既~


伯爵府

積分: 16171


4037#
發表於 05-11-23 12:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
睇嚟你襯家又會讚妳對答大方得體又體貼架啦!


咁話哂我自己都有兩件~~ 當然明白體貼啦~~


侯爵府

積分: 21322


4038#
發表於 05-11-23 12:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
另外話時話 ~ 你襯家咁富貴,養多幾個人仔都絕無難度呀!


作水妳呀?? 我都話破左產咯!! 依傢KINKI都未養得掂呀, 仲要意外整多件! 比妳屋企地址我, 等我送去妳門口!! :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 16171


4039#
發表於 05-11-23 12:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

係喎? 妳吾講我都吾記得左添!! 仲有呀! 妳係BB既助讓人仕黎架嘛! 我地咪啫互相助讓??


係呀....每個月$21, 我記得~~


伯爵府

積分: 16171


4040#
發表於 05-11-23 12:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
另外話時話 ~ 你襯家咁富貴,養多幾個人仔都絕無難度呀!


唉....你唔知啦...其實我襯家好辛苦架~~ :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo