懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13105


4081#
發表於 09-2-12 14:24 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 11:10 發表


一樣呀~ 佢衰到連d吉盒都唔准摺唔准掉. 成二百幾個呀大佬. 成個床下底storage 俾佢d吉盒霸晒, 仲有 study room 有個地櫃全部都係盒. d盒多到可以舖 晒成間屋地台啦! 激死!!! 佢唔會將d寶具放迷你貨倉啦~ 叫 ...


点解keep家电吉盒呀 我c6淨係keep相机同鏡頭盒咋.係咪因為租屋住,方便搬?


複式洋房

積分: 420


4082#
發表於 09-2-12 14:24 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 12:55 發表


Try another brand, maybe your skin allergy to this brand. My sister is using Mustella, seems not bad.


我諗都要轉下其他牌子先得呀....
我又唔想唔搽喎, 怕第時出哂 d 紋....
呢幾日停一停先, 過幾日去買過另一隻牌子試試~


複式洋房

積分: 420


4083#
發表於 09-2-12 14:25 |只看該作者
原帖由 BigPig阿花 於 09-2-12 13:59 發表
我頭先check 完oscar,1.7mm,醫生話ok,等血report,預產期又早左兩日變左8月22了,醫生話唔使改,不過未睇到仔定女呀

想問下,係呼血report一定會知埋仔or女呢?我上胎冇check過oscar,今次係第1次咋,而且我上胎11週幾就睇 ...


我個驗血 report 都無 check 到係仔定女黎,
好似拎黎化驗另外 2 款既染色體有無問題....
我昨天都照左 oscar...同樣無講係仔定女呀~


大宅

積分: 1529


4084#
發表於 09-2-12 14:50 |只看該作者
Mincola

麥皮唔加糖係超難食呀!! 我都會加少少糖, 或者加香蕉, strawberry咁好食dd lor

其實boil egg + 鮮奶, 或者鮮奶 + 麥片(家樂x嗰d), 再加一片多士都夠飽架. 有時我會食三文治(麥包)+鈣思寶, 懶嗰時就係美x買個火腿通粉, 飲枝西梅汁咁lor.

原帖由 mincola 於 09-2-12 13:54 發表
princessash,

我覺得自己食得好唔健康, 所以依家諗梗有冇d咩可以食得健康d, 將會嘗試下可唔可以早睡早起, then可以自己在家整埋早餐先至返工....

麥皮唔加煻, 會唔會唔好食呢.....

...


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4085#
發表於 09-2-12 14:53 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-12 14:50 發表
Mincola

麥皮唔加糖係超難食呀!! 我都會加少少糖, 或者加香蕉, strawberry咁好食dd lor

其實boil egg + 鮮奶, 或者鮮奶 + 麥片(家樂x嗰d), 再加一片多士都夠飽架. 有時我會食三文治(麥包)+鈣思寶, 懶嗰時 ...


大肚唔好食香蕉呀~~~~~
我自己平日用脫脂奶粉/杏仁霜o黎沖麥皮,有d味會好食d


大宅

積分: 1833


4086#
發表於 09-2-12 14:56 |只看該作者
原帖由 wincat 於 09-2-12 11:28 發表


話係可以show heartbeat rate...但係佢個數字成日跳咁...係比例數字率...我覺得自已睇錶...數15秒heartbeat 乘4 仲放便...
690呢隻可以錄底个heartbeat 然後聽番...
我就响左手邊揾到心跳...因為我記得上次政府個 ...


jumper 係5係online shop? 有無網址?thanks!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4087#
發表於 09-2-12 14:58 |只看該作者
原帖由 siukoko2 於 09-2-12 14:53 發表


大肚唔好食香蕉呀~~~~~
我自己平日用脫脂奶粉/杏仁霜o黎沖麥皮,有d味會好食d


如果飲奶會嘔, 可唔可以飲朱古力奶呢? 因為我飲朱古力奶就唔嘔.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4088#
發表於 09-2-12 15:18 |只看該作者
TODAY very busy @ office

me too. i drink choco milk gar....

lemonkennis + 花花

congrads to your oscar result

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 14:58 發表


如果飲奶會嘔, 可唔可以飲朱古力奶呢? 因為我飲朱古力奶就唔嘔.


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4089#
發表於 09-2-12 15:18 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-12 12:45 發表


係呀, 响個 mon 度見到個 bb 郁黎郁去, 真係好開心, 個心好踏實咁呀......

我搽個隻係 : Palmers - Massage Lotion for Stretch Marks , 唔知點解, 會搞到敏感架..... ...


不如等d疹散咁d再試其他牌子,意見你搽少少試吓先. 我用bonal,第1胎冇紋. 不過我覺得olive oil應該唔會敏感又抵用.

jelly&cutie,
其實唔使咁驚亞b會攪你地d模型住,因為佢起碼5個月後會爬先啦,大把時間畀你諗搬屋或裝修.
如冇地方工人可否瞓摺床? 我工人都係咁咋,唔使買sofa床都阻住位架!


大宅

積分: 1529


4090#
發表於 09-2-12 15:19 |只看該作者
我食好細隻嗰隻蕉(唔記得係咪叫牛奶蕉??), 個生果婆話唔涼喎. 但係我又聽過杏仁霜唔好食, 因為有水銀?

原帖由 siukoko2 於 09-2-12 14:53 發表


大肚唔好食香蕉呀~~~~~
我自己平日用脫脂奶粉/杏仁霜o黎沖麥皮,有d味會好食d


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4091#
發表於 09-2-12 15:39 |只看該作者
原帖由 munchbobo 於 09-2-12 14:56 發表


jumper 係5係online shop? 有無網址?thanks!


yes online shop. 冇門市..
http://www.jumperhongkong.com/
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4092#
發表於 09-2-12 15:47 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-12 15:18 發表
TODAY very busy @ office

me too. i drink choco milk gar....

lemonkennis + 花花

congrads to your oscar result


好野! 可以飲高 Calcium 朱古力奶!!!


大宅

積分: 1058


4093#
發表於 09-2-12 15:51 |只看該作者
咁即係唔係要叫佢留位吖, 要幾耐之前申請??????係呢, 同埋係唔係可以申請政府資助架.........仲有係唔係費用已包尿片同奶粉......thanks


原帖由 hlbaby2004 於 09-2-12 12:59 發表
我囡宜家4歲幾,佢2個月大就入育嬰院,到左15個月大先至請工人!
育嬰院好多人排,你地要早d去排定隊!
通常育嬰院在9月頭會有多d位騰出,因佢地收2個月至2歲b,到每年9月時,足2歲b會轉去其他幼兒院!同埋我地8月生,到 ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4094#
發表於 09-2-12 15:55 |只看該作者
原帖由 ying2 於 09-2-12 15:18 發表


不如等d疹散咁d再試其他牌子,意見你搽少少試吓先. 我用bonal,第1胎冇紋. 不過我覺得olive oil應該唔會敏感又抵用.

jelly&cutie,
其實唔使咁驚亞b會攪你地d模型住,因為佢起碼5個月後會爬先啦,大把時間畀你諗搬屋 ...


張 sofa 床係我家姐唔要俾我的, 唔駛$我就要啦~ 因為佢會買look 架床俾工人 (下面工人訓上面儲物).


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4095#
發表於 09-2-12 16:17 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-12 15:19 發表
我食好細隻嗰隻蕉(唔記得係咪叫牛奶蕉??), 個生果婆話唔涼喎. 但係我又聽過杏仁霜唔好食, 因為有水銀?



原來杏仁霜有水銀,咁我都係用番脫脂奶粉就算…


複式洋房

積分: 420


4096#
發表於 09-2-12 16:25 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-12 15:18 發表
TODAY very busy @ office

me too. i drink choco milk gar....

lemonkennis + 花花

congrads to your oscar result


牛師奶, 都唔記得恭喜你報左個好消息比我地呀~
宜家一身鬆哂啦! 要食返多 d 野呀, 唔係 B 仔比你之前咁樣擔心法, 都無乜長肉啦, 要谷肥返佢先得呢~


複式洋房

積分: 420


4097#
發表於 09-2-12 16:27 |只看該作者
原帖由 ying2 於 09-2-12 15:18 發表


不如等d疹散咁d再試其他牌子,意見你搽少少試吓先. 我用bonal,第1胎冇紋. 不過我覺得olive oil應該唔會敏感又抵用.

jelly&cutie,
其實唔使咁驚亞b會攪你地d模型住,因為佢起碼5個月後會爬先啦,大把時間畀你諗搬屋 ...


係呀, 我宜家乜都唔夠胆搽喇, 淨係想佢快 D 散,
唔好再痕喇..... Olive Oil 有無話乜野牌子架?? 普通檻欖油就 OKAY???


別墅

積分: 805


4098#
發表於 09-2-12 16:35 |只看該作者
牛師奶,

Belated Congratulationssssss, don't know what to say, just so happy for you!

But you still need to rest more, and take extra care yourself. It will be cooler next week ar!

I believe this is a very good Valentine's day present for both you and your c6. :D


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4099#
發表於 09-2-12 16:37 |只看該作者
我朋友果時話係普通的olive oil,係藥房都有得賣,廿幾蚊已經好大支wor!

原帖由 lemonkennis 於 09-2-12 16:27 發表


係呀, 我宜家乜都唔夠胆搽喇, 淨係想佢快 D 散,
唔好再痕喇..... Olive Oil 有無話乜野牌子架?? 普通檻欖油就 OKAY???
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


大宅

積分: 1529


4100#
發表於 09-2-12 17:06 |只看該作者
siukoko2

喂我睇返BK之前d post, 原來唔食得杏仁霜係因為有川貝成份喎

原帖由 siukoko2 於 09-2-12 16:17 發表


原來杏仁霜有水銀,咁我都係用番脫脂奶粉就算…

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo