立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31467
原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:15 發表 你地講開細個返學, 我都算極乖啦, 從來無喊, 讀書都係自動波, 連玩玩下都會拎本書出來讀(都有d神神地), 名列前矛, 係到中學就成個人醒哂, 返學玩下食下咁. 不過我已經foresee到阿仔呢樣唔會似我, 佢去到陌生地方 ...
男爵府
積分: 5932
原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:40 發表 又真係神神哋喎!!! 讀書唔係我強項, 不過考試係.. 所以成績都好ok. 最叻係我會考嗰陣已經開始興補習天王, 全班九成人都去補習, 但係我一次習都冇補過, 幫阿媽慳唔少錢(第二度呃番, haha!) ...
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:46 發表 好勁呀... 我覺得讀書已經甘辛苦(對於我黎講), 再去補習...會死架,..
原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:50 發表 香港考試制度係咁衰架啦... 靚tra, 我都覺得你把聲好好聽呀!!!
積分: 6150
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:53 發表 你地咪甘直接做善事啦...我怕羞架..haha
原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:54 發表 無法啦, 而家讀書係咁啦, 我個同事個仔f.4, 好似而家幫佢搵緊補習班+私人補習, 盡可能cover哂佢d科目喎, 聽到都想死!
禁止訪問
積分: 19195
子爵府
積分: 13819
原帖由 mykate 於 09-9-2 14:03 發表 我中學時都係九成人會去補習~ Accounting - 出去補個呀sir 係喺我地學校教! 佢上堂完全冇心機教; 但喺補習社就好似另外一個人咁!!! 嘔血未?!!
公爵府
積分: 25694
原帖由 kelok 於 09-9-2 14:05 發表 咁你地係咪跟晒佢出去?
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:07 發表 咁又真係好衰喎!!! 好心佢就唔好再晌學校教, 專心出去揾真銀啦!
原帖由 mykate 於 09-9-2 14:11 發表 佢後來真係出咗去做補習社, 依家仲有教緊! 名師呢~~~
原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:12 發表 做補習天王搵咁多, 好心佢一早慳番d時間出去教好過啦
大宅
積分: 3833
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy