懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4101#
發表於 09-2-12 17:49 |只看該作者
牛奶師,恭喜晒你呀..

我今日都有oscar報告,係1:14088,又過一關


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4102#
發表於 09-2-12 17:50 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-12 17:06 發表
siukoko2

喂我睇返BK之前d post, 原來唔食得杏仁霜係因為有川貝成份喎



ic…咁我都係唔食喇…


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4103#
發表於 09-2-12 17:52 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-12 17:06 發表
siukoko2

喂我睇返BK之前d post, 原來唔食得杏仁霜係因為有川貝成份喎


川貝都唔食得架咩?


大宅

積分: 1833


4104#
發表於 09-2-12 18:27 |只看該作者
原帖由 wincat 於 09-2-12 15:39 發表


yes online shop. 冇門市..
http://www.jumperhongkong.com/


thanks! 我買左兼收左貨,聽到心跳,不過LCF無顯示出個heartrate 嘅?你個有無heartrate shown ar?


別墅

積分: 599


4105#
發表於 09-2-12 19:19 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


牛師奶 : 恭喜你ar!!!! 而家可以唔洗再擔心喇!!!
其實我已經好多日冇上過來,一上來就發覺多左好多post,要睇好耐先睇完,仲有睇到眼濕濕,有點感動!!
見到大家做完oscar都pass 真係好開心!!! 下星期四就到我做喇,希望我都pass la !!!而家到我開始有d 緊張tim !!


複式洋房

積分: 127


4106#
發表於 09-2-12 19:31 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


牛師奶,

恭喜哂!快啲搵package去日本玩啦!


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4107#
發表於 09-2-12 20:19 |只看該作者
Thank you to lemonkennis, siukoko and kittynat..tintoto,EK9718 and so many mami..

嘩~真係超開心喇!!!
個個8月媽咪都要pass oscar !!!一個都不能少!!!!!

RE:my trip
其實仲唸緊去唔去呀! 15/16囉...

原帖由 kittyncat 於 09-2-12 16:35 發表
牛師奶,

Belated Congratulationssssss, don't know what to say, just so happy for you!

But you still need to rest more, and take extra care yourself. It will be cooler next week ar!

I believe this ...

[ 本帖最後由 高齡牛師奶 於 09-2-12 20:22 編輯 ]


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4108#
發表於 09-2-12 20:21 |只看該作者
congrads !!!咁有無講仔定女呀??

原帖由 siukoko2 於 09-2-12 17:49 發表
牛奶師,恭喜晒你呀..

我今日都有oscar報告,係1:14088,又過一關


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4109#
發表於 09-2-12 20:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4110#
發表於 09-2-12 20:37 |只看該作者
今朝我去左睇盧永傑......但佢竟然話8月放大假, 唔接我case......(我8月19日預產期).........仲有佢話dr. yu係計錯我的預產期.......依家mr. lo同政府個期一樣, 我安心好多......

我想問有冇sis睇過/睇緊鍾炎午? 我諗住睇下佢接唔接我個case.....

p.s. 睇緊dr. lo的sis下次checking可唔可以問下佢係咪真係8月off 呀? 唉...搵親個個都唔得閒.....


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4111#
發表於 09-2-12 20:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4112#
發表於 09-2-12 20:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 104


4113#
發表於 09-2-12 20:52 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 20:37 發表
今朝我去左睇盧永傑......但佢竟然話8月放大假, 唔接我case......(我8月19日預產期).........仲有佢話dr. yu係計錯我的預產期.......依家mr. lo同政府個期一樣, 我安心好多......

我想問有冇sis睇過/睇緊鍾炎午? 我 ...


我睇緊dr. chung架...你諗住去邊個診所睇佢架??我就係將軍澳..
so far 睇左佢2次, 覺得佢幾nice, 睇bb時都細心, 有問必答, 同埋臨走之前佢都會問 :仲有無野問??
所以覺得佢都ok, 診金就$420.

不過我決定係政府生, 所以唔知佢係咪淨係接開刀呀..


公爵府

積分: 28208


4114#
發表於 09-2-12 20:55 |只看該作者
我星期一做 oscar test, 好驚呀


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4115#
發表於 09-2-12 21:19 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 20:43 發表


天呀, 唔係掛!!!! 佢又放假, 上次佢冇同我講喎! 我下星期二睇佢, 等我問下佢先!! 佢放假都冇計啦~~ 仁安都有好多好e生! 我個fd上次係dr yip, 佢都話佢手勢好好喎, 第二日落得床啦! ...


你朋友係咪搵葉承楷?


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4116#
發表於 09-2-12 21:23 |只看該作者
原帖由 janicepy 於 09-2-12 20:52 發表


我睇緊dr. chung架...你諗住去邊個診所睇佢架??我就係將軍澳..
so far 睇左佢2次, 覺得佢幾nice, 睇bb時都細心, 有問必答, 同埋臨走之前佢都會問 :仲有無野問??
所以覺得佢都ok, 診金就$420.

不過我決定係政府生, ...


我book左dr. chung下個月2號, 因為我係想順產, 我問過姑娘dr. chung都會接....
我係tst睇, 其實今日睇dr. lo佢好好, 我覺得比dr. yu細心好多.....不過佢又放假, 講咩都冇用><


複式洋房

積分: 283


4117#
發表於 09-2-12 21:28 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-12 12:17 發表
hihi, 我昨天去左照 OSCAR 喇... 順順利利~
不過醫生無話我知係 BOY 定 GIRL.... 繼續保持神秘掛~

但係我個肚皮大 D 唔聽話呀...
無端端生左好多紅色既粒粒, 我估係我搽左個 D 防妊娠紋既 lotion 出事, 好似濕疹咁 ...

我依家用緊果隻 OLIVE OIL 都 okay 架....係藥房買, 大大支都係 $32蚊咋....我都係朋友介紹先用....依家用左2個幾月...都幾好架...

佢仲有3個 size..你可以買支細or 中既試下先..都係10蚊唔洗就有交易

[ 本帖最後由 Melody院長 於 09-2-12 21:29 編輯 ]


複式洋房

積分: 283


4118#
發表於 09-2-12 21:31 |只看該作者
想問吓有無mama 有荃灣區既中ec 介紹呀....
我睇開果個中 ec 退左休呀.....今日想去睇都無得睇.....


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4119#
發表於 09-2-12 21:33 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 20:24 發表



wincat
我住深水埗,但係做野係quarry bay, 我都好煩惱!! 唸住一係放石峽尾, 一係放太子, c6話太子好d, 我 ...


so 'kiu' ar...i also work in quarry bay...taikoo place??
yes..there is one in 育嬰院 in tokwawan, very close to my home. so highly likely if there is vacancy...i will put my bb there...
i also know there is 育嬰院 in north point. 其實我娘家在north point...不過我覺得放近自己家好d,不用帶出帶入...
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4120#
發表於 09-2-12 21:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo