立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17996
Small_i 發表於 14-9-2 12:44 咁又幾好啊,年期又點計?
珊瑚宮
積分: 121423
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 點距離?
Small_i 發表於 14-9-2 12:46 沙田馬場呀?
原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表 佢無講年期 我只係知.. D 人會儲 2 - 3 張 金會CARD 先去換金!
水晶宮
積分: 55089
原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表 YES 沙水馬場..
原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表 每次供都係一年為限架嘛,提早完要罰錢架
原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表 佢地係有d家底,有錢嘅一班 唔知道現實生活唔係我地唔努力,唔進取,而係無得選囉
原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表 其實都無咩好玩,排隊排到嘔
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 係呀?
原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表 咁快
原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表 個人覺得供1000係最大,減返本金可以攞返800,雖然本金+賺個d都要用黎買返金,但好過放bank無息收 ...
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 哦…咁唔怪之得食咁豪啦…
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 咩維他命水?
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 我以前未負責維持秩序囉
原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表 係未痴線
SamSam2003 發表於 14-9-2 13:04 去開生日會呀
原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表 買左呢個
cmsm 發表於 14-9-2 13:19 個人覺得供1000係最大,減返本金可以攞返800,雖然本金+賺個d都要用黎買返金,但好過放bank無息收 ...
cmsm 發表於 14-9-2 13:22 接骨木令我諗起哈利波特
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy