立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 55089
侯爵府
積分: 21017
SK@媽媽 發表於 14-9-3 10:55 好叉煩呀!! 個個黎揾環保裝,公司無派貨黎我都無計架!無環保裝又話5換住,幾時有呀!
珍珠宮
積分: 44115
原帖由 gg_candy 於 14-09-03 發表 我公司年年每人一合月餅+生果, 生果未有, 派住月餅先. 同事又問幾時有生果. 又成日問點解阿邊個個客今年冇 ...
伯爵府
積分: 17996
SK@媽媽 發表於 14-9-3 10:49 預埋我呀!
gg_candy 發表於 14-9-3 10:59 我公司年年每人一合月餅+生果, 生果未有, 派住月餅先. 同事又問幾時有生果. 又成日問點解阿邊個個客今年冇 ...
Small_i 發表於 14-9-3 10:57 好忙
原帖由 寶貝GG 於 14-09-03 發表 好忙.. 快D 手做野先啦!
積分: 17879
SK@媽媽 發表於 14-9-3 11:01 d人好似老馮甘
adalau328 發表於 14-9-3 11:09 我老闆都係年年送一盒PPG嘅雪糕月餅架, 尋晚返99度做節, 將佢KO咗lu
寶貝GG 發表於 14-9-3 11:04 諗住D 客送開就會年年送 我覺得今年D 人慳左.. 好多野都縮左皮
積分: 42397
cmsm 發表於 14-9-3 10:29 可能其實係返十點你唔知咋 940已經係早咗架啦
Small_i 發表於 14-9-3 11:06 Systems死左
SamSam2003 發表於 14-9-3 11:11 至慘d廠打爆我電話搵我呢...
gg_candy 發表於 14-9-3 11:10 我都覺
寶貝GG 發表於 14-9-3 11:30 野貴.. 慳得就慳
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy