懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


4081#
發表於 09-9-2 14:47 |只看該作者
我阿媽成日話臨急抱佛腳仲讀嚟做乜... 但係佢並不是迫我早啲温書, 而係臨考試嗰日叫我索性唔好讀迫我同佢行街.....

原帖由 CherryB 於 09-9-2 14:41 發表
涼粉,
early lunch 都係早左少少出去咋 !
我平時其實慣左食晏d既,因我10am才食完早餐,邊咁快肚餓喎 !! 但今日朋友好早係附近,咪早d落去邊吹水邊食囉 !!

gum,
我都係考試前才溫書果d,一時時得,是但啦 ! 以家都唔算太 ...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4082#
發表於 09-9-2 14:50 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 14:41 發表
涼粉,
early lunch 都係早左少少出去咋 !
我平時其實慣左食晏d既,因我10am才食完早餐,邊咁快肚餓喎 !! 但今日朋友好早係附近,咪早d落去邊吹水邊食囉 !!

gum,
我都係考試前才溫書果d,一時時得,是但啦 ! 以家都唔算太 ...


車,
我知佢係邊個呀, 鮮魚行校長,
就係政府話殺校果間...
睇過now一個佢既訪問, 就甘睇個訪問佢真係一位好校長...


公爵府

積分: 25476


4083#
發表於 09-9-2 14:52 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:47 發表
我阿媽成日話臨急抱佛腳仲讀嚟做乜... 但係佢並不是迫我早啲温書, 而係臨考試嗰日叫我索性唔好讀迫我同佢行街.....

其實你同chingching係咪同一間U架?

我有輕微後悔無讀理科, 好似選擇多啲, 未有bb前我想讀營養學, 考個牌, 點知要讀番bio, 比讀理科既人讀多一年, 算吧啦


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4084#
發表於 09-9-2 14:52 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:42 發表
我好努力咁學緊啦... 尋晚又有人喊到嘔喇, 唉...




喊到嘔...甘熟既haha..
我越黎越發覺我係屋k係醜人...角色....


大宅

積分: 2821


4085#
發表於 09-9-2 14:53 |只看該作者
我其實讀書都幾乖架...可惜....無乜讀書/考試天份...同埋細細個就有 "少年癡呆" , 要記嘅科就一定c, 所以我要讀理科, Maths Chemistry d 唔駛死記嘅就ok, 但我間古怪中學竟然理科要搭一科中史落去, 其實當時班主任都叫我地drop咗去, 點知我足足花咗幾個月去讀呢科c, 結果竟然係
“F”...
影衰晒張成積單!!!!!

:;pppp:


珍珠宮

積分: 31467


4086#
發表於 09-9-2 14:54 |只看該作者
係咪派罐頭俾學生嗰個?
我睇訪問都覺得佢好有心.

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 14:50 發表


車,
我知佢係邊個呀, 鮮魚行校長,
就係政府話殺校果間...
睇過now一個佢既訪問, 就甘睇個訪問佢真係一位好校長...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4087#
發表於 09-9-2 14:54 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:54 發表
係咪派罐頭俾學生嗰個?
我睇訪問都覺得佢好有心.



yes yes~!


公爵府

積分: 25694


4088#
發表於 09-9-2 14:57 |只看該作者
我係鬼讀醫, 我AL得全科合格架炸, 頭先講果D科肯定你地好驚..........佢係......physical chem!!! 呢科真係好掂, 上堂好似同外星人接觸緊, 考試好似去左外太空, 考完就UFO......


伯爵府

積分: 19747


4089#
發表於 09-9-2 14:58 |只看該作者
Hello everybody!
Long time no see!

snoopy
亞囡點呀?


新相呀 ^^


珍珠宮

積分: 31467


4090#
發表於 09-9-2 14:58 |只看該作者
而家改咗三三四仲有冇分文理科架? 其實呢個分科真係奇怪... 一來中四咁早要人決定讀乜已經唔合理, 二來分科又分得奇. 雖然我讀理科, 但係其實我淨係鍾意maths. phy, chem, bio都唔鍾意讀. 反而想讀econ, 但係學校又唔俾揀.

原帖由 心予 於 09-9-2 14:52 發表

其實你同chingching係咪同一間U架?

我有輕微後悔無讀理科, 好似選擇多啲, 未有bb前我想讀營養學, 考個牌, 點知要讀番bio, 比讀理科既人讀多一年, 算吧啦 ...


男爵府

積分: 8804


4091#
發表於 09-9-2 14:59 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 2-9-2009 02:50 PM 發表


車,
我知佢係邊個呀, 鮮魚行校長,
就係政府話殺校果間...
睇過now一個佢既訪問, 就甘睇個訪問佢真係一位好校長...


係咩 ???
我睇完都唔知佢係邊個添!!

你有無睇昨晚果集,佢講得好得意架,不過又好有意思 !!
無睇,可以上tvb.com睇返架 !


伯爵府

積分: 19747


4092#
發表於 09-9-2 15:00 |只看該作者
ching
你幾時 d 對答都咁得禮既啫

係呢
哩期狀態如何呀? ^^


珍珠宮

積分: 31467


4093#
發表於 09-9-2 15:00 |只看該作者
好一個太空漫游.....

原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:57 發表
我係鬼讀醫, 我AL得全科合格架炸, 頭先講果D科肯定你地好驚..........佢係......physical chem!!! 呢科真係好掂, 上堂好似同外星人接觸緊, 考試好似去左外太空, 考完就UFO...... ...


公爵府

積分: 25476


4094#
發表於 09-9-2 15:00 |只看該作者
原帖由 meimeimami 於 09-9-2 14:53 發表
我其實讀書都幾乖架...可惜....無乜讀書/考試天份...同埋細細個就有 "少年癡呆" , 要記嘅科就一定c梗, 所以我要讀理科, Maths 同 Chemistry 呢d 唔駛死記嘅就ok架, 但我間古怪中學竟然理科要搭一科中史落去, 其實當 ...

你呢啲唔死讀書嘛, 腦筋肯定轉得快過人


男爵府

積分: 7626


4095#
發表於 09-9-2 15:03 |只看該作者
我個陣係讀商科架..我最like, 又唔洗背, 又唔洗讀埋d phy, chem, 讀商科叫做有用d...個陣有讀human bio(亦都係最鐘意讀個科, 可能個miss靚女..哈哈) 有諗過去讀護士..不過唔記得最後點解冇報lu~


原帖由 gumgum 於 09-9-2 14:58 發表
而家改咗三三四仲有冇分文理科架? 其實呢個分科真係奇怪... 一來中四咁早要人決定讀乜已經唔合理, 二來分科又分得奇. 雖然我讀理科, 但係其實我淨係鍾意maths. phy, chem, bio都唔鍾意讀. 反而想讀econ, 但係學校又 ...


伯爵府

積分: 17810


4096#
發表於 09-9-2 15:03 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 14:41 發表

中英文靠睇書。記得有個中學同學讀書態度好似阿gum咁(sorry, 你令我諗起佢), 不過好鍾意睇英文雜誌, 佢成日去書局打書釘, 一睇兩三個鐘, 佢啲英文係嚇親我地, 上堂得佢夠膽用英文同阿sir辯論, 聽到我地個個啞晒 ...


呀 gum 可能就係呢款人


大宅

積分: 2815


4097#
發表於 09-9-2 15:04 |只看該作者
wakaka!

原帖由 gumgum 於 09-9-2 15:00 發表
好一個太空漫游.....

Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


大宅

積分: 2821


4098#
發表於 09-9-2 15:04 |只看該作者
係就好囉....所以結果咪...樣樣都半桶水囉!!!!!!

原帖由 心予 於 09-9-2 15:00 發表

你呢啲唔死讀書嘛, 腦筋肯定轉得快過人

[ 本帖最後由 meimeimami 於 09-9-2 15:08 編輯 ]


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


4099#
發表於 09-9-2 15:05 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 14:59 發表


係咩 ???
我睇完都唔知佢係邊個添!!

你有無睇昨晚果集,佢講得好得意架,不過又好有意思 !!
無睇,可以上tvb.com睇返架 !


我有睇呀..
交巧課嗎!
交四天 = 春天,夏天, 秋天, dong天
三天= 昨天, 今天, 明天
二天=天天
一天=返學的那一天


伯爵府

積分: 17810


4100#
發表於 09-9-2 15:05 |只看該作者
原帖由 chingching123 於 09-9-2 14:57 發表
我係鬼讀醫, 我AL得全科合格架炸, 頭先講果D科肯定你地好驚..........佢係......physical chem!!! 呢科真係好掂, 上堂好似同外星人接觸緊, 考試好似去左外太空, 考完就UFO...... ...


想係笑c...


meimei / 準媽:
老公話佢以家冇咩野,有心 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo