懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


4061#
發表於 09-9-2 14:19 |只看該作者
我入到U反而有讀書喎. 不過都只限於臨考試之前一個禮拜. 但係比起中小學臨考之前嗰日先讀已經好大進步...
你呢句comment係預科讀pure maths既真實寫照!!!

原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:11 發表
你上到U有無讀書架? 我上到U直頭好似放棄晒學業咁, 真係完全唔知讀咩, 去到果下先知自己完全無讀書天份(當然勤力都無啦), 有d科目實在太難, 亦都由頭到尾唔知佢攪咩(如果你地唔係讀理科, 唔會理解到一d科真係完全唔 ...


珍珠宮

積分: 31467


4062#
發表於 09-9-2 14:23 |只看該作者
所以有時都覺得, 我以前間中學雖然唔係乜名校, 但係啲先生真係有心機教, 你肯讀成績都唔會太差.

原帖由 mykate 於 09-9-2 14:14 發表


以前, 要話自己喺某某中學教過, 容易啲出名架!

依家, 就靚仔靚女有著數~


伯爵府

積分: 17810


4063#
發表於 09-9-2 14:23 |只看該作者
嘩,你地個個讀書都好叻呀
我吾得架,死記會屎架..冇學壞已經好好!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4064#
發表於 09-9-2 14:24 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:19 發表
我入到U反而有讀書喎. 不過都只限於臨考試之前一個禮拜. 但係比起中小學臨考之前嗰日先讀已經好大進步...
你呢句comment係預科讀pure maths既真實寫照!!!

...


不如分享下你讀書既心德...好讓我係度學習下第時點教仔...


珍珠宮

積分: 31467


4065#
發表於 09-9-2 14:25 |只看該作者
咁你自己記唔記得呢件事呢?
我諗諗吓原來幼稚園既嘢我都真係有印象架喎...

原帖由 manmanpetpet 於 09-9-2 14:15 發表
你地今日既話題係幼稚園,我細個阿媽揾咗間當時應該係幾好既幼稚園俾我,但我唔生性,阿媽話我返咗幾日就死都唔返學,話我同佢講啲同學仔唔啋我,結果阿媽同我轉咗校,較返屋企樓下啲屋邨幼稚園!(我諗如果我讀緊開頭個間, ...


大宅

積分: 2821


4066#
發表於 09-9-2 14:28 |只看該作者
呢期玩學生相??? 我又嚟湊下熱鬧先..... 不過我得張兩個月大嘅 "褔頭相" 如果攞去interview一定 C , 都係時候去影定d相先!!!

史史, 希望你欣欣豬快d好返晒, 回復精伶啦


珍珠宮

積分: 31467


4067#
發表於 09-9-2 14:30 |只看該作者
我嗰啲嘢激死阿媽架... 雖然成績ok, 但係其實又懶又反叛, 成日唔交功課(除咗我鍾意做嗰啲之外). 啲先生唔鍾意我架! 好彩我阿媽頂得我順咋.

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 14:24 發表


不如分享下你讀書既心德...好讓我係度學習下第時點教仔...


珍珠宮

積分: 31467


4068#
發表於 09-9-2 14:31 |只看該作者
denden個樣唔同晒!!!

原帖由 meimeimami 於 09-9-2 14:28 發表
呢期玩學生相??? 我又嚟湊下熱鬧先..... 不過我得張兩個月大嘅 "褔頭相" 如果攞去interview一定 C 梗, 都係時候去影定d相先!!!

史史, 希望你欣欣豬快d好返晒, 回復精伶啦 ...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4069#
發表於 09-9-2 14:36 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:30 發表
我嗰啲嘢激死阿媽架... 雖然成績ok, 但係其實又懶又反叛, 成日唔交功課(除咗我鍾意做嗰啲之外). 啲先生唔鍾意我架! 好彩我阿媽頂得我順咋.



hahaha...你甘講, 甘我要開始學習下點去"頂得順自己個仔"


大宅

積分: 2815


4070#
發表於 09-9-2 14:37 |只看該作者
我反而怕chemistry, 真係睇見都掉頭走, 結果索性drop左, 無眼屎乾淨盲!

原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:19 發表
我入到U反而有讀書喎. 不過都只限於臨考試之前一個禮拜. 但係比起中小學臨考之前嗰日先讀已經好大進步...
你呢句comment係預科讀pure maths既真實寫照!!!

...
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


公爵府

積分: 25694


4071#
發表於 09-9-2 14:38 |只看該作者
pure math我無讀, 不過我讀果d肯定堅過呢d.........因為你問d同學, 大家都唔識架, 根本無人教到你........100分滿分, 個平均分可能係2x分, 之但係又會有d天才同學拿10x分, 滿分都唔夠, 仲要多幾分, 痴線, 讀到大家唔夠膽報, 要個教授走黎同我地暗示會放好grade先開得成班

原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:19 發表
我入到U反而有讀書喎. 不過都只限於臨考試之前一個禮拜. 但係比起中小學臨考之前嗰日先讀已經好大進步...
你呢句comment係預科讀pure maths既真實寫照!!!

...


大宅

積分: 2815


4072#
發表於 09-9-2 14:38 |只看該作者
kakaka, 比你笑c!

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 14:36 發表


hahaha...你甘講, 甘我要開始學習下點去"頂得順自己個仔"
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


男爵府

積分: 8804


4073#
發表於 09-9-2 14:41 |只看該作者
涼粉,
early lunch 都係早左少少出去咋 !
我平時其實慣左食晏d既,因我10am才食完早餐,邊咁快肚餓喎 !! 但今日朋友好早係附近,咪早d落去邊吹水邊食囉 !!

gum,
我都係考試前才溫書果d,一時時得,是但啦 ! 以家都唔算太差,我覺得都ok架喇 !!

你o也有無睇有套叫霎時感動,我幾like睇架 !! 昨晚係有位校長同d學生講交功課,如果好似佢咁講,阿仔將來會明就好喇 !!


大宅

積分: 3833


4074#
發表於 09-9-2 14:41 |只看該作者
講真我真係唔記得有件咁既事,但反而仲記得學校既環境!

原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:25 發表
咁你自己記唔記得呢件事呢?
我諗諗吓原來幼稚園既嘢我都真係有印象架喎...
B媽:Manman(蚊蚊) B囝:Chester(假髮B)


珍珠宮

積分: 31467


4075#
發表於 09-9-2 14:41 |只看該作者
我都好怕chemistry... 預科讀半年drop咗. 成為開校以嚟第一個理科班drop科既學生.

原帖由 小bMa 於 09-9-2 14:37 發表
我反而怕chemistry, 真係睇見都掉頭走, 結果索性drop左, 無眼屎乾淨盲!


公爵府

積分: 25476


4076#
發表於 09-9-2 14:41 |只看該作者
原帖由 chingching123 於 09-9-2 12:35 發表
我諗起我由細到大無勤力讀過書, 不過pass過關係我既強項, 小學果陣都無點讀過架, 每次考試咪前果日溫囉, 記憶中成績都係中上, 不過唔知點解考到第一志願既中學喎, 不過就係唔點讀都過到關, 害死自己, 攪到d英文好鬼 ...

中英文靠睇書。記得有個中學同學讀書態度好似阿gum咁(sorry, 你令我諗起佢), 不過好鍾意睇英文雜誌, 佢成日去書局打書釘, 一睇兩三個鐘, 佢啲英文係嚇親我地, 上堂得佢夠膽用英文同阿sir辯論, 聽到我地個個啞晒


珍珠宮

積分: 31467


4077#
發表於 09-9-2 14:42 |只看該作者
我好努力咁學緊啦... 尋晚又有人喊到嘔喇, 唉...

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 14:36 發表


hahaha...你甘講, 甘我要開始學習下點去"頂得順自己個仔"


公爵府

積分: 25476


4078#
發表於 09-9-2 14:43 |只看該作者
原帖由 BBEAR 於 09-9-2 13:15 發表
你地講開細個返學, 我都算極乖啦, 從來無喊, 讀書都係自動波, 連玩玩下都會拎本書出來讀(都有d神神地), 名列前矛, 係到中學就成個人醒哂, 返學玩下食下咁.

不過我已經foresee到阿仔呢樣唔會似我, 佢去到陌生地方 ...

你個樣又真係似果啲乖學生


公爵府

積分: 25476


4079#
發表於 09-9-2 14:44 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:19 發表
我入到U反而有讀書喎. 不過都只限於臨考試之前一個禮拜. 但係比起中小學臨考之前嗰日先讀已經好大進步...
你呢句comment係預科讀pure maths既真實寫照!!!

...

你同eq天后肯定iq爆燈, 唔使點讀都入到u


珍珠宮

積分: 31467


4080#
發表於 09-9-2 14:44 |只看該作者
好勁... 有啲懷疑你係讀醫科既!!!

原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:38 發表
pure math我無讀, 不過我讀果d肯定堅過呢d.........因為你問d同學, 大家都唔識架, 根本無人教到你........100分滿分, 個平均分可能係2x分, 之但係又會有d天才同學拿10x分, 滿分都唔夠, 仲要多幾分, 痴線, 讀到大家唔 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo