想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 3009


4061#
發表於 15-12-22 00:52 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

我上次係旺角雅蘭驗~LH E2 P4 呢3樣野要1100蚊! FSH上次翁冇叫我驗
果到姑娘好好,你可以打去問下價錢!有問必必答呀佢地




禁止訪問

積分: 874


4062#
發表於 15-12-22 10:33 |只看該作者

引用:請問有無人在翁醫師度拎藥+Plaquenil+及+Bo

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 255


4063#
發表於 15-12-22 11:32 |只看該作者
littlecrystal 發表於 15-12-22 00:52
我上次係旺角雅蘭驗~LH E2 P4 呢3樣野要1100蚊! FSH上次翁冇叫我驗
果到姑娘好好,你可以打去問下價錢! ...

吾該晒!你照卵系吾系搵林雅麗?


大宅

積分: 3009


4064#
發表於 15-12-22 11:46 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

係呀!叻女





複式洋房

積分: 255


4065#
發表於 15-12-22 13:30 |只看該作者
littlecrystal 發表於 15-12-22 11:46
係呀!叻女

要多謝各位Jm的分享,我才可以爬文知道。嘻嘻!


複式洋房

積分: 299


4066#
發表於 15-12-22 14:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lung74 於 15-12-19 發表咁如

原帖由 alice215 於 15-12-19 發表
你係隔左幾耐放?抽完卵之後個個月就放?正常抽完卵12-14日就會黎
我抽完隔左一個月放,11月抽,1月放


大宅

積分: 3009


4067#
發表於 15-12-22 15:00 |只看該作者

回覆:lung74 的帖子

我都係~11月抽,1月放!現在積極做下運動!最後衝刺




複式洋房

積分: 299


4068#
發表於 15-12-22 15:53 |只看該作者

引用:我都係~11月抽,1月放!現在積極做下運動

原帖由 littlecrystal 於 15-12-22 發表
我都係~11月抽,1月放!現在積極做下運動!最後衝刺
咁你應該同我一樣開始食緊藥


複式洋房

積分: 169


4069#
發表於 15-12-22 18:24 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

本帖最後由 椒麻兔 於 16-7-21 11:04 編輯

Thanks


禁止訪問

積分: 874


4070#
發表於 15-12-23 15:53 |只看該作者

引用:各位+請問在香港哪裡可以驗免疫呢?植入第1

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 169


4071#
發表於 15-12-23 18:53 |只看該作者

回覆:ccsin102 的帖子

本帖最後由 椒麻兔 於 16-7-21 11:01 編輯

Thanks


大宅

積分: 2214


4072#
發表於 15-12-23 19:45 |只看該作者

引用:各位+請問在香港哪裡可以驗免疫呢?植入第1

原帖由 椒麻兔 於 15-12-22 發表
各位 請問在香港哪裡可以驗免疫呢?植入第14日 hcg只有5.6 這是完全沒有著床嗎?第一次IVF失敗 植入只有零 ...
有微著床




大宅

積分: 2154


4073#
發表於 15-12-23 21:54 |只看該作者
Helllokitty 發表於 15-12-20 23:48
你17号呢次經期係上個週期排卵(抽卵)子宮內膜脱落的經血。柳培林未發揮葯力。正常今個cycle 不會排卵不會 ...
謝謝你解釋我知.


大宅

積分: 2154


4074#
發表於 15-12-23 22:01 |只看該作者
littlecrystal 發表於 15-12-21 10:13
我抽完卵11/27打左支柳培林,12/9來了m,到現在成12日都有小小,12/27再打多次, 醫生話今次應唔會再黎m啦! ...
littlecrystal 你係咪 send email 同翁講你來了 12日m都仲有少少, 翁就叫你 12月27日再打多次柳菩林呀?

我12月17日來 m, 今日12月23日都仲有少少, 已經黎左 7 日啦, 平時黎 3-4日架咋, 係咪如果再唔來完, 就要 send email 問翁呢? 而家好煩惱.


大宅

積分: 1150


4075#
發表於 15-12-23 22:03 |只看該作者

引用:請問有無人在翁醫師度拎藥+Plaquenil+及+Bo

原帖由 misschingching 於 15-12-21 發表
請問有無人在翁醫師度拎藥 Plaquenil 及 Boky? 一個月要幾錢?貴嗎?
我之前問過,NT15/顆,最多1日2粒好平




大宅

積分: 2154


4076#
發表於 15-12-23 22:04 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-21 18:54
希望2月放,翁本來叫我人工週期㗎!但人工周期支柳菩林我打完後晚上出汗又訓五到,所以我選擇自然週期放凍 ...
我都發覺打左柳菩林會訓唔著, 就算訓著都會扎醒好多次, 仲要扎醒左好難訓得番.


大宅

積分: 3009


4077#
發表於 15-12-23 23:45 |只看該作者

回覆:okangel168 的帖子

我11/27抽卵,當日打左1支!12/9來M

1月4-5日其實黎m, 但因為1/20我才放胎,所以12/27要打多支柳培林再比卵巢休息多一個月!
到今日都仲有小小m~都十幾日了
我身邊幾個姊妹及我睇啲台灣網打左第1支柳培林都係來m,黎左十幾日先停
而佢地當打第2支時,之後果次m就真係唔會黎..直至放胎




大宅

積分: 2154


4078#
發表於 15-12-24 00:14 |只看該作者
littlecrystal 發表於 15-12-23 23:45
我11/27抽卵,當日打左1支!12/9來M

1月4-5日其實黎m, 但因為1/20我才放胎,所以12/27要打多支柳培林再比 ...

我12月5日抽左卵, 翁翁叫我12月12日打柳菩林 & Humira, 12月26日再打 Humira, 預約了1月21日放胎, 希望1月4日pgs 報告出左有過到pgs 既胎啦. 咁可以按原定計劃1月21日放胎. 如果我可以1月21日放胎, 同你放胎差一日.


我12月17日來m 有email 同姑娘講, 佢話按原定日子放胎, 但翁翁無叫我再打柳菩林.


禁止訪問

積分: 874


4079#
發表於 15-12-24 16:14 |只看該作者

引用:Quote:littlecrystal+發表於+15-12-23+23:4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4080#
發表於 15-12-24 17:58 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-24 16:14
祝你成功呀!順利完成!你放胎後會否留台抽血?想問我地食緊奎嚀及Bokey 嘅人如果有傷囗或出血甘會五會好難 ...
希望承你貴言! 請問放完胎之後幾耐要回去抽血架? 我諗住放完胎留台 4-5日度.
我又唔知食緊奎嚀及Bokey 嘅人如果有傷囗或出血甘會五會好難止血喎, 我之前食bokey 之後敏感得好嚴重, 成身出晒紅疹和超痕, 所以要停食和打番支防敏感針先好番.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo