hellora 寫道:
[quote]
monkeymei 寫道:
各位妈咪,
BB 15 日大,近幾日塊面生咗D看似"酒米"的瘡,紅紅地中間白色1点,先係下巴,未退晒又到左边面,然後未退晒,又到右边面,佢係全入奶.
請問有冇其他BB試過,究竟係セ,好担心.
Thanks.

hellora 寫道:
[quote]
小谷 寫道:
hellora,
我都去左好多日那打素,d姑娘都認得我同阿b....
我都覺得王少清d姑娘好好呀!你有無聽過"共享育兒樂"d講座,我已聽了0-2m & 2-4m 兩個了,很好!
happy@happy,
我個b真係滿月後瞓覺o既時間長左,尋晚瞓到6hrs.
小谷 寫道:
angelhair,
我家姐教我日頭要俾bb o係廳訓,等佢feel到d陽光,夜晚返房訓就熄燈,而且日頭唔好俾bb一次訓多過4hrs,否則就會日夜巔倒,如果佢訓多過4hrs就一定要叫醒佢喇!
仲有,我聽講座姑娘教2m左右要為bb建立睡眠常規(我現在已做緊),就係e.g.傍晚果餐奶之前同bb沖涼,跟住餵奶,之後最好襯佢清醒時放落床,同佢講good night 就樣佢自己入睡。有了這個常規後bb就會知道沖涼係一個signal 佢就黎要訓。
bb 好叻嫁,你幫佢建立規律,佢好快就會做到嫁喇! 努力!!
kittypo 寫道:
阿b面上的粒粒,都好似越來越多...
我開頭仲唸係咪我食得太多補品
所以佢先咁...
不過我e家會勤力d同佢抹面
