跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

4061#
發表於 05-6-2 09:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4062#
發表於 05-6-2 09:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo/Zukina,

我係開刀生架,d人話惡露比順產少好多,其實出院果時已經冇咩,但係過兩日又有番,跟住又乾淨2日....試過pump完奶成舊豬潤咁出黎,好恐怖! 明明前2日有少少啡血,轉頭又變番紅色.....

等多一個多禮拜,bb就滿月啦! 好期待可以同老公出去行下,同早餐唔再食飯,唔駛再用薑水沖涼.....不過我要擺滿月酒,一條褲/裙都著唔落! :-(


大宅

積分: 3674


4063#
發表於 05-6-2 09:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken 寫道:
Zukina,kittypo,
你地呢段時間係唔係成日食補0野啦,
我聽人講,有些坐月中的女士食雞都食有這個情況,而我就試過,食一顆荔枝又或者食了太多薑後,第二日就會出現這個情況,惡露回流,
你們可能要留意一下飲食啦.........


下?? 我日日3餐都係雞!
該用戶已被刪除

4064#
發表於 05-6-2 09:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 410


4065#
發表於 05-6-2 11:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all

大家o既bb好多都已經滿月喇喎, 唔知大家覺得bb滿o左月之後同未滿月之前有咩唔同呢?? 睇書話滿o左月o既bb瞓覺o既時間會長少少, 唔知係咪呢?


大宅

積分: 1515


4066#
發表於 05-6-2 12:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy

我"奶咀"的意思是我的乳頭. 我未試過用奶咀, 不過試過用奶樽飲奶, 佢就會頂番出來!

我都試緊若佢只是扭眼瞓而要飲奶, 我就唔俾佢住, 試吓湊吓佢瞓, 直至大家頂唔順!


男爵府

積分: 6155


4067#
發表於 05-6-2 12:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

6合一針應該係:
2個月: 6合一 (私家醫生)
4個月: 6合一 (私家醫生)
6個月: 6合一 (私家醫生)
歲半: 5合一 (私家醫生)

好似1歲都要返健康院打麻疹, 流行性腮腺炎及德國麻疹混合疫苗

我而家住馬鞍山, 未嫁之前住咗大埔十幾年, 所以對大埔既地方都幾熟.

corinnax,

六合一混合疫苗可防範包括白喉、百日咳、破傷風、B型肝炎、小兒麻痺及b型嗜血桿菌,較現行五合一疫苗多混合了B型肝炎疫苗。

http://www.epochtimes.com.tw/bt/5/4/29/n904325.htm
http://www.epochtimes.com.tw/bt/5/4/28/n903818.htm
http://times.hinet.net/SpecialTopic/940206-health/9048670.htm


fannylok,
容立偉係兒科專科, 我bb上個星期睇只係$170 (有一支去肚風水(infacol wind drops, 係黃色盒架). 我bb食完藥真係冇咁扭計, 亦少咗肚風, 掃風亦比之前容易. 我唔知係咪可以淨係取藥喎.




大宅

積分: 2297


4068#
發表於 05-6-2 12:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all May's Mama,
好佩服大家能抽到時間上網分享研究~
我bb仔順產出世,我就痛苦到4,我已打過止痛針,用無痛,笑氣等等了......
自回家幾天,e+我全人BF,但乳頭有損,真係痛到又係4,我產前去親健康院同e院都感覺良好,even臨生在產前房同產房,但生完就落左地獄,d服務態度(健康院同e院)令我好忟,冇人教BF,D衰E生姑娘口就話鼓勵bf,但又話你乜又乜, 我真係想 .........
幸好bb乖,樣子又cute,只係想食時先大哭,但日頭食得好密,掃風換片,我都冇得休息,自己食冇定時.最攞命係要返健康院,我去過1次,bb黃中位數冇要照,但weight收水較多(又話我bf問題 ),明天又要去,出街真係打仗一場咁........
再一次恭喜大家母b平安,祝bb同mami健康愉快.
再傾~~


子爵府

積分: 11900


4069#
發表於 05-6-2 13:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c
係咁ga哪~我都覺得似打仗,但見到阿b
好似重左好多就又大件左,就物辛苦都唔係好記得

大家努力啦~乳頭損左真係好痛,我開頭2week都
係,e家識得就番個位比阿b啜,就無損了,你努力找
番個正確位置先比佢啜,就唔會損ga哪~

e家我奶奶負責我每日的飲食,雞酒,雞湯,烏雞飯..
呢2日仲煲埋d藥材沈酒湯比我,成日話怕我唔補
第日就物物密密,我知佢好意,但我食完d惡露又多
阿b仲出晒d粒粒...唉~唔食又浪費,食又死...

好彩佢拎完來比我佢就走,唔係睇住我食..唔係就:-(

而我媽就日日早上來我家幫手湊阿b,晚上就走
都係自己阿媽好,佢會買d其他雜糧來比我食,唔駛我咁悶
有時仲幫我食左我奶奶的野,咁我就可以食其他野
但我奶奶總是大堆頭,佢煮野的份量簡直係3個坐月婆食的
有時真係食到倒,都覺得自己折墮...


大宅

積分: 1515


4070#
發表於 05-6-2 15:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉

我睇第2個topic, 話隻掃風水infacol在屈臣氏都有得買, 唔知係唔係就係你個隻呢!

容立偉平噤多, 最衰遲d會搬走啦!

kittypo

算啦, 老人家佢煮噤多俾你代表佢好緊你, 你咪順下佢意; 可能因為這樣你阿b重得噤好呢! 不過若果d惡露多返或變返鮮血色就要停d行血食物! 我諗你講比奶奶聽佢都會明的, 大家都係女人ma!


男爵府

積分: 6155


4071#
發表於 05-6-2 15:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

fannylok,
咁我又唔知喎! 可以去屈臣氏睇吓!
妳幾時搬呀? 馬鞍山幾好住喎!


伯爵府

積分: 17559


4072#
發表於 05-6-2 15:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都一日3餐雞飯呀,食到無曬胃口呀. :-( :-(
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


別墅

積分: 603


4073#
發表於 05-6-2 15:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen,
6合1只比5合1多左乙型肝炎,所以如果想阿b打少一針,可在滿月時唔去打hep b, 留返2個月時一次過打6合1.

貝拉,
原來你都係大埔人(以前),聽你咁講睇容立偉幾好wor, 我都諗住遲d打針會搵佢。

hellora,
我都去左好多日那打素,d姑娘都認得我同阿b....
我都覺得王少清d姑娘好好呀!你有無聽過"共享育兒樂"d講座,我已聽了0-2m & 2-4m 兩個了,很好!

kittypo,
我之前d惡露都好似你講咁樣,會陰傷口也隔左一輪仲有痛,不過無理過幾日就無事,所以我諗你如果唔係好痛都可以唔洗睇醫生既。

happy@happy,
我個b真係滿月後瞓覺o既時間長左,尋晚瞓到6hrs.


珍珠宮

積分: 34740


4074#
發表於 05-6-2 16:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora:
我個bb今日出左院了,唔駛再返瑪麗覆診,只係去健康院檢查就得了.佢一共吉了3次腳板.

esther720:
already updated.

唔知其他媽咪生左未呢?


洋房

積分: 279


4075#
發表於 05-6-2 16:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^, all mami,

好耐無上網啦! 因為喂人奶關係, 真係忙到不得了!

囡囡出院後, d黃都一樣, 無多又無小, 唔知點先可以有幫助退黃呢?


洋房

積分: 288


4076#
發表於 05-6-2 16:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位妈咪,

BB 15 日大,近幾日塊面生咗D看似"酒米"的瘡,紅紅地中間白色1点,先係下巴,未退晒又到左边面,然後未退晒,又到右边面,佢係全入奶.

請問有冇其他BB試過,究竟係セ,好担心.
Thanks.


洋房

積分: 288


4077#
發表於 05-6-2 16:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我聽姑娘講食人奶BB黃会退得慢D,有可能到滿月先退晒.
盡量俾佢食多D,因会疴多D尿尿and便便,可幫助退黃.
另外,如果唔太猛大陽,就俾佢係窗边曬吓,亦可退快D.

MelodyLeung 寫道:
^0^, all mami,

好耐無上網啦! 因為喂人奶關係, 真係忙到不得了!

囡囡出院後, d黃都一樣, 無多又無小, 唔知點先可以有幫助退黃呢?


大宅

積分: 3674


4078#
發表於 05-6-2 16:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

monkeymei 寫道:
各位妈咪,

BB 15 日大,近幾日塊面生咗D看似"酒米"的瘡,紅紅地中間白色1点,先係下巴,未退晒又到左边面,然後未退晒,又到右边面,佢係全入奶.

請問有冇其他BB試過,究竟係セ,好担心.
Thanks.


我阿b都係成面粒粒,d 姑娘話係正常,係媽咪d 荷爾蒙過左落bb度,會時起時退,遲d會自己好。我懷疑自己係咪臨生前食得涼野少! 我用菊花水幫bb抹面,好似有少少幫助!


大宅

積分: 3674


4079#
發表於 05-6-2 16:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷 寫道:

hellora,
我都去左好多日那打素,d姑娘都認得我同阿b....
我都覺得王少清d姑娘好好呀!你有無聽過"共享育兒樂"d講座,我已聽了0-2m & 2-4m 兩個了,很好!

happy@happy,
我個b真係滿月後瞓覺o既時間長左,尋晚瞓到6hrs.


小谷,

"共享育兒樂"d講座係咪成日都有??

如果bb真係訓到咁耐就好了,有時食食下訓左,拍極都唔醒,之後2個鐘又醒! 尋晚係12:xxam, 2:xxam, 5:xxam食奶呀!


別墅

積分: 603


4080#
發表於 05-6-2 16:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

monkeymei & hellora,

我bb都有粒粒呀! 先係右額,跟住左額,而家額頭退晒就輪到兩塊面豬,聽人講唔埋佢都會自己退的,希望大家阿b既粒粒快d好啦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo