興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


4101#
發表於 12-6-15 11:58 |只看該作者

準媽齊齊生旺b Part2

我吸引左好多羨慕既目光




珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


4102#
發表於 12-6-15 11:59 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-15 11:56
係呀, 老公有個 friend 嫁左去日本, 幫香港人買日本野. 如果需要我可以比佢contact 你. ...
tks. 其實我都可以託日本朋友買, 不過呢件係中古, 唔要LU~ 等我SEARCH 下有冇全新的再問我朋友.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4103#
發表於 12-6-15 12:00 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 11:48
佢認第二, 冇人認第一
深入民心!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4104#
發表於 12-6-15 12:00 |只看該作者
mimini909 發表於 12-6-15 11:50
幻想問下,我個仔著白色紗喺個沙灘度
白馬王子點解變白雪公主!?


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4105#
發表於 12-6-15 12:00 |只看該作者
mimini909 發表於 12-6-15 11:52
好過癮
hehe!!!!正~~~


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4106#
發表於 12-6-15 12:01 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 11:54
http://page7.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/g115852749#enlargeimg

係咪好得意呢?
都正!!!買啦買啦!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4107#
發表於 12-6-15 12:01 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-15 11:56
係呀, 老公有個 friend 嫁左去日本, 幫香港人買日本野. 如果需要我可以比佢contact 你. ...
我成日都想買日本野ga wor!收費貴嗎?


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4108#
發表於 12-6-15 12:02 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 11:59
tks. 其實我都可以託日本朋友買, 不過呢件係中古, 唔要LU~ 等我SEARCH 下有冇全新的再問我朋友.
...
點解o甘多人識日本朋友,我好細個就有聯絡,而家無啦....cry!!


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


4109#
發表於 12-6-15 12:03 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-15 12:01
我成日都想買日本野ga wor!收費貴嗎?
我唔記得收幾多, 但應該唔算好貴, 佢有正職, 呢個係副業.遲下我可能都會搵佢幫手買衫仔.


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


4110#
發表於 12-6-15 12:05 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-15 12:02
點解o甘多人識日本朋友,我好細個就有聯絡,而家無啦....cry!!
其實我響日本住過幾年


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


4111#
發表於 12-6-15 12:07 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-15 12:01
我成日都想買日本野ga wor!收費貴嗎?
用yahoo auction 要響日本有acct, 仲要好多唔ship overseas, 麻煩.

以前成日有人叫我搬佢地買野bid 野, 然後帶返hk.


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


4112#
發表於 12-6-15 12:09 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-15 12:00
深入民心!!

she is proud of this


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


4113#
發表於 12-6-15 12:09 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 12:07
用yahoo auction 要響日本有acct, 仲要好多唔ship overseas, 麻煩.

以前成日有人叫我搬佢地買野bid 野, 然 ...
係呀, 好煩, 不過樂天o固d 有無睇過?


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


4114#
發表於 12-6-15 12:10 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 12:05
其實我響日本住過幾年
我都想o係外國住幾年, 見 d friends去 working holiday, 好羨慕. 但我無咁既 guts.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4115#
發表於 12-6-15 12:11 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 12:07
用yahoo auction 要響日本有acct, 仲要好多唔ship overseas, 麻煩.

以前成日有人叫我搬佢地買野bid 野, 然 ...
我搵人幫我訂ga jar!!
最貴係香港收o果個日本寄香港運費,charge,仲有佢o果邊俾錢,bank deposit都要錢!


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


4116#
發表於 12-6-15 12:11 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-15 12:09
係呀, 好煩, 不過樂天o固d 有無睇過?

樂天好似都唔SHIP OVERSEAS, 要搵人幫手. 不過都入去睇下先


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4117#
發表於 12-6-15 12:11 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-15 12:05
其實我響日本住過幾年
我都想,人生無幾多青春!!而家就更加一定無可能!!


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


4118#
發表於 12-6-15 12:13 |只看該作者

引用:Quote:mimini909 發表於 12-6-15 11:50 幻

原帖由 vivi0707 於 12-06-15 發表
白馬王子點解變白雪公主!?
頭先有人話六月諗起白紗




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


4119#
發表於 12-6-15 12:13 |只看該作者
DOWNLOAD 緊 LINE


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4120#
發表於 12-6-15 12:18 |只看該作者
mimini909 發表於 12-6-15 12:13
頭先有人話六月諗起白紗
所以我咪話你個仔由白馬王子變左白雪公主,點算好!!等陣間阿仔出世後真係大眼又靚仔,你整白紗,人地而為係索女,吸到件仔過o黎溝你件仔,你就知味道lor!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo