想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 2214


4041#
發表於 15-12-18 22:36 |只看該作者

引用:我想問我用人工周期放胎,依家食緊翁的藥。

原帖由 lung74 於 15-12-18 發表
我想問我用人工周期放胎,依家食緊翁的藥。一咪一定如期來經,並放第十九
日放?因日子已定。
人工周期吾駛理幾時黎經。。。跟住yung俾個日子食藥就得




大宅

積分: 2214


4042#
發表於 15-12-18 22:39 |只看該作者

引用:我上月初診已取針葯回港,打算今個週期開針

原帖由 Nail06 於 15-12-18 發表
我上月初診已取針葯回港,打算今個週期開針,m期就在這兩天,照計day12要回台凖備取卵,但剛好是12月31日/1 ...
會吾會考慮下個月先開始。。因為d8都要照同抽血。。如果聖誕可能都無醫生幫你驗同照




複式洋房

積分: 299


4043#
發表於 15-12-18 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lung74 於 15-12-18 發表我想

原帖由 alice215 於 15-12-18 發表
人工周期吾駛理幾時黎經。。。跟住yung俾個日子食藥就得
點解?但我見佢個表一樣計到第十九日放喎。咁即係話倒數19日就是經期第一日。
係咪咁理解


別墅

積分: 644


4044#
發表於 15-12-19 01:12 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-18 19:42
就算你有好多好強既免疫系統, 只要打Humira 用來降低你免疫系統既毒素, 咁就唔會攻擊胚胎. Humira 真係好貴 ...

我無後放!要重新嚟過。上次剩低果兩粒做左pgs都fail 所以要重新再嚟過!應該下次都係放day5 雪胎

:-? :-?


複式洋房

積分: 255


4045#
發表於 15-12-19 11:53 |只看該作者
elaine0228 發表於 15-12-18 22:16
回覆 Nail06 的帖子

我约左31號初診,酒店仲貴過機票!因31號倒數,所以好多酒店都Full哂。 ...
系呀, 你訂左邊間? 幾錢1晚? 我M小姐仲未到吾敢訂住,但眼見好都FULL晒, 好心急呀!


複式洋房

積分: 255


4046#
發表於 15-12-19 12:01 |只看該作者
回覆 alice215 的帖子

如果M小姐21號黎,Day8系28號,果日吾系紅日,應該婦科醫生有開吧?
下個週期近農曆新年, 一樣會好貴.


禁止訪問

積分: 874


4047#
發表於 15-12-19 15:51 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-18+21:42+有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2214


4048#
發表於 15-12-19 19:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alice215+於+15-12-18+發表人

原帖由 lung74 於 15-12-18 發表
點解?但我見佢個表一樣計到第十九日放喎。咁即係話倒數19日就是經期第一日。
係咪咁理解
係。。。總之跟佢張紙就岩




大宅

積分: 2154


4049#
發表於 15-12-19 20:08 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-19 20:10 編輯
ccsin102 發表於 15-12-19 15:51
我係自然流產的,而且6week 太細了,好似M甘,我移植5天胚胎,翁醫生話係我身體問題,因為胚胎品質很好的! ...

你的胚胎有無做 pgs 呀? 你有免疫系統問題, 所以 6 weeks 就小產左? 如果係真係好可惜. 月頭抽完就開始食啦. 我等緊 pgs 報告才知有無得放胎.


複式洋房

積分: 299


4050#
發表於 15-12-19 20:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lung74 於 15-12-18 發表點解

原帖由 alice215 於 15-12-19 發表
係。。。總之跟佢張紙就岩
咁如果植入日計番19日前應經期第一日,而果日冇黎咁點算?


大宅

積分: 2214


4051#
發表於 15-12-19 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alice215+於+15-12-19+發表係

原帖由 lung74 於 15-12-19 發表
咁如果植入日計番19日前應經期第一日,而果日冇黎咁點算?
你係隔左幾耐放?抽完卵之後個個月就放?正常抽完卵12-14日就會黎




禁止訪問

積分: 874


4052#
發表於 15-12-20 17:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-19+20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4053#
發表於 15-12-20 18:23 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-20 17:08
其實我2年前做過檢查了,全部正常,但翁醫生話有些人平常查血免疫係正常的,但當移植胚胎後自身免疫系統就 ...
嘩...... 你一定好後生, 有咁多 day 5 胎. 你諗住幾時放胎呀?


子爵府

積分: 11263


4054#
發表於 15-12-20 18:26 |只看該作者
lung74 發表於 15-12-19 20:34
咁如果植入日計番19日前應經期第一日,而果日冇黎咁點算?

你有冇打柳培林?有打就不會來經。人工週期全是用葯物控制,不用理會有冇來經。


大宅

積分: 2154


4055#
發表於 15-12-20 20:49 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-20 18:26
你有冇打柳培林?有打就不會來經。人工週期全是用葯物控制,不用理會有冇來經。
...
我12月12日打左柳菩林, 但12月17日就黎經了, 今日仲有流, 有 d jm 話打左柳菩林唔會黎月經, 但有d jm 就話會黎月經, 但唔會排卵, 真係唔知邊樣先岩.


子爵府

積分: 11263


4056#
發表於 15-12-20 23:48 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-20 20:49
我12月12日打左柳菩林, 但12月17日就黎經了, 今日仲有流, 有 d jm 話打左柳菩林唔會黎月經, 但有d jm 就話 ...

你17号呢次經期係上個週期排卵(抽卵)子宮內膜脱落的經血。柳培林未發揮葯力。正常今個cycle 不會排卵不會來經。放心吧。養好子宮接bb


大宅

積分: 3009


4057#
發表於 15-12-21 10:13 |只看該作者

回覆:okangel168 的帖子

我抽完卵11/27打左支柳培林,12/9來了m,到現在成12日都有小小,12/27再打多次, 醫生話今次應唔會再黎m啦!會休息




禁止訪問

積分: 874


4058#
發表於 15-12-21 18:54 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-20+17:08+其

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1637


4059#
發表於 15-12-21 22:06 |只看該作者
請問有無人在翁醫師度拎藥 Plaquenil 及 Boky? 一個月要幾錢?貴嗎?


複式洋房

積分: 255


4060#
發表於 15-12-21 23:14 |只看該作者
我今個月開針,但開針前要抽血驗+照卵E-mail比翁ec睇先,請問各位jm旺角果間化驗所系吾系可以驗?(包括:FSH,LH,E2,P4). 知吾知大約幾錢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo