跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 288


4081#
發表於 05-6-2 16:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

謝謝!
有2个姑娘覆我,一个讲法同你一樣,一个話天气熱,BB面部多油脂,出汗後,就出咸粒,佢叫我勤D凍左嘅滾水幫佢抹面,尤其食奶後.

hellora 寫道:
[quote]
monkeymei 寫道:
各位妈咪,

BB 15 日大,近幾日塊面生咗D看似"酒米"的瘡,紅紅地中間白色1点,先係下巴,未退晒又到左边面,然後未退晒,又到右边面,佢係全入奶.

請問有冇其他BB試過,究竟係セ,好担心.
Thanks.


我阿b都係成面粒粒,d 姑娘話係正常,係媽咪d 荷爾蒙過左落bb度,會時起時退,遲d會自己好。我懷疑自己係咪臨生前食得涼野少! 我用菊花水幫bb抹面,好似有少少幫助![/quote]


洋房

積分: 288


4082#
發表於 05-6-2 17:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora and 小谷,
咁冇計,唯有勤D抹面,記住室温嘅滾水就得,唔洗暖,因怕抹得多,傷skin.
hope our BBs get well soon.
go to bf, talk to you later


別墅

積分: 603


4083#
發表於 05-6-2 17:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

d講座應該keep住有嫁,每次book都有幾個日期揀既。

bb 大d會訓耐d嫁喇! 辛苦日子好快過,繼續努力呀!!


別墅

積分: 606


4084#
發表於 05-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
[quote]
小谷 寫道:

hellora,
我都去左好多日那打素,d姑娘都認得我同阿b....
我都覺得王少清d姑娘好好呀!你有無聽過"共享育兒樂"d講座,我已聽了0-2m & 2-4m 兩個了,很好!

happy@happy,
我個b真係滿月後瞓覺o既時間長左,尋晚瞓到6hrs.


小谷,

"共享育兒樂"d講座係咪成日都有??

如果bb真係訓到咁耐就好了,有時食食下訓左,拍極都唔醒,之後2個鐘又醒! 尋晚係12:xxam, 2:xxam, 5:xxam食奶呀! [/quote]

小谷, hellora,

我都好期待bb夜晚訓耐d呀,我個b同hellora o既bb一樣, 夜晚要密密食, 又眼仔碌碌唔肯訓, 最慘係佢要我抱住, 所以連d "ka la"時間休息一陣都無乜機會, 餵完一餐轉頭又到下一餐...

有朋友都同我講話bb滿月後作息會有規律d, 不過我而家最驚係bb o既"規律"係日頭訓覺, 夜晚活動呀... (佢而家都已經日夜巔倒啦..)


別墅

積分: 603


4085#
發表於 05-6-2 18:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我家姐教我日頭要俾bb o係廳訓,等佢feel到d陽光,夜晚返房訓就熄燈,而且日頭唔好俾bb一次訓多過4hrs,否則就會日夜巔倒,如果佢訓多過4hrs就一定要叫醒佢喇!

仲有,我聽講座姑娘教2m左右要為bb建立睡眠常規(我現在已做緊),就係e.g.傍晚果餐奶之前同bb沖涼,跟住餵奶,之後最好襯佢清醒時放落床,同佢講good night 就樣佢自己入睡。有了這個常規後bb就會知道沖涼係一個signal 佢就黎要訓。

bb 好叻嫁,你幫佢建立規律,佢好快就會做到嫁喇! 努力!!


子爵府

積分: 11900


4086#
發表於 05-6-2 18:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷
bb建立睡眠常規
又好似幾好wor,因阿b真係一沖完就想食奶
跟住就訓....

bb退黃就真係要密密比佢食奶,等佢痾多d
屎屎尿尿,咁就會快d退黃ga啦

我阿b開頭都黃,但好快退晒,因我不停喂佢吃奶


子爵府

積分: 11900


4087#
發表於 05-6-2 18:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

阿b面上的粒粒,都好似越來越多...
我開頭仲唸係咪我食得太多補品
所以佢先咁...

不過我e家會勤力d同佢抹面


別墅

積分: 606


4088#
發表於 05-6-2 18:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷 寫道:
angelhair,

我家姐教我日頭要俾bb o係廳訓,等佢feel到d陽光,夜晚返房訓就熄燈,而且日頭唔好俾bb一次訓多過4hrs,否則就會日夜巔倒,如果佢訓多過4hrs就一定要叫醒佢喇!

仲有,我聽講座姑娘教2m左右要為bb建立睡眠常規(我現在已做緊),就係e.g.傍晚果餐奶之前同bb沖涼,跟住餵奶,之後最好襯佢清醒時放落床,同佢講good night 就樣佢自己入睡。有了這個常規後bb就會知道沖涼係一個signal 佢就黎要訓。

bb 好叻嫁,你幫佢建立規律,佢好快就會做到嫁喇! 努力!!


小谷,

thanks for your advice.
我個b而家日頭已經o係廳訓架啦, 仲好少一次訓多過4hrs添. 不過佢日頭就可以餵完奶佢自己入睡, 但係夜晚就要抱, 仲一熄燈就喊(因為佢好鍾意周圍望)...俾佢激c...

你個b都仲細woh, 咁快可以幫佢建立規律喇? 真係叻b....
等我個b滿月後我都要開始"鞭策"下佢... heehee...


別墅

積分: 606


4089#
發表於 05-6-2 18:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)


kittypo 寫道:
小谷
bb建立睡眠常規
又好似幾好wor,因阿b真係一沖完就想食奶
跟住就訓....

bb退黃就真係要密密比佢食奶,等佢痾多d
屎屎尿尿,咁就會快d退黃ga啦

我阿b開頭都黃,但好快退晒,因我不停喂佢吃奶


我個b通常中午~下午沖涼 (我媽咪黎幫佢沖)...睇怕要諗第二樣野幫佢建立睡眠常規先得...


別墅

積分: 603


4090#
發表於 05-6-2 19:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我都係等小b滿月後先開始訓練佢,仲未係好成功,而家佢係訓覺時候,又喊緊喇! 不過我要忍心d唔理佢,因佢已食得飽飽和無濕片,只是蘊釀緊睡意,喊一陣就會訓。尋晚就是這樣,小b喊左十幾分鐘就訓足6hrs!!


洋房

積分: 279


4091#
發表於 05-6-2 19:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

monkeymei,

唔該晒! 我會盡力喂多d比囡囡, 希望佢快d退黃啦!


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4092#
發表於 05-6-2 20:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷,

我還有二星期多才可以好似你噉,現在沒有私人時間,每日餵奶換尿片、餵奶換尿片、餵奶換尿片、 ,上來的時間也很少,我想自己現在有夜晚恐懼症添,啊b出院才二日,呢二晚訓覺,訓到一半都想郁郁唔到,好似比鬼"摘", :-(,希望今晚會沒事啦.其實bb都好乖食飽就訓,可能自己太緊張吧.


子爵府

積分: 13747


4093#
發表於 05-6-2 23:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^

我個b過期居留,而家仲未出世。如果哩兩日都唔出嚟,我會喺6�6入院催生。生咗再比資料你update, 唔該晒。

沙沙,
想問吓你阿b去邊間健康院呀?啲姑娘好唔好同埋佢地有冇專人教BF呀?出院後第幾日開始要去呢?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


複式洋房

積分: 410


4094#
發表於 05-6-3 12:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

係呢, 大家講緊點幫bb建立生活時間表, 我都好想幫個仔做呀!! 佢而家12點食完一次之後, 通常要點幾鐘先肯瞓, 跟住就四五點就起身要食奶, 咁我應該點幫佢戒夜奶好呢?


男爵府

積分: 6155


4095#
發表於 05-6-3 12:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

尋晚bb十一點幾食完奶, 到一點先肯瞓, 跟住兩點三又要食奶, 之後就眼仔碌碌, 到四點鐘先瞓, 五點半又起身食奶, 六點鐘瞓到九點九先起身, 總之, 尋晚係冇覺好瞓.

小谷, hellora, melodyleung,
我小b係一至兩個星期大都係有好多粒粒, 仲有膿, 好似大人生到成面暗瘡咁. 我個陪月就買咗金銀花, 用熱滾水沖金銀花, 等d水凍咗就幫bb抹面, 一日兩至三次, d粒粒幾日就謝哂啦, 妳地都試吓啦!


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4096#
發表於 05-6-3 13:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy & 貝拉

我都想同bb介夜奶,bb尋日下午訓在成日,到夜晚三點食在奶之後就唔肯訓,隔一陣就咸,今日訓在一陣就醒,由尋晚到現在訓唔夠一個鍾 都唔知佢想點.


別墅

積分: 606


4097#
發表於 05-6-3 14:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy,貝拉,carollung,

乜原來大家個b都係夜晚唔願訓呀... 我個b都係, 我都投晒降 ...

至於介夜奶, 我聽講最少要等bb滿月後, 我諗住等bb個零月先試下...唯有捱多一排啦.


洋房

積分: 288


4098#
發表於 05-6-3 15:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora, kittypo and 小谷,

關於小B面上粒粒問題,我今朝見阿囡面上粒粒冇退,我實在忍唔住,拿拿臨同老公帶佢去睇兒科,....答案係:
顺產BB喺經過產道時,佢嘅血液有好短間同媽咪血液有接觸,而媽咪血液內的女性及男性hormones入咗BB到,而BB嘅肝亦然at early development stage,未能將這些hormones排出,所以BB出生後幾天至1个月都有可能出下暗瘡仔,酒米,就相同於早咗嘅青春期,這是順產BB常見現象,医生開咗支暗瘡膏(BBversion),早晚搽,佢仲話千萬不要搽類固脝.
當然出暗蒼,就要保持皮膚清潔,多用室温滾水抹面,就会謝得快D,唔搽暗瘡膏都得.
wowow,...真係一身都鬆晒,第1次做媽咪,加上我自己take care BB and 全人奶,真係好大pressure, 有咩事,全世界就一定話我有問題,唔產後depress 都唔得啦!
大家不用担心酒米問题.

monkeymei :-P

kittypo 寫道:
阿b面上的粒粒,都好似越來越多...
我開頭仲唸係咪我食得太多補品
所以佢先咁...

不過我e家會勤力d同佢抹面


別墅

積分: 606


4099#
發表於 05-6-3 15:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

monkeymei,

多謝你o既sharing. 我bb面上都有d粒粒, 不過我開刀架woh...又唔知點解呢?

我就無乜特別理會d粒粒, 因為佢地通常一日就無左, (不過o係面上第二個位又出番 ), 我聽講好多初生bb都係咁, 最緊要保持清潔就ok.


洋房

積分: 288


4100#
發表於 05-6-3 16:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Angelhair,

開刀BB面上粒粒問题,我就唔知啦,不過,我BB初初都係一粒起,一粒謝,所以初初無理,姑娘話nb係咁,好common.所以你BB的有可能只係普通nb BB 粒粒,唔係"nb青春期暗蒼".

monkeymei

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo