立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 121429
水晶宮
積分: 55089
原帖由 cmsm 於 14-08-28 發表 都啱,佢成日要出show,間診所無醫生,d護士食西北風囉
原帖由 cmsm 於 14-08-28 發表 呢樣真係好難。。我都係近呢2年先會食少少咋
男爵府
積分: 7028
blueberry613 發表於 14-8-28 16:20 你地就開心 我亞姐出晒official email 叫供應商唔好送果籃,月餅 自己私下就收唔小!
cmsm 發表於 14-8-28 16:26 國際有無咁需要呀...... 其實如果得明睇定都無防
大宅
積分: 2570
QBL 發表於 14-8-28 16:54 咁衰架!!
cmsm 發表於 14-8-28 16:27 3樣都。。。免強選apple啦
原帖由 Small_i 於 14-08-28 發表 佢叔有好多間診所架
原帖由 Small_i 於 14-08-28 發表 岩岩見到張堅庭,又幾型喎
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 咁快睇定...幾年後又唔知咩世界了!
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 真係抱歉...你打劫失敗... 你食咩架??
Small_i 發表於 14-8-28 16:27 係呀~間診所佢阿叔架,佢掛單咋,慈雲山嘛
cmsm 發表於 14-8-28 16:29 你個保仲咁細,點同呀
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 係咩??慈雲山,,,搵日去望下先!
原帖由 QBL 於 14-08-28 發表 哈哈!!我咩都比佢試緊!
blueberry613 發表於 14-8-28 16:57 扮清高比老細睇!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy