在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40541#
發表於 14-9-2 13:13 |只看該作者
Small_i 發表於 14-9-2 12:44
咁又幾好啊,年期又點計?
佢無講年期

我只係知.. D 人會儲 2 - 3 張 金會CARD 先去換金!


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40542#
發表於 14-9-2 13:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表我覺得

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
點距離?
佢地係有d家底,有錢嘅一班
唔知道現實生活唔係我地唔努力,唔進取,而係無得選囉


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40543#
發表於 14-9-2 13:15 |只看該作者
Small_i 發表於 14-9-2 12:46
沙田馬場呀?

YES

沙水馬場..

可以同馬仔影相. 呢個要另外比錢

同玩D GAME


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40544#
發表於 14-9-2 13:15 |只看該作者

引用:Quote:Small_i 發表於 14-9-2 12:44 咁又幾

原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表
佢無講年期

我只係知.. D 人會儲 2 - 3 張 金會CARD 先去換金!
每次供都係一年為限架嘛,提早完要罰錢架



水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40545#
發表於 14-9-2 13:17 |只看該作者

引用:Quote:Small_i 發表於 14-9-2 12:46 沙田馬

原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表
YES

沙水馬場..
哦…8下有冇免費先

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40546#
發表於 14-9-2 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表佢無

原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表
每次供都係一年為限架嘛,提早完要罰錢架
係呀?

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40547#
發表於 14-9-2 13:18 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

上唔到千尋,無得煲劇添


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40548#
發表於 14-9-2 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表點

原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表
佢地係有d家底,有錢嘅一班
唔知道現實生活唔係我地唔努力,唔進取,而係無得選囉
哦…咁唔怪之得食咁豪啦…

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40549#
發表於 14-9-2 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表2個

原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表
其實都無咩好玩,排隊排到嘔
我以前未負責維持秩序囉

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40550#
發表於 14-9-2 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表每次供

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
係呀?
個人覺得供1000係最大,減返本金可以攞返800,雖然本金+賺個d都要用黎買返金,但好過放bank無息收


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40551#
發表於 14-9-2 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表小

原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表
咁快
係未痴線

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40552#
發表於 14-9-2 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表係

原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表
個人覺得供1000係最大,減返本金可以攞返800,雖然本金+賺個d都要用黎買返金,但好過放bank無息收

...
嗯嗯

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40553#
發表於 14-9-2 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表佢地係

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
哦…咁唔怪之得食咁豪啦…

但大家如果吹水的話又幾好,真係咩都講得,無所不談


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40554#
發表於 14-9-2 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+寶貝GG+於+14-09-02+發表我都

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
咩維他命水?
買左呢個
myphoto.jpg




珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40555#
發表於 14-9-2 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表其實都

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
我以前未負責維持秩序囉
咁仲去乜鬼呀


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40556#
發表於 14-9-2 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cmsm 於 14-09-02 發表咁快係

原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表
係未痴線
烚都還好,煎咁多油


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40557#
發表於 14-9-2 13:21 |只看該作者
SamSam2003 發表於 14-9-2 13:04
去開生日會呀

IC ..


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


40558#
發表於 14-9-2 13:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Small_i 於 14-09-02 發表咩

原帖由 寶貝GG 於 14-09-02 發表
買左呢個
接骨木令我諗起哈利波特


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40559#
發表於 14-9-2 13:23 |只看該作者
cmsm 發表於 14-9-2 13:19
個人覺得供1000係最大,減返本金可以攞返800,雖然本金+賺個d都要用黎買返金,但好過放bank無息收

...

我而家留意緊月供人仔定期


最少儲 人仔 $2000 , 諗緊好唔好去做!


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40560#
發表於 14-9-2 13:23 |只看該作者
cmsm 發表於 14-9-2 13:22
接骨木令我諗起哈利波特


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo