懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4041#
發表於 09-2-12 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4042#
發表於 09-2-12 10:39 |只看該作者
因為請埋姊姊同住一間房, 所以要早準備囉, 唔請姊姊唔知邊個湊!

原帖由 alsan 於 09-2-12 10:33 發表


哇,咁早(我好似乜野都話早,哈哈..),我本身有個琴房,等bb大左會搬個琴出廰掛...但係其實初生bb用好少地方,我唸住張床放係書房一段時間先囉~唔會特別準備間bb房俾佢 ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4043#
發表於 09-2-12 10:42 |只看該作者
我間書房, 有個6 ft x 6ft 書架不過俾c6放晒佢果2xx 隻模型公仔, 好似展覽咁. 浪費晒d位. 我自己又多衫多鞋, 主人房個衣櫃爆晒啦, 仲有兩個suitcase 裝住其他衫係書房度.

唔知點算好~ 仲要放BB床, 一張單人sofa bed (工人晚上打開可以做床, 日頭收起做sofa 慳位d), 要買個櫃仔俾工人啦, 仲要一個櫃for BB 衫.


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4044#
發表於 09-2-12 10:48 |只看該作者
原帖由 vanillaq 於 09-2-11 21:30 發表
hi wincat,

cos i want to buy, but c6 always said i may hear ther heartbeat from me, not baby..:(


but i think i will buy to try try sin


i can proof that can hear bb heartbeat..because it is much faster than mine...haha...

https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4045#
發表於 09-2-12 10:49 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 10:42 發表
我間書房, 有個6 ft x 6ft 書架不過俾c6放晒佢果2xx 隻模型公仔, 好似展覽咁. 浪費晒d位. 我自己又多衫多鞋, 主人房個衣櫃爆晒啦, 仲有兩個suitcase 裝住其他衫係書房度.

唔知點算好~ 仲要放BB床, 一 ...


搵間迷你倉收起全部模型公仔
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4046#
發表於 09-2-12 10:51 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 10:42 發表
我間書房, 有個6 ft x 6ft 書架不過俾c6放晒佢果2xx 隻模型公仔, 好似展覽咁. 浪費晒d位. 我自己又多衫多鞋, 主人房個衣櫃爆晒啦, 仲有兩個suitcase 裝住其他衫係書房度.

唔知點算好~ 仲要放BB床, 一 ...


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4047#
發表於 09-2-12 10:58 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 09:28 發表


Hi Wincat

係咪真係咁好用呀?? 咁我都買算啦~買左先話俾c6聽!你買邊一款呀?我好驚到時我真係check唔到小b個heartbeat,自己嚇自己.佢地几多日送貨呀? ...


我唔敢講好好用...(因為我冇compare 過其他)...但係我聽到lor...我今晚要再玩下先....hehee..
我買$690 jumper..
我尋晚翻復測試位置都要一段時間...你要知道平時醫生聽你心跳的位置就會好d...易揾d...不過我都相信可能16weeks 后会仲清楚d...
我今个tue 打去...wed 就送貨la...
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4048#
發表於 09-2-12 11:00 |只看該作者
c6 d 高達多到爆, 我打算個廳買個L大櫃收起佢算數, 佢D心肝定唔肯放迷你倉, 我想去宜家睇下D BB房加碌架床

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 10:42 發表
我間書房, 有個6 ft x 6ft 書架不過俾c6放晒佢果2xx 隻模型公仔, 好似展覽咁. 浪費晒d位. 我自己又多衫多鞋, 主人房個衣櫃爆晒啦, 仲有兩個suitcase 裝住其他衫係書房度.

唔知點算好~ 仲要放BB床, 一 ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4049#
發表於 09-2-12 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4050#
發表於 09-2-12 11:10 |只看該作者
原帖由 cutieparadise 於 09-2-12 11:00 發表
c6 d 高達多到爆, 我打算個廳買個L大櫃收起佢算數, 佢D心肝定唔肯放迷你倉, 我想去宜家睇下D BB房加碌架床


一樣呀~ 佢衰到連d吉盒都唔准摺唔准掉. 成二百幾個呀大佬. 成個床下底storage 俾佢d吉盒霸晒, 仲有 study room 有個地櫃全部都係盒. d盒多到可以舖 晒成間屋地台啦! 激死!!! 佢唔會將d寶具放迷你貨倉啦~ 叫佢收埋唔好再 show 出黎都唔制呀. 真係想打鑊金佢!!!


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4051#
發表於 09-2-12 11:12 |只看該作者
o華...咁快講bb 房...
我會放bb床响書房...
我就决定放bb 响育嬰院...暫時唔請工人...
如果請工人..咁同bb一間房...我書房d野都唔知放响邊...
真係多一個b先請工人...到時要搬tim la..
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4052#
發表於 09-2-12 11:20 |只看該作者
大家有得揮!! d地櫃無鎖, 遲些驚bb開到櫃搞爛哂, 同埋我仲要裝鋁窗!! 好煩....

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 11:10 發表


一樣呀~ 佢衰到連d吉盒都唔准摺唔准掉. 成二百幾個呀大佬. 成個床下底storage 俾佢d吉盒霸晒, 仲有 study room 有個地櫃全部都係盒. d盒多到可以舖 晒成間屋地台啦! 激死!!! 佢唔會將d寶具放迷你貨倉啦~ 叫 ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4053#
發表於 09-2-12 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4054#
發表於 09-2-12 11:28 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 11:06 發表


690個隻係唔係可以show heartbeat rate呀?咁你有冇睇到d數字? 我大約記得我個e生好似會放係右手面.你點check呀,係唔係要用d油先查到然後慢慢係肚皮search個heartbeat?
我好想買呀, 但係怕我c6話我! : ( ...


話係可以show heartbeat rate...但係佢個數字成日跳咁...係比例數字率...我覺得自已睇錶...數15秒heartbeat 乘4 仲放便...
690呢隻可以錄底个heartbeat 然後聽番...
我就响左手邊揾到心跳...因為我記得上次政府個醫生用聽筒响左下面聽到的...
佢pack 野跟兩支迷你ultrasound gel...放响探頭上面...不過我尋晚玩玩下用埋我支肚紋gel...haha...git 多d 响肚皮希望易揾d呀麻...哈哈
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4055#
發表於 09-2-12 11:33 |只看該作者
alsan & cutieparadise

你地可能可以約埋一齊去TEA一TEA LOR, 真係好~~

原帖由 cutieparadise 於 09-2-12 09:29 發表
me too!! 我依家都好驚! 真係要做,唔check得唔得? 我又係10/3.
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4056#
發表於 09-2-12 11:35 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 11:23 發表


e.. wincat,你住邊頭呀?我都係會放小b係育嬰院喎


我住九龍...舊機場o固頭...番港島工..
原來我發覺好多地多都有育嬰院架喎...
你會放近你屋企定近你公司?
不過育嬰院好似好少位....
我有時間都要去巡視下先...
我兩公婆都唔鐘意有唔識嘅人响屋企走來走去!!!
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4057#
發表於 09-2-12 11:38 |只看該作者
我10點, 你們呢?

原帖由 miio 於 09-2-12 11:33 發表
alsan & cutieparadise

你地可能可以約埋一齊去TEA一TEA LOR, 真係好~~


大宅

積分: 1529


4058#
發表於 09-2-12 11:40 |只看該作者
我間書房而家已經塞晒書櫃, 電腦枱, 兩個衣櫃, 同埋c6唔准掉d家電吉盒.....

個女而家同工人訓, 我又想佢獨立自己訓, 黎緊仲要請多一個工人, 我又無工人房, 一定要搬la.

好煩! 多個bb真係使多好多錢


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4059#
發表於 09-2-12 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4060#
發表於 09-2-12 11:45 |只看該作者
BB房既問題都令我煩呢.....我地當初買呢度既時候, 冇諗住甘早生架, 所以一大房都無所謂..... 而家我要拆左張書枱來放BB床, 仲有好多衫要唔要, 先有位放亞B野, 好在我而家唔洗反工, 所以D野BID得就BID~~~ 仲有朋友問我會唔會姐姐, 如請就要生前1-2個月就要到, 等我教下佢先WOR, 甘到時又煩呢位姐姐訓邊呢??? 訓廳呀??? 唉, 睇來可能要搬屋先攪得點 :(

原帖由 alsan 於 09-2-12 11:23 發表


e.. wincat,你住邊頭呀?我都係會放小b係育嬰院喎
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo