想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


禁止訪問

積分: 874


4081#
發表於 15-12-24 18:19 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-24+16:14+祝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4082#
發表於 15-12-24 18:34 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-24 18:19
因為兩隻葯都係薄血葯,等我問下姑娘先,我上次放胎後第三天回去抽血,你防敏感針係邊到打!?



...
如果你問完姑娘可否話埋俾我知呀? 我都想知呀. 我係翁度打IVIG 個時打埋支防敏感針.

你食左 Bokey 有無敏感呀?


大宅

積分: 3871


4083#
發表於 15-12-24 19:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-24+發表

原帖由 ccsin102 於 15-12-24 發表
祝你成功呀!順利完成!你放胎後會否留台抽血?想問我地食緊奎嚀及Bokey 嘅人如果有傷囗或出血甘會五會好難 ...
我兩樣都有食唔覺特別難止血
當然都視乎你傷口的面積及深度



點評

ccsin102    發表於 15-12-25 00:45


複式洋房

積分: 299


4084#
發表於 15-12-24 20:14 |只看該作者

引用:我都係~11月抽,1月放!現在積極做下運動

原帖由 littlecrystal 於 15-12-22 發表
我都係~11月抽,1月放!現在積極做下運動!最後衝刺
想知道:我11月頭抽卵,11月22號來m第一日,12月5號開始食藥及當日打了一針(姑娘話打左下個月唔會排卵),1月6號放胎(第19日)。但今日24號仍未黎m,有d擔心。



大宅

積分: 2214


4085#
發表於 15-12-24 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlecrystal+於+15-12-22+

原帖由 lung74 於 15-12-24 發表
想知道:我11月頭抽卵,11月22號來m第一日,12月5號開始食藥及當日打了一針(姑娘話打左下個月唔會排卵),1月 ...
打左針吾會黎m嫁啦




複式洋房

積分: 299


4086#
發表於 15-12-24 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lung74 於 15-12-24 發表想知

原帖由 alice215 於 15-12-24 發表
打左針吾會黎m嫁啦
點解


大宅

積分: 3009


4087#
發表於 15-12-24 23:13 |只看該作者

回覆:lung74 的帖子

你上次11/22來左m就係11月頭果個週期排卵(抽卵)子宮內膜脱落的經血!
所以你m後打果支就唔會來啦!

因為我上次抽卵果日即打柳培林,藥力影響下由12/9 day 1到而家都有小小m!
12/27會再打第2支,今次就真係唔會再來m啦!直至放胎

唔洗擔心!好好養好身體放胎!加油!




禁止訪問

積分: 874


4088#
發表於 15-12-25 00:44 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-24+18:19+因

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6940


4089#
發表於 15-12-25 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-24+發表

原帖由 ccsin102 於 15-12-25 發表
好!問左告訴你!你要吊ivig? 我有朋友bingo 左之後每月飛一次台灣就係吊ivig 可能佢比較嚴重吧!但而家已 ...
如果要每月打ivig 可能係植入後身體既白血球不停上升,有攻擊個胎既傾向,所以要打ivig去控制住,如有左都要每個月打算是幾嚴重啦。




禁止訪問

積分: 874


4090#
發表於 15-12-25 15:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccsin102+於+15-12-25+發表好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4091#
發表於 15-12-25 21:44 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-25 00:44
好!問左告訴你!你要吊ivig? 我有朋友bingo 左之後每月飛一次台灣就係吊ivig 可能佢比較嚴重吧!但而家已 ...
謝謝你.
我之前自然懷孕都係每個月去一次台灣打IVIG 架. 不過可惜其中一條染色體有問題, 所以小X 了.


大宅

積分: 2154


4092#
發表於 15-12-25 21:51 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-25 15:45
應該係啦!唉呀!真係媽媽五易做,大家努力!
做媽媽的真係好偉大!


禁止訪問

積分: 874


4093#
發表於 15-12-25 22:19 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-25+00:44+好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 867


4094#
發表於 15-12-25 23:31 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-25 22:19
自然懷孕甘你點知其中一條染色體有問題㗎?我去孖仔孖女果版睇原來好多IVF 嘅媽媽同卵雙胞胎,放2個果D仲3 ...
唔一定孖胎架,我都放2個5d但單胎。


禁止訪問

積分: 874


4095#
發表於 15-12-25 23:35 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-25+22:19+自

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4096#
發表於 15-12-26 00:41 |只看該作者
dtncw 發表於 15-12-25 23:31
唔一定孖胎架,我都放2個5d但單胎。
恭喜你! 請問你放 day 5 胎有做 pgs 嗎?現在幾多週啦?


複式洋房

積分: 235


4097#
發表於 15-12-26 00:47 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6940


4098#
發表於 15-12-26 10:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+15-12-25+發表如

原帖由 ccsin102 於 15-12-25 發表
應該係啦!唉呀!真係媽媽五易做,大家努力!
我都有呢個問題,植入前驗血先知要打幾多支ivig




別墅

積分: 867


4099#
發表於 15-12-26 10:51 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-26 00:41
恭喜你! 請問你放 day 5 胎有做 pgs 嗎?現在幾多週啦?
無做pgs架,而家20週5日啦。妳放胎未呀?


複式洋房

積分: 255


4100#
發表於 15-12-26 11:01 |只看該作者
媽blo 發表於 15-12-26 00:47
請問有無jm31號/1號會過去搵翁醫師?可否幫忙帶針藥回港?

如果你早一日通知,便可以幫你帶,因我昨天即日回來。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo