立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-12-2 09:10 發表 做乜鬼麗城 D 媽咪唔見晒既????? jk, 你都好忙呀???
原文章由 szewan 於 08-12-2 10:32 發表 都吾G忙乜, 一陣我又要出街la. . . . . .
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 jk923 於 08-12-2 12:59 發表 i~~~阿仔發燒呀,尋日帶左佢地睇醫生,今日都無返學,不過退左燒,聽日返得o家啦。
原文章由 cc0524 於 08-12-2 12:13 發表
原文章由 jk923 於 08-12-2 12:59 發表 i~~~阿仔發燒呀,尋日帶左佢地睇醫生,今日都無返學,不過退左燒,聽日返得o家啦。 szewan: 你又去邊呀?
原文章由 szewan 於 08-12-2 14:24 發表 本來諗住係商場屈臣C 買支cream , 好彩出楊屋道行下, 樓下$32.9 , 楊屋道$19 咋, 如果我買早d一定血壓爆高到中風ar
原文章由 cc0524 於 08-12-2 14:29 發表 買咩 cream ?? 個差價咁大既???
原文章由 szewan 於 08-12-2 14:37 發表
原文章由 cc0524 於 08-12-2 14:43 發表 oic ~~ 不過楊屋道藥房 d 野真係明顯平過我地入面好多架!!
原文章由 szewan 於 08-12-2 14:50 發表 仲有潔白物語補充裝$32 , 2 包送多支洗潔精, 可惜今日我冇揸貨櫃 la
原文章由 jk923 於 08-12-2 15:01 發表 嘩!原來你唔止有樓楂手,重楂多個貨櫃,勁呀!
別墅
積分: 916
原文章由 cc0524 於 08-12-2 14:56 發表 基本上係藥房買既清潔用品, 洗頭水, 護髮素, lotion..... 甚至係垃圾膠袋, 膠檯布.... 都係楊屋道平好多!! 不過當然就最好帶埋咕厘去啦!!!
原文章由 szewan 於 08-12-2 16:06 發表 當然la, 身為一個精明的主婦 , 一部高負重ga購物手提貨櫃拉車係必須ge
原文章由 cc0524 於 08-12-3 10:07 發表 東方紅 staff sales 和, 你地去唔去呀??? http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1888801&page=2#pid29329251
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy