立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 44115
原帖由 寶貝GG 於 14-09-03 發表 個環保袋好靚咩
伯爵府
積分: 17996
SK@媽媽 發表於 14-9-3 11:47 靚就5係靚,係多個伍仁送
珊瑚宮
積分: 121414
原帖由 SK@媽媽 於 14-09-03 發表 好叉煩呀!! 個個黎揾環保裝,公司無派貨黎我都無計架!無環保裝又話5換住,幾時有呀!
原帖由 gg_candy 於 14-09-03 發表 我公司年年每人一合月餅+生果, 生果未有, 派住月餅先. 同事又問幾時有生果. 又成日問點解阿邊個個客今年冇 ...
原帖由 寶貝GG 於 14-09-03 發表 諗住D 客送開就會年年送 我覺得今年D 人慳左.. 好多野都縮左皮
原帖由 Small_i 於 14-09-03 發表 Systems死左
cmsm 發表於 14-9-3 11:57 我都怕年尾唔知會點
原帖由 adalau328 於 14-09-03 發表 我老闆都係年年送一盒PPG嘅雪糕月餅架, 尋晚返99度做節, 將佢KO咗lu
原帖由 SamSam2003 於 14-09-03 發表 至慘d廠打爆我電話搵我呢...
原帖由 寶貝GG 於 14-09-03 發表 伍仁 其實 麻麻地好食.. 好似係迷你伍仁 ?
SK@媽媽 發表於 14-9-3 12:01 大個的
原帖由 cmsm 於 14-09-03 發表
原帖由 cmsm 於 14-09-03 發表 咩環保裝
積分: 17879
寶貝GG 發表於 14-9-3 11:28 甜唔甜呀.. 我覺得 Haagen haz 好甜
SK@媽媽 發表於 14-9-3 12:04
水晶宮
積分: 55089
原帖由 cmsm 於 14-09-03 發表 死咗就唔使做啦
原帖由 寶貝GG 於 14-09-03 發表 咁幾時攪掂呀!
原帖由 SK@媽媽 於 14-09-03 發表
積分: 42397
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy