跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


4081#
發表於 05-11-23 15:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

無計啦! 羨慕係必言既, 鬼叫佢未搵到襯家呀!


嘻嘻~~ 咁講會唔會唔係咁好呀~~


侯爵府

積分: 21322


4082#
發表於 05-11-23 15:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Hello everyone, long time no talk! I've been very busy settled down in the past few months, and I finally have time to chat with you gals.


HI HI!! 咁依傢係咪得閒同我地CHAT喇??


伯爵府

積分: 16171


4083#
發表於 05-11-23 15:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Hello everyone, long time no talk! I've been very busy settled down in the past few months, and I finally have time to chat with you gals.


終於識路上嚟啦~~ 記住以後唔好再齋啦~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4084#
發表於 05-11-23 15:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:

Kwan0520,
do you feel the kindergarten topics are so interesting? would you like to join the "pregant women group " with Sabina and bean ??


我好享受現在既二人世界生活﹐應該唔會生啦﹐係生一早都生啦﹐現在太老喇﹐唔想做高齡產婦


侯爵府

積分: 21322


4085#
發表於 05-11-23 15:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
of course i am 正經 la...

Kwan0520,
do you feel the kindergarten topics are so interesting? would you like to join the "pregnant women group " with Sabina and bean ??


未婚媽媽??


侯爵府

積分: 21322


4086#
發表於 05-11-23 15:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
嘻嘻~~ 咁講會唔會唔係咁好呀~~


吾會! 等佢發奮幫揚揚搵返個心抱仔都好格!


侯爵府

積分: 21322


4087#
發表於 05-11-23 15:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
終於識路上嚟啦~~ 記住以後唔好再齋啦~~


條路好難搵既咩??


侯爵府

積分: 21322


4088#
發表於 05-11-23 15:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我好享受現在既二人世界生活﹐應該唔會生啦﹐係生一早都生啦﹐現在太老喇﹐唔想做高齡產婦


0520,
妳同妳BF拍左拖幾耐啫??


伯爵府

積分: 16171


4089#
發表於 05-11-23 15:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

吾會! 等佢發奮幫揚揚搵返個心抱仔都好格!


哦.....原來你都係想佢好。


伯爵府

積分: 16171


4090#
發表於 05-11-23 15:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

條路好難搵既咩??


佢係canada返嚟,咁對hk既路梗係唔多熟啦。


男爵府

積分: 7995


4091#
發表於 05-11-23 15:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

hi ! Trevormami,

it is 1st time to chat with you! come to here more !!



Trevormami 寫道:Hello everyone, long time no talk! I've been very busy settled down in the past few months, and I finally have time to chat with you gals


男爵府

積分: 7995


4092#
發表於 05-11-23 15:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

age is not a big problem.. you have enough potential to be a mom, because you show your a lot of loves to your nephew!

kwan0520 寫道:kwan0520 寫道:
我好享受現在既二人世界生活﹐應該唔會生啦﹐係生一早都生啦﹐現在太老喇﹐唔想做高齡產婦


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


4093#
發表於 05-11-23 15:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
煒良媽,

睇咗相啦,咦...你都電咗髮喎~我都電咗呀,不過睇番之前直頭髮D相,而家心思思想整番直。

你個頭都電得好好睇呀! 你睇ng慣姐
Jeffrey & Kinki佢兩個越黎越襯呀


禁止訪問

積分: 25


4094#
發表於 05-11-23 15:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 25


4095#
發表於 05-11-23 15:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


4096#
發表於 05-11-23 15:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

煒良媽咪 寫道:
你個頭都電得好好睇呀! 你睇ng慣姐


你係唔係氹我架,其實我心中有數架啦~~


男爵府

積分: 7995


4097#
發表於 05-11-23 15:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami ,

Are you back from Canada ? means you immigrated to Canada and now return to HK??
which city were you living ? Edmonton? Vancouver ?
my brother is living in Edmonton.


伯爵府

積分: 16171


4098#
發表於 05-11-23 15:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
都幾難架
But the most important is I don't have time.


點解我睇唔到你簽名位d相既?


侯爵府

積分: 21322


4099#
發表於 05-11-23 15:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
哦.....原來你都係想佢好。


梗係啦! 妳知我心地吾壞格!


侯爵府

積分: 21322


4100#
發表於 05-11-23 15:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
佢係canada返嚟,咁對hk既路梗係唔多熟啦。


咁又係! 辛苦哂! 都搵左幾個月囉喎??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo