懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


4041#
發表於 09-9-2 13:40 |只看該作者
又真係神神哋喎!!!
讀書唔係我強項, 不過考試係.. 所以成績都好ok. 最叻係我會考嗰陣已經開始興補習天王, 全班九成人都去補習, 但係我一次習都冇補過, 幫阿媽慳唔少錢(第二度呃番, haha!)

原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:15 發表
你地講開細個返學, 我都算極乖啦, 從來無喊, 讀書都係自動波, 連玩玩下都會拎本書出來讀(都有d神神地), 名列前矛, 係到中學就成個人醒哂, 返學玩下食下咁.

不過我已經foresee到阿仔呢樣唔會似我, 佢去到陌生地方 ...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4042#
發表於 09-9-2 13:46 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:40 發表
又真係神神哋喎!!!
讀書唔係我強項, 不過考試係.. 所以成績都好ok. 最叻係我會考嗰陣已經開始興補習天王, 全班九成人都去補習, 但係我一次習都冇補過, 幫阿媽慳唔少錢(第二度呃番, haha!)

...


好勁呀...
我覺得讀書已經甘辛苦(對於我黎講), 再去補習...會死架,..


珍珠宮

積分: 31467


4043#
發表於 09-9-2 13:50 |只看該作者
香港考試制度係咁衰架啦...
靚tra, 我都覺得你把聲好好聽呀!!!

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:46 發表


好勁呀...
我覺得讀書已經甘辛苦(對於我黎講), 再去補習...會死架,..


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4044#
發表於 09-9-2 13:53 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:50 發表
香港考試制度係咁衰架啦...
靚tra, 我都覺得你把聲好好聽呀!!!



你地咪甘直接做善事啦...我怕羞架..haha


男爵府

積分: 6150


4045#
發表於 09-9-2 13:54 |只看該作者
無法啦, 而家讀書係咁啦, 我個同事個仔f.4, 好似而家幫佢搵緊補習班+私人補習, 盡可能cover哂佢d科目喎, 聽到都想死!

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:46 發表


好勁呀...
我覺得讀書已經甘辛苦(對於我黎講), 再去補習...會死架,..

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 6150


4046#
發表於 09-9-2 13:54 |只看該作者
下次有party係咪你會有份表演呀? 期待ing..........

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:53 發表


你地咪甘直接做善事啦...我怕羞架..haha

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4047#
發表於 09-9-2 13:57 |只看該作者
原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:54 發表
無法啦, 而家讀書係咁啦, 我個同事個仔f.4, 好似而家幫佢搵緊補習班+私人補習, 盡可能cover哂佢d科目喎, 聽到都想死!



其實都真係幾矛盾...競爭又甘大...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


4048#
發表於 09-9-2 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


4049#
發表於 09-9-2 13:59 |只看該作者
讚人梗係要直接架啦, 鬧人就可以暗串... hahaha.

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 13:53 發表


你地咪甘直接做善事啦...我怕羞架..haha


子爵府

積分: 13819


4050#
發表於 09-9-2 14:03 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:40 發表
又真係神神哋喎!!!
讀書唔係我強項, 不過考試係.. 所以成績都好ok. 最叻係我會考嗰陣已經開始興補習天王, 全班九成人都去補習, 但係我一次習都冇補過, 幫阿媽慳唔少錢(第二度呃番, haha!)

...


我中學時都係九成人會去補習~
Accounting - 出去補個呀sir 係喺我地學校教! 佢上堂完全冇心機教; 但喺補習社就好似另外一個人咁!!!
嘔血未?!!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


4051#
發表於 09-9-2 14:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


4052#
發表於 09-9-2 14:07 |只看該作者
咁又真係好衰喎!!!
好心佢就唔好再晌學校教, 專心出去揾真銀啦!

原帖由 mykate 於 09-9-2 14:03 發表


我中學時都係九成人會去補習~
Accounting - 出去補個呀sir 係喺我地學校教! 佢上堂完全冇心機教; 但喺補習社就好似另外一個人咁!!!
嘔血未?!!


公爵府

積分: 25694


4053#
發表於 09-9-2 14:07 |只看該作者
哇, 又唔駛去到cover晒所有科呀, 大佬, 咪即係double返學, 都要留d時間溫習先得架

原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:54 發表
無法啦, 而家讀書係咁啦, 我個同事個仔f.4, 好似而家幫佢搵緊補習班+私人補習, 盡可能cover哂佢d科目喎, 聽到都想死!


子爵府

積分: 13819


4054#
發表於 09-9-2 14:09 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-9-2 14:05 發表

咁你地係咪跟晒佢出去?


差不多人人都去呀!


子爵府

積分: 13819


4055#
發表於 09-9-2 14:11 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:07 發表
咁又真係好衰喎!!!
好心佢就唔好再晌學校教, 專心出去揾真銀啦!


佢後來真係出咗去做補習社, 依家仲有教緊! 名師呢~~~


公爵府

積分: 25694


4056#
發表於 09-9-2 14:11 |只看該作者
你上到U有無讀書架? 我上到U直頭好似放棄晒學業咁, 真係完全唔知讀咩, 去到果下先知自己完全無讀書天份(當然勤力都無啦), 有d科目實在太難, 亦都由頭到尾唔知佢攪咩(如果你地唔係讀理科, 唔會理解到一d科真係完全唔知佢做咩果種感覺), 我果陣直頭前一日索性早d訓, 等第二日有精神亂咁作....

原帖由 gumgum 於 09-9-2 13:40 發表
又真係神神哋喎!!!
讀書唔係我強項, 不過考試係.. 所以成績都好ok. 最叻係我會考嗰陣已經開始興補習天王, 全班九成人都去補習, 但係我一次習都冇補過, 幫阿媽慳唔少錢(第二度呃番, haha!)

...


公爵府

積分: 25694


4057#
發表於 09-9-2 14:12 |只看該作者
做補習天王搵咁多, 好心佢一早慳番d時間出去教好過啦

原帖由 mykate 於 09-9-2 14:11 發表


佢後來真係出咗去做補習社, 依家仲有教緊! 名師呢~~~


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


4058#
發表於 09-9-2 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13819


4059#
發表於 09-9-2 14:14 |只看該作者
原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:12 發表
做補習天王搵咁多, 好心佢一早慳番d時間出去教好過啦


以前, 要話自己喺某某中學教過, 容易啲出名架!

依家, 就靚仔靚女有著數~

[ 本帖最後由 mykate 於 09-9-2 14:16 編輯 ]


大宅

積分: 3833


4060#
發表於 09-9-2 14:15 |只看該作者
你地今日既話題係幼稚園,我細個阿媽揾咗間當時應該係幾好既幼稚園俾我,但我唔生性,阿媽話我返咗幾日就死都唔返學,話我同佢講啲同學仔唔啋我,結果阿媽同我轉咗校,較返屋企樓下啲屋邨幼稚園!(我諗如果我讀緊開頭個間,我啲成績應該會幾好!)
B媽:Manman(蚊蚊) B囝:Chester(假髮B)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo