在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 5836


40421#
發表於 14-8-29 09:04 |只看該作者
早呀
噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三個半鐘, 想問下媽媽們, 如果BB發燒, 政府同私家急症兩個CHOICE, 你地會點選擇


男爵府

積分: 5836


40422#
發表於 14-8-29 09:06 |只看該作者
cmsm 發表於 14-8-29 08:21
出發家長會,4個鐘呀 都唔知講咩,要4個鐘咁耐
洗唔洗攪咁耐呀? !


伯爵府

積分: 17879

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40423#
發表於 14-8-29 10:26 |只看該作者
cmsm 發表於 14-8-29 08:21
出發家長會,4個鐘呀 都唔知講咩,要4個鐘咁耐

早呀.......

加油, 唔好瞓呀


大宅

積分: 4358


40424#
發表於 14-8-29 10:27 |只看該作者


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40425#
發表於 14-8-29 10:29 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區



龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40426#
發表於 14-8-29 10:30 |只看該作者

引用:早呀噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三

原帖由 adniris 於 14-08-29 發表
早呀
噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三個半鐘, 想問下媽媽們, 如果BB發燒, 政府同私家急症兩個 ...
高燒我都會揀政府,低燒等第2日睇私家

龍馬精神.......


伯爵府

積分: 17879

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40427#
發表於 14-8-29 10:30 |只看該作者
adniris 發表於 14-8-29 09:04
早呀
噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三個半鐘, 想問下媽媽們, 如果BB發燒, 政府同私家急症兩個 ...

佢好高燒之前試過一次, 凌晨時份, 去政府急症, 但媽媽谷就話去私家會快D


男爵府

積分: 5836


40428#
發表於 14-8-29 10:45 |只看該作者
Small_i 發表於 14-8-29 10:30
高燒我都會揀政府,低燒等第2日睇私家
前晚去左睇兒科, 噚晚去左睇政府急症


男爵府

積分: 5836


40429#
發表於 14-8-29 10:52 |只看該作者
adalau328 發表於 14-8-29 10:30
佢好高燒之前試過一次, 凌晨時份, 去政府急症, 但媽媽谷就話去私家會快D ...
佢肚疴+發燒, 前晚睇左次醫生喇, 啲葯力一散左又燒到39.X, 噚晚沖完涼見佢個人打冷震, 啲皮膚又出晒啲凍斑, 咪拿拿臨同佢去急症室. 下次如果唔係太嚴重的話, 我會選擇去私家, 政府真係太耐喇, 不過果間政府醫院勝左近我屋企多啲咋


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40430#
發表於 14-8-29 11:00 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區




珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40431#
發表於 14-8-29 11:02 |只看該作者

引用:出發家長會,4個鐘呀 都唔知講咩,要4個鐘

原帖由 cmsm 於 14-08-29 發表
出發家長會,4個鐘呀 都唔知講咩,要4個鐘咁耐
甘耐真係食合眼訓


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40432#
發表於 14-8-29 11:03 |只看該作者

引用:Quote:adalau328 發表於 14-8-29 10:30 佢

原帖由 adniris 於 14-08-29 發表
佢肚疴+發燒, 前晚睇左次醫生喇, 啲葯力一散左又燒到39.X, 噚晚沖完涼見佢個人打冷震, 啲皮膚又出晒啲凍斑, ...
我會去私家


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40433#
發表於 14-8-29 11:04 |只看該作者

引用:早呀噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三

原帖由 adniris 於 14-08-29 發表
早呀
噚晚同囡去左政府睇急症, 前後攪左成三個半鐘, 想問下媽媽們, 如果BB發燒, 政府同私家急症兩個 ...
三個半中咪算快羅


伯爵府

積分: 17879

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40434#
發表於 14-8-29 11:30 |只看該作者
adniris 發表於 14-8-29 10:52
佢肚疴+發燒, 前晚睇左次醫生喇, 啲葯力一散左又燒到39.X, 噚晚沖完涼見佢個人打冷震, 啲皮膚又出晒啲凍斑, ...
touchwood, 唔好有下次

而家退燒未?


男爵府

積分: 5836


40435#
發表於 14-8-29 11:33 |只看該作者
SK@媽媽 發表於 14-8-29 11:04
三個半中咪算快羅
見醫生超快, 等超耐
最慘係阿囡又唔肯訓覺, 又唔比我坐, 好彩有c6抱下佢咋


男爵府

積分: 5836


40436#
發表於 14-8-29 11:41 |只看該作者
adalau328 發表於 14-8-29 11:30
touchwood, 唔好有下次

而家退燒未?
我頭先先同個fd講, touchwood如果有下次去養和, 當然我唔希望發生啦
今朝9點起身38.x, 一個鐘後37.x (未食葯), 呢家c6未報告情況, 我驚佢燒下又停下, 一陣又燒到39度我又驚驚喇.
我o係cam度睇度阿囡好似好精神咁, o係度叫緊


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40437#
發表於 14-8-29 12:03 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

講樣好笑野同大家分享,我舊公司替我個位哥哥仔今日請sick leave。send email俾我同事,話因為出門口鼻塞同打乞嗤,所以今日告病假1天

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40438#
發表於 14-8-29 12:03 |只看該作者

引用:Quote:adalau328 發表於 14-8-29 11:30 tou

原帖由 adniris 於 14-08-29 發表
我頭先先同個fd講, touchwood如果有下次去養和, 當然我唔希望發生啦
今朝9點起身38.x, 一個 ...
養和夜診唔得架

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40439#
發表於 14-8-29 12:04 |只看該作者

引用:Quote:adniris 發表於 14-8-29 09:04 早呀

原帖由 adalau328 於 14-08-29 發表
佢好高燒之前試過一次, 凌晨時份, 去政府急症, 但媽媽谷就話去私家會快D ...
我會睇政府囉…

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40440#
發表於 14-8-29 12:04 |只看該作者

引用:Quote:adalau328 發表於 14-8-29 10:30 佢

原帖由 adniris 於 14-08-29 發表
佢肚疴+發燒, 前晚睇左次醫生喇, 啲葯力一散左又燒到39.X, 噚晚沖完涼見佢個人打冷震, 啲皮膚又出晒啲凍斑, ...
依家點呀?

龍馬精神.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo