想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


別墅

積分: 867


4101#
發表於 15-12-26 11:30 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-25 23:35
甘又係!只係有D擔心!都可能睇胚胎級數?我下次放4cc 及2bb 可能五會孖掛?



...
我放胎時係放4ab既,返港照hgc有500幾,化驗個醫生話我兩個胎著床,但個幾月時我睇婦科就只照到單胎囉。我記得喺翁到放胎時見到有一肧胎好強架,因個胎已有兩粒似腳既破卵而出。


用戶要求終止服務

積分: 6940


4102#
發表於 15-12-26 12:16 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-25+23:35+甘

原帖由 dtncw 於 15-12-26 發表
我放胎時係放4ab既,返港照hgc有500幾,化驗個醫生話我兩個胎著床,但個幾月時我睇婦科就只照到單胎囉。我 ...
想問係點架,有腳破卵而出?




別墅

積分: 867


4103#
發表於 15-12-26 12:50 |只看該作者
plng1215 發表於 15-12-26 12:16
想問係點架,有腳破卵而出?
我唔識貼圖比唔到妳睇,即係胚胎分裂得好好所以有兩粒野破囊而出囉(值入當日)。


禁止訪問

積分: 874


4104#
發表於 15-12-26 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccsin102+於+15-12-25+發表應

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1872


4105#
發表於 15-12-26 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+15-12-26+發表我

原帖由 ccsin102 於 15-12-26 發表
移植前驗血?甘要等幾耐先有報告?及你驗左咩項目?因為翁醫生冇叫我査血只要我食藥,我怕移植後免疫升左自 ...
植入前一日一定會驗血架,當日下午見翁佢會講驗血報告,植入後一日都會驗,到時再見翁會知指數如何




大宅

積分: 2154


4106#
發表於 15-12-26 14:24 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-26 13:48
植入前一日一定會驗血架,當日下午見翁佢會講驗血報告,植入後一日都會驗,到時再見翁會知指數如何



...
請問植入通常會係上午還是下午架? 如果星期四植入咁會星期六回翁抽血? 請問植入後返去驗血咁快可以知道有冇著床呀?


大宅

積分: 1872


4107#
發表於 15-12-26 14:58 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-26+13:48+植

原帖由 okangel168 於 15-12-26 發表
請問植入通常會係上午還是下午架? 如果星期四植入咁會星期六回翁抽血? 請問植入後返去驗血咁快可以知道有冇 ...
植入無定早上定下午,你可以同翁商量。一般係早上,但我上次植入前萱院長叫我植入前再針一針,所以翁幫我改左下午。

植入前或後抽血一定會係12點前抽,下午4~5點左右回診都會有驗血報告。

至於有無著床,其實翁未必會答你,不過佢會話d 指數靚唔靚

星期四植入就星期五抽血




大宅

積分: 2154


4108#
發表於 15-12-26 16:58 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-26 14:58
植入無定早上定下午,你可以同翁商量。一般係早上,但我上次植入前萱院長叫我植入前再針一針,所以翁幫我改 ...
我會植入前後薰蒸, 不過要問下萱院長幾時做先.

leeleemrs 你而家幾多週呀? 你駛唔駛返翁覆診呀?


大宅

積分: 1872


4109#
發表於 15-12-26 17:05 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-26+14:58+植

原帖由 okangel168 於 15-12-26 發表
我會植入前後薰蒸, 不過要問下萱院長幾時做先.

leeleemrs 你而家幾多週呀? 你駛唔駛返翁覆診呀?
我植入後都自費針同薰多三次
另外植入前後仲有食住中藥,感覺好好多

而家7w3了,無返去覆診,不過仲有keep 住食中藥同西藥,如無意外食到13w 可以停了




大宅

積分: 2154


4110#
發表於 15-12-26 17:44 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-26 17:46 編輯
leeleemrs 發表於 15-12-26 17:05
我植入後都自費針同薰多三次
另外植入前後仲有食住中藥,感覺好好多

可不可以話我知薰蒸係點架, 我未做過。
咁你照左心跳未呀。


大宅

積分: 1872


4111#
發表於 15-12-26 18:11 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-26+17:46

原帖由 okangel168 於 15-12-26 發表
本帖最後由 okangel168 於 15-12-26 17:46 編輯
薰蒸好舒服架,用蒸氣薰熱d 藥材,有藥味既蒸氣會噴落小腹同後腰各15分鐘

圖入邊個噴咀會對住肚及後腰
myphoto.jpg




大宅

積分: 2154


4112#
發表於 15-12-26 20:05 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-26 18:11
薰蒸好舒服架,用蒸氣薰熱d 藥材,有藥味既蒸氣會噴落小腹同後腰各15分鐘

圖入邊個噴咀會對住肚及後腰
謝謝你 share 既資料.


大宅

積分: 1729


4113#
發表於 15-12-26 21:45 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-20 17:08
其實我2年前做過檢查了,全部正常,但翁醫生話有些人平常查血免疫係正常的,但當移植胚胎後自身免疫系統就 ...

你是否在翁那边check 免疫?
有這個服務?請問大概几錢?


大宅

積分: 1729


4114#
發表於 15-12-26 21:54 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-26 17:05
我植入後都自費針同薰多三次
另外植入前後仲有食住中藥,感覺好好多

請問你針同薰在那裏?做


大宅

積分: 1872


4115#
發表於 15-12-26 23:23 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-26+17:05+我

原帖由 yeeyooyoo 於 15-12-26 發表
請問你針同薰在那裏?做
在翁既中醫診所




別墅

積分: 665


4116#
發表於 15-12-26 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeeyooyoo+於+15-12-26+發表

原帖由 leeleemrs 於 15-12-26 發表
在翁既中醫診所
各位jm, 我已三十五歲,有個七歲女(自然),試了很多年還沒有小孩,想找翁醫生試ivf,我在這post 見過很多成功例子和沒有見過他失敗個案,我想問一般流程是怎樣開始和大約總數要多少錢?放完胎後是否不需要回去䨱診?你們通常是搵那個香港婦產醫生跟進?因為台灣ivf 始終同香港不同,我想知會唔會好困難?唔該。




大宅

積分: 2015


4117#
發表於 15-12-26 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-26+發表

原帖由 jackyshek66 於 15-12-26 發表
各位jm, 我已三十五歲,有個七歲女(自然),試了很多年還沒有小孩,想找翁醫生試ivf,我在這post 見過很多成功 ...
我也想知道呀




大宅

積分: 1872


4118#
發表於 15-12-27 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-26+發表

原帖由 jackyshek66 於 15-12-26 發表
各位jm, 我已三十五歲,有個七歲女(自然),試了很多年還沒有小孩,想找翁醫生試ivf,我在這post 見過很多成功 ...
hello! 其實翁醫師當然有未能成功的case, 我都不是一take pass...主要因為做ivf 中間有好多關要過,每一關都同唔淨止關乎醫師既技術,仲有母體,精子及胚胎既狀況。所以,有好多jm 會有各種各樣既問題,要靠大家互相扶持。

簡單講,見翁醫師既流程,最簡單係:
1)初診 ~ 一般在m day 2~4飛去,可以即日來回。一般會驗血,主要check 你免疫,賀爾蒙等等身體狀況。之後見醫師,如果ok,你又願意,可以即個cycle開針,費用大約TWD$40000

2)抽卵 ~ 一般開針後day 8在港搵婦科醫生照陰超,睇下蛋既生長情況同埋驗血check 賀爾蒙,day 13~15回台再檢查決定day 幾抽卵。先生要在抽卵當日同時取精。抽卵後可回港。費用大約TWD$120,000. 抽卵即日會做受精情序,實驗室會隔日匯報胚胎發展。翁會再比藥你準備植入前食。藥費因人而異

3)放胎 ~ 視乎你身體決定放鮮胎定雪胎。翁一般放雪胎,即係等一個cycle 先放,因為子宫受刺激後最好休息下先放胎。睇你係放day 幾胎。。。通常在放胎月既day 10左右在香港搵婦科醫生照卵同內膜。如果卵夠大,內膜夠厚就可以打破卵針。之後大約day 18~20(當你放day5胎) 回台植入。植入前要驗血,植入後一日再驗血。翁會再開藥比你安胎。放胎大約twd$50,000,藥費另計。大約留台4~5日

所以,你預要過台三次,只計必須既手術同針藥錢,平均hkd$5~6萬,未計不同情況既藥錢。翁係用比較多藥既醫師,但係好有醫德既醫師,所以會比其他台北ivf 醫生貴。當然,如果你有各類奇難雜症,價錢莊一定會貴d

希望幫到你。




別墅

積分: 665


4119#
發表於 15-12-27 01:07 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

多謝leeleemrs,妳好有心回覆,請問你試過幾多次先成功?
以下是否正確理解?
飛第一次可即日回港
飛第二次(老公取精那次)也是可以即曰回港
飛第三次留大約五天

如果想預約有無診所email?因為我的國語是有限公司,唔該。




大宅

積分: 1872


4120#
發表於 15-12-27 01:33 |只看該作者

引用:多謝leeleemrs,妳好有心回覆,請問你試過

原帖由 jackyshek66 於 15-12-27 發表
多謝leeleemrs,妳好有心回覆,請問你試過幾多次先成功?
以下是否正確理解?
飛第一次可即日回港
飛第一次可即日回港 ~ yes
飛第二次(老公取精那次)也是可以即曰回港 ~ 不可以,一般最少留3日2夜,大約day12或13要在台照陰超,監察卵子發育情況決定抽卵日。但抽完卵可以即刻走
飛第三次留大約五天~yes

我抽左一次卵,放第二次胎先ok

如果想預約有無診所email?因為我的國語是有限公司,唔該。
診所預約資料: http://www.ihmed.com.tw/index.php




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo