立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3674
louise&ken 寫道: Zukina,kittypo, 你地呢段時間係唔係成日食補0野啦, 我聽人講,有些坐月中的女士食雞都食有這個情況,而我就試過,食一顆荔枝又或者食了太多薑後,第二日就會出現這個情況,惡露回流, 你們可能要留意一下飲食啦.........
複式洋房
積分: 410
積分: 1515
男爵府
積分: 6155
積分: 2297
子爵府
積分: 11900
伯爵府
積分: 17559
別墅
積分: 603
珍珠宮
積分: 34740
洋房
積分: 279
積分: 288
MelodyLeung 寫道: ^0^, all mami, 好耐無上網啦! 因為喂人奶關係, 真係忙到不得了! 囡囡出院後, d黃都一樣, 無多又無小, 唔知點先可以有幫助退黃呢?
monkeymei 寫道: 各位妈咪, BB 15 日大,近幾日塊面生咗D看似"酒米"的瘡,紅紅地中間白色1点,先係下巴,未退晒又到左边面,然後未退晒,又到右边面,佢係全入奶. 請問有冇其他BB試過,究竟係セ,好担心. Thanks.
小谷 寫道: hellora, 我都去左好多日那打素,d姑娘都認得我同阿b.... 我都覺得王少清d姑娘好好呀!你有無聽過"共享育兒樂"d講座,我已聽了0-2m & 2-4m 兩個了,很好! happy@happy, 我個b真係滿月後瞓覺o既時間長左,尋晚瞓到6hrs.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy