跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3674


4041#
發表於 05-5-31 17:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷 寫道:
hellora,

係呀!我住大埔。尋日在bk其他版lor左d料,你可以參考一下。

有人介紹大埔3個兒科醫生,我打過電話去問打針價錢,3個都只得5合1針,資料如下:
1. 李山河 tel:2662 3822 $550
2. 胡兆雲 tel:2665 7955 $400
3. 潘兆康 tel:2665 6655 $500

我家姐住馬安山,佢睇開果個話幾好,仲有6合1添:
容立偉 tel:26430788, 2633 1612
5合1 $350
6合1 $450

尋日打過電話去4間醫務所,容立偉感覺最好,除左價錢最平之外,姑娘有禮貌和helpful,而且比較新既6合1佢都有,感覺update d,所以我會幫襯佢!


小谷,

多謝報料! 我見李山河成日都好多人睇,不過胡兆雲平d,可能我會搵佢。我都想小b打6合1,不過馬安山太遠啦!


別墅

積分: 603


4042#
發表於 05-5-31 17:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

christy, louise&ken,

我剛剛餵人奶時都好辛苦,仲俾姑娘話我乳頭短,bb擔得唔穩食得唔飽,搞到bb黃遲遲未退,叫我唔好再餵,果時聽左好唔開心嫁。好彩我小b都幫我,而家越食越叻。你地都唔好放棄呀,努力!!


別墅

積分: 603


4043#
發表於 05-5-31 17:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

我小b因滿月時已打了hep b, 所以2個月時只打5合1.

係呢,你係咪o係王少清覆診嫁,我地分分鐘見過呢!


複式洋房

積分: 127


4044#
發表於 05-5-31 19:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷,
請問六合一比五合一多左哪一種?

Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 34740


4045#
發表於 05-5-31 21:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

今日同bb返瑪麗覆診.瑪麗話bb有少少黃,borderline case.聽日又要返去吉腳板,真陰功!

另外,6月14又要同bb返瑪麗照ultra sound,因出院當日兒科醫生話bb個kidney好易摸到,擔心會係kidney大,所以要去照下.

7月12又要返去睇報告見兒科e生,我都覺得好煩!


男爵府

積分: 8810


4046#
發表於 05-6-1 11:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

DEAR ALL
多謝各位關心,我都曾經試過餵人奶餵到個人情緒好有問題,一度想放棄,老公見我個人開始唔開心,成日喊,都叫我轉番奶粉,但個關口一過之後,感覺亞女好似合作左,每晚都好似定時定後係大約2:00同4:30左右都會起身食一次奶,或者我都習慣左個時間,所以到而家我仍然餵人奶,我都會試下佢一食完之後將亞女個咀離開我個胸,希望佢唔好再啜住黎訓,每朝訓醒都會覺得亞女尋晚都算好乖,大家都有覺好訓,又冇喊又冇扭,好似有個新希望咁,每日我都希望佢半夜食奶加換片時間唔好攪咁耐,好快又訓番,咁我就安心


大宅

積分: 1515


4047#
發表於 05-6-1 12:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy

我個b已經習慣了啜住來瞓, 因為他通常飲奶時都合上眼, 若他停了, 郁下佢又飲返, 所以很難知道佢幾時飲完瞓了, 不過就搞到每日都有一次扭計要"奶咀"!

all

你們會選擇5合1or6合1呢? 我都唔知點選. 威爾斯做緊個輪狀病毒測試, 若參加會送個5合1, 我考慮緊參唔參加, 你們有無人聽過?


男爵府

積分: 6155


4048#
發表於 05-6-1 13:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷, hellora,
我小b上個星期成晚扭計, 我估佢肚風多, 都係帶佢睇馬鞍山的容立偉, 收費只係$170 (去肚風水及診金), 一d都唔貴喎, 容立偉以前係威爾斯係高級的兒科醫生.

我都打算係兩個月時帶小b去打6合一針, 咁bb只係打多4針就得啦, 少受d苦.

其實係大埔有架綠色小巴直接到馬鞍山, 車程大概10分鐘, $12一程, 好方便架, 仲好過搭的士. 係新興花園(即百佳超級廣場對面), 吉之島對面, 舊墟同廣福村都有站.


大宅

積分: 3674


4049#
發表於 05-6-1 15:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉,

係咪6合一只打3枝,完全唔駛去健康院?? from other topic:

一個月大: 乙型肝炎針 (健康院)-免費
2-4 mo: 5合1(私家醫生)
3-5 mo: 5合1(私家醫生)
4-6 mo: 5合1(私家醫生)
6 mo: 乙型肝炎針(健康院)-免費

Or

2 mo: 6合1(私家醫生)
4 mo: 6合1(私家醫生)
6 mo: 6合1(私家醫生)


貝拉也是大埔mami?? :lol:


大宅

積分: 3674


4050#
發表於 05-6-1 15:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位mami,

大家現在3餐多數食咩? 我日日3餐都係雞飯!

可唔可以飲益力多呢??


大宅

積分: 1515


4051#
發表於 05-6-1 15:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉

容立偉係唔係小兒專科? 我上次睇專科要成$300, 都係俾支去肚風水. 你個支係唔係黃色, 好似菠蘿味的? 可唔可以食完只取藥唔睇醫生? 你bb食完d藥有無好d? 我阿b食藥就好d, 一唔食就又來過, 想話唔俾佢食噤多都唔得!


子爵府

積分: 11900


4052#
發表於 05-6-1 16:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora
ME 2,已食左成20day,曰日都係雞酒,雞湯,雞飯
我奶奶日日都殺一隻雞...來煮野比我食...
食到我好悶... :-(


翡翠宮

積分: 75533


4053#
發表於 05-6-1 16:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
各位mami,

大家現在3餐多數食咩? 我日日3餐都係雞飯!

可唔可以飲益力多呢??

我都係雞同梅菜豬肉,薯仔排骨!好悶呀。我有飲唔凍O既益力多。


大宅

積分: 1885


4054#
發表於 05-6-1 17:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi, 我個bb於28/5/2005出世了,重3.395kg, 我昨天才出院,回家後手忙腳亂﹗

我想問下大家如果 pump 奶,你們是用什麼牌子的奶pump 呢?我家有個pigen的手動及電動的,都pump不到,但在醫院用medeia的就好好多,你們有什麼好介紹呢﹗因為bb愛在食奶是sleep, 所以好多時埋身餵飲好少﹗令我很頭痛呢﹗﹗


男爵府

積分: 8810


4055#
發表於 05-6-1 18:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok
你都好丫,你個b都係肯用奶咀,我個女完全抗拒用奶咀,一放落口佢就頂番出黎啦!!

all
我一日三餐都係由我亞爸亞媽負責,早餐一個包加一杯奶,午餐同晚餐多數食雞同菜芯,因為我d惡露都未清,所以我都未開始食薑醋同雞酒,但每日都係以紅棗元肉做代茶!!今晚有黑豆木耳金針豬展湯
該用戶已被刪除

4056#
發表於 05-6-1 19:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4057#
發表於 05-6-1 19:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi,

我媽咪話最好滿月前早餐都食飯,所以我幾乎3餐都係雞飯同菜! 我係開刀生,所以薑醋,酒都唔食得! d 惡露又一時時,明明好幾日都好乾淨,突然又有鮮血! 係咪一定轉啡先流完呢??

^o^,

我小b最初都係成日要驗黃,共吉了6枝針!

小谷,

係呀,我係去王少清,之前因為bb黃同重得唔好,成日都要去,仲去左幾日拿打素! 健康院d姑娘真係very good!


大宅

積分: 2508

BK Milk勳章


4058#
發表於 05-6-1 19:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
貝拉,

係咪6合一只打3枝,完全唔駛去健康院?? from other topic:

一個月大: 乙型肝炎針 (健康院)-免費
2-4 mo: 5合1(私家醫生)
3-5 mo: 5合1(私家醫生)
4-6 mo: 5合1(私家醫生)
6 mo: 乙型肝炎針(健康院)-免費

Or

2 mo: 6合1(私家醫生)
4 mo: 6合1(私家醫生)
6 mo: 6合1(私家醫生)


貝拉也是大埔mami?? :lol:


請問6合1包咩


子爵府

積分: 11900


4059#
發表於 05-6-1 21:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

你講開惡露,我今日都成20日了,我順產的

又係好似hellora咁,一時時,明明好幾日都好乾淨,
突然又有鮮血,而且覺得會陰傷口,有時有d扯住痛

唔知係咪我郁到個傷口,有時d鮮血我都唔知係內面
傷口流的,還是惡露來,唔知要唔要去看e生????

之前d姑娘話生完要等6week後先有得檢查 :-(
有無人可以話我知,生完係咪會咁?? ?-(


別墅

積分: 812


4060#
發表於 05-6-1 21:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo,
我都係呀...我個b都滿月啦, 但我d惡露仲係鮮紅色, 雖然係量少, 但我怕有事呀..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo