在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 3696


40661#
發表於 14-9-3 14:52 |只看該作者
SamSam2003 發表於 14-9-3 14:34
我同事真係誇張, 反工反10:15, 夠1:00就lunch, lunch到2:30先反....

我啲同事都係差唔多10點先返, 之後就食早餐, 12.15去食lunch , 2點開工


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


40662#
發表於 14-9-3 15:36 |只看該作者
SamSam2003 發表於 14-9-3 14:34
我同事真係誇張, 反工反10:15, 夠1:00就lunch, lunch到2:30先反....

真係以為唔使do....


男爵府

積分: 7028


40663#
發表於 14-9-3 15:48 |只看該作者
本帖最後由 QBL 於 14-9-3 15:49 編輯

今朝好忙...
要幫個同事做埋佢D野
最慘係個經理...唉,佢知唔知雙面既定義係咩架

佢比左份野我,有單有雙

同我講要SCAN一份,COPY一份雙面

我當然想慳功夫喇,,,未SCAN左先,,(因又單又雙呀麻,,,未SCAN左做PDF File再選雙面PRINT唔洗煩喇)

因為個數都幾多,,成659張單面,,部影印機比我HOLD住左...
佢岩又出黎禁PRINT野,,,
就問我點解咁做? 又話我:你用SCAN果份出黎兩本頁數未唔同左囉!
我只好答返佢,你話雙面麻...咁做會方便D架麻...

佢死口覺得頁數唔同,,,佢做法係岩....

由於係經理,,我冇同佢嘈...只好話...好,,我DEL左準備出緊果份,,,跟你講既做囉!
足足搞左我成2個鐘倒,,要幫佢釘裝埋


伯爵府

積分: 17879

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40664#
發表於 14-9-3 16:04 |只看該作者
QBL 發表於 14-9-3 15:48
今朝好忙...
要幫個同事做埋佢D野
最慘係個經理...唉,佢知唔知雙面既定義係咩架

咁會唔會係佢想單面嗰D頁數照印單面呀?
不過就算係你都可以SCAN哂雙面, 印出嚟嘅效果都一樣個喎........


男爵府

積分: 7028


40665#
發表於 14-9-3 16:43 |只看該作者
adalau328 發表於 14-9-3 16:04
咁會唔會係佢想單面嗰D頁數照印單面呀?
不過就算係你都可以SCAN哂雙面, 印出嚟嘅效果都一樣個喎........
...
佢就係想咁囉!!
可能我理解差囉!!

我覺得單面就只係1面有字,,1面冇...
雙面既就一定係要2邊有字


男爵府

積分: 8587

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


40666#
發表於 14-9-3 17:05 |只看該作者
就放工啦, 悶多一粒鐘就可放工, 正


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40667#
發表於 14-9-3 19:01 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

明天放假

龍馬精神.......


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40668#
發表於 14-9-3 19:27 |只看該作者

引用:明天放假

原帖由 Small_i 於 14-09-03 發表
明天放假
甘好


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


40669#
發表於 14-9-3 19:35 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

本帖最後由 SK@媽媽 於 15-5-24 20:51 編輯



男爵府

積分: 7028


40670#
發表於 14-9-4 09:59 |只看該作者
早晨呀!!


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40671#
發表於 14-9-4 10:18 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區



龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


40672#
發表於 14-9-4 10:18 |只看該作者

引用:好5開心呀!!公司無餅比人換,我地比人鬧

原帖由 SK@媽媽 於 14-09-03 發表
好5開心呀!!

公司無餅比人換,我地比人鬧到仆×!


龍馬精神.......


伯爵府

積分: 17879

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40673#
發表於 14-9-4 10:21 |只看該作者
SK@媽媽 發表於 14-9-3 19:35
好5開心呀!!

公司無餅比人換,我地比人鬧到仆×!

早....... 中秋就到, 好快無事


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40674#
發表於 14-9-4 10:46 |只看該作者
SK@媽媽 發表於 14-9-3 19:35
好5開心呀!!

公司無餅比人換,我地比人鬧到仆×!

唔好喊啦!!



伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


40675#
發表於 14-9-4 10:48 |只看該作者
QBL 發表於 14-9-3 15:48
今朝好忙...
要幫個同事做埋佢D野
最慘係個經理...唉,佢知唔知雙面既定義係咩架

經理永遠是對的

我地呢D 做細.. 明明係錯.. 都要死跟!


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


40676#
發表於 14-9-4 13:07 |只看該作者

引用:Quote:QBL 發表於 14-9-3 15:48 今朝好忙..

原帖由 寶貝GG 於 14-09-04 發表
經理永遠是對的

我地呢D 做細.. 明明係錯.. 都要死跟!
反駁都唔得


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


40677#
發表於 14-9-4 15:08 |只看該作者
仲乜呢幾日都咁靜...


男爵府

積分: 7028


40678#
發表於 14-9-4 16:31 |只看該作者
cmsm 發表於 14-9-4 15:08
仲乜呢幾日都咁靜...
係囉!!靜到我周圍8下有咩野煮比呀仔食


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


40679#
發表於 14-9-4 16:57 |只看該作者
QBL 發表於 14-9-4 16:31
係囉!!靜到我周圍8下有咩野煮比呀仔食

家下都係食下粥仔啫, 唔怕鯹, 三文魚都好有益


男爵府

積分: 7028


40680#
發表於 14-9-4 17:08 |只看該作者
cmsm 發表於 14-9-4 16:57
家下都係食下粥仔啫, 唔怕鯹, 三文魚都好有益
試過次,,真係腥...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo