跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6155


4101#
發表於 05-6-3 16:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung, angelhair,

之前幾日我bb好d, 夜晚可以瞓四至五個鐘, 但係呢兩晚就唔肯瞓, 都唔知點解, 我bb已經滿咗月啦! 我惟有日頭個陪月係度就瞓覺, 每日補番兩至三粒鐘, 唔係邊夠精神呀!


大宅

積分: 3674


4102#
發表於 05-6-3 16:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair 寫道:
monkeymei,

多謝你o既sharing. 我bb面上都有d粒粒, 不過我開刀架woh...又唔知點解呢?

我就無乜特別理會d粒粒, 因為佢地通常一日就無左, (不過o係面上第二個位又出番 ), 我聽講好多初生bb都係咁, 最緊要保持清潔就ok.


monkeymei,

多謝分享! 同angelhair一樣,我係開刀生,bb都有粒粒,我諗nb係好正常,大家都唔使擔心! bb宜家d頭髮有d頭泥tim.....


禁止訪問

積分: 46216


4103#
發表於 05-6-3 17:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11900


4104#
發表於 05-6-3 18:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

monkeymei
THANKS咁我明啦
我會多d同阿b抹面ga哪~
仲有一week就滿月,希望到時會退晒啦
唔係就好鬼醜樣哪


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4105#
發表於 05-6-3 19:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉 & angelhair,

我工人最快要六月底,七月中才到,現在個是臨時工人,二點便走,剩下我同bb,bb夜晚再唔訓攪,我就來有產後抑鬱, :-( ,
你o地有沒有餵人奶呀!我o的人奶好少,唔知佢飲在幾多,所以我泵人奶,又要另外用時間泵,再加奶粉比bb食,真係想過放棄唔餵人奶,但有唔捨得唔比bb飲,真矛盾,現在畏有唔泵人奶,直接比bb飲人奶,唔理佢飲幾多,唔好比壓力自己,等自己多些時間休息,同上5月媽咪會舒解抑鬱.


子爵府

積分: 13747


4106#
發表於 05-6-3 20:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

唔該晒。元朗健康院近邊樹呢。我出院後返屋企幾日就會去阿媽水邊村間廉租屋坐月,唔知近唔近健康院呢?

你大女張相唔同,睇落靚咗喎。你細女好似好老積,同家姐個樣好似,你覺唔覺呀?

好希望催生好似你一樣咁快,15分鐘攪掂。bb呢好似你嗰個咁乖就好呶。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


禁止訪問

積分: 46216


4107#
發表於 05-6-4 00:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


4108#
發表於 05-6-4 01:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung 寫道:
貝拉 & angelhair,

我工人最快要六月底,七月中才到,現在個是臨時工人,二點便走,剩下我同bb,bb夜晚再唔訓攪,我就來有產後抑鬱, :-( ,
你o地有沒有餵人奶呀!我o的人奶好少,唔知佢飲在幾多,所以我泵人奶,又要另外用時間泵,再加奶粉比bb食,真係想過放棄唔餵人奶,但有唔捨得唔比bb飲,真矛盾,現在畏有唔泵人奶,直接比bb飲人奶,唔理佢飲幾多,唔好比壓力自己,等自己多些時間休息,同上5月媽咪會舒解抑鬱.


carollung,

我有餵人奶呀, 不過我埋身餵唔係好成功, 因為我個nipple短, 阿b食奶又太心急, 佢無耐性埋身啜, 次次"搏鬥"一粒鐘, 阿b唔多食到之餘仲喊到c. 我而家一日餵3-4餐人奶(全部係pump定出黎), 其他就食奶粉. 都幾麻煩架, 不停o係度pump奶, pump 完又要洗同"火合"pump,預備定下一次pump. 唯一好處係比較清楚bb食左幾多奶囉.

我初初都唔係好多奶架, 一次pump 到1.5oz咋... 不過我keep 住pump奶之後慢慢就多左奶啦, 而家一次都有3.5-4oz, 夠bb食一餐架. 所以我諗pump奶都應該可以stimulate到d人奶o既supply.

係呀, 唔駛俾自己太大壓力o既, 其實如果餵唔到人奶,奶粉都好有營養. 我寧願多少少時間休息, 有多d精神抱下bb, 同佢傾下計..... (不過我隻"惡爺"都搞到我好耐無好好訓一覺了...
)

我都仲未請工人... 媽咪黎take care 我lunch同dinner, 同埋幫bb沖涼, 其他就一腳踢... 好殘呢... 帶番副黑超先...


大宅

積分: 1308


4109#
發表於 05-6-4 03:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我又係nipple 短, 次次同bb舞成個鐘, 佢都係食到炆晒... 都試過用pump 但每次得果一安, 可能係個pump 唔得/ 我唔識pump... 請問你係用咩牌子奶pump呢?


大宅

積分: 1308


4110#
發表於 05-6-4 04:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽媽,

我想請教下, 而家我餵完奶幫bb掃風, 好多時掃成個字佢都只係依依哦哦, 咁我抱佢多十分鐘放佢上床, 佢一陣就會吐番1啖奶出黎 (有時都幾多...). 請問要點掃風先可以等bb 易d ur 到d 氣出黎... 我好驚bb ur 奶會嗆親... 搞到我好多時等大半個鐘見佢冇再ur 奶先夠膽訓....


大宅

積分: 3674


4111#
發表於 05-6-4 09:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

你幾耐pump1次先上奶呢?? 我仲係每次1-2安,好少! 如果每次有3,4安就好lu! 我都覺次次pump完要烚好ma煩,好彩有媽咪同工人幫手。我都好殘呢! 頭髮成個掃把咁,塊面又鞋烚烚.....仲有d腰骨痛!

cathymom,

我用avent手pump(angelhair都好似係),覺得ok,只係自己唔夠奶,我都覺bb好難掃風,如果掃唔到,佢唔肯繼續食。





大宅

積分: 1515


4112#
發表於 05-6-4 10:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cathymom

要點樣掃風好, 我都學緊, 因為我都成日掃唔到. 但在醫院d姑娘教食完奶瞓覺時最好打側瞓, 最好是向右, 那樣就算bb嘔奶都會順勢嘔出來而不會嗆親.


男爵府

積分: 6155


4113#
發表於 05-6-4 11:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung,
我都有餵人奶, 但係bb成日食10分鐘就瞓覺, 所以我多數pump出來餵, 每日pump3-4次, 每次有4oz, 另有一次會有6-8oz(因為呢次隔好耐先pump), 夠bb食4-5餐, 每日補2-3餐奶粉. 有時會一日埋身餵1-2次.
每次pump奶都用半個鐘, 都幾攰, 又要清洗奶pump, 都幾煩, 不過我覺得pump出來bb會食得多d.
另外, 我每日都有飲魚湯/木瓜湯, 鱆魚蒸肉餅或煲湯, 飲脫脂奶, 咁樣都有助上奶.


大宅

積分: 1308


4114#
發表於 05-6-4 11:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok
thanks! 我都係將bb向右側訓, 所以佢只會嘔濕件衫同枕頭... 不過見醫院d 姑娘好叻, 兩下就掃到風....

Hellora,
我都有d腰骨痛, 可能因為成日就住個傷口坐啦... 同埋我馱bb時最尾果2個月開始右邊大髀隙成日痛, 以為生完會好, 點知而家 (生完都成個幾禮拜啦) 都仲會痛, 由其是訓覺時平訓側訓par係度訓都好痛... 一轉身真係痛到喊... 所以訓得好差...
唔知有冇人好似我咁... 同埋點先可以好得番 :-(


翡翠宮

積分: 75533


4115#
發表於 05-6-4 11:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+:
你點呀?小b重未有動靜呀?
各位:
小b照燈出院後已經適應返埋身餵啦,有時食15分鐘,有時食果10分鐘,好驚佢食唔夠又再黃返。 :-( 但好彩佢食飽都肯訓。今日去完健康院,醫生話已經過左最黃果幾日,到下星期五再去驗。你地小b臍帶乜左味呀?我小b乜左,但見到圍邊有dd血漬,頭先醫生話ok,但你地有無經驗呀?要過幾多日先乾晒呢?我已唔記得朗朗果時有無咁啦?


大宅

積分: 3674


4116#
發表於 05-6-4 11:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,

我阿b條臍帶...竟然仲未甩!!!!!已經3 week 3d啦!!!

cathymom,

我覺得係餵奶加訓唔夠,媽咪話最好一得閒就訓!


禁止訪問

積分: 46216


4117#
發表於 05-6-4 13:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


4118#
發表於 05-6-4 16:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我個女每隔兩三個鐘就食一次奶,但係每次都係食十分鐘左右到咋,都唔知佢飽唔飽,但見佢又冇喊又冇扭,所以我都當佢食夠咋,但有時pump奶pump出黎比佢飲,又唔係pump得好多咋喎,最多都係得2安奶到,唔知係個pump問題,定係我唔夠奶水呢,我担心亞女食咁少唔長肉喎!!!

唉~~~亞女由尋晚到今日下晝都係咁訓,今晚我就慘,有排同佢博命



大宅

積分: 2297


4119#
發表於 05-6-4 17:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,
你好呀~
你去健康院見邊個醫生呀?
我產前見開姓yu,好後生,好好人的.點知bb出世就排左見劉冰,我勁憎佢 .詳細下回再說~



大宅

積分: 2529


4120#
發表於 05-6-4 17:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy

你就好,個女食十分鐘左右就訓。我個好多時都要食20-30mins至停。Nipple俾佢吸到紅紅痛痛。
不過,我試過佢食之前用熱水瓶"look"下個胸,佢好似食得快D,同埋D奶好似流得快D。至少佢食完個胸好似再鬆D。
我用一個小plastic bottle (400ml左右)入一半熱水,一半凍水,然後用來按摩個胸。好過用熱毛巾。pump 奶之前都可以。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo